ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,942,939,065,264
حجم معاملات 81,182,936,768
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,312.59
ارز دیجیتال قوانین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 3 دقیقه

محدودیت های جدید برای صرافی های ارز دیجیتال در کره جنوبی

محدودیت های جدید برای صرافی های ارز دیجیتال در کره جنوبی

قوانین جدیدی که توسط نهاد نظارتی کره جنوبی برای محافظت از دارایی های کاربران در صرافی های ارز دیجیتال صادر شده بود، از تاریخ ۱۹ جولای به اجرا درآمد.

کانال تلگرام مارکت فلو

قوانین جدید و بسیار مورد بحث از سوی تنظیم گر امنیت مالی کره جنوبی، که برای محافظت از کاربران خرید و نگهداری دارایی های رمزنگاری شده با ارائه دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASPs) طراحی شده بود، از ۱۹ جولای به اجرا درآمد. بر اساس بیانیه ۱۷ جولای کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی (FSC)، طبق عنوان «قانون حفاظت از کاربران دارایی مجازی»، VASPs باید چندین گام برای اطمینان از محافظت از ارز دیجیتال کاربران بردارند.

این اقدامات شامل خرید بیمه علیه هک و حملات مخرب علیه دارایی های رمزنگاری شده کاربران، نگهداری دارایی های رمزنگاری شده مشتری جدا از دارایی های صرافی و الزام به نگهداری سپرده های مشتری «به صورت ایمن در بانک ها» می شود.

همچنین از VASPs خواسته شده است تا سطح معینی از بررسی های لازم را برای جلوگیری از پولشویی در پلتفرم های خود حفظ کنند و هرگونه تراکنش مشکوک را به نهاد تنظیم گر گزارش دهند.

در این بیانیه آمده است: «VASPs باید همیشه یک سیستم نظارتی برای تراکنش های مشکوک حفظ کنند و بلافاصله فعالیت های تجاری مشکوک را به سرویس نظارت مالی (FSS) گزارش دهند.»

قوانین صرافی های ارز دیجیتال در کره جنوبی

همچنین بخوانید: هک شیبا اینو؛ سرقت ۵ تریلیون شیبا از صرافی هندی

در ادامه آمده است: «پس از بررسی های مقامات مالی و تحقیقاتی، افرادی که در فعالیت های تجاری ناعادلانه شرکت داشته اند ممکن است تحت مجازات کیفری یا جریمه اضافه قرار گیرند.»

نگرانی ها در میان صرافی های ارز دیجیتال کره جنوبی

صرافی های ارز دیجیتال در کره جنوبی اخیراً ابراز نگرانی کرده اند که این قوانین منجر به حذف همزمان تعداد زیادی از توکن ها خواهد شد.

در ۳ جولای، کوین تلگراف گزارش داد که گروهی متشکل از ۲۰ صرافی ارز دیجیتال کره جنوبی، در چارچوب قوانین جدید حفاظت از کاربران ارز دیجیتال، در طول شش ماه آینده، مجموعاً ۱۳۳۳ ارز دیجیتال را بررسی خواهند کرد، به این معنی که «احتمال حذف انبوه توکن ها به طور همزمان بعید است»، طبق گفته اتحادیه مبادله دارایی دیجیتال (DAXA).

در همین حال، حزب قدرت مردم، حزب حاکم کره جنوبی، رسماً پیشنهاد تعویق اجرای مالیات بر سود معاملات ارز دیجیتال در کشور را مطرح کرد. در ۱۲ جولای، این حزب این پیشنهاد را ارائه کرد و خاطرنشان کرد که احساسات کنونی نسبت به دارایی های رمزنگاری شده در حال وخیم شدن است. در این توضیحات آمده است که وضع سریع مالیات بر دارایی های مجازی در این زمان «مناسب نیست».

همچنین بخوانید: معضل استخراج ارز دیجیتال در روسیه؛ تهدیدی برای ثبات جهانی؟

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.