ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,311,051,132,658
حجم معاملات 74,588,376,421
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 18%
بیت کوین $61,880.42
نات کوین بایننس ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 26 زمان مطالعه: 3 دقیقه

نات کوین NOT به لانچ‌پول بایننس می‌آید!

نات کوین NOT به لانچ‌پول بایننس می‌آید!

بایننس از راه‌اندازی نات کوین (NOT) به عنوان پنجاه و چهارمین پروژه خود در لانچ‌پول بایننس خبر داد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استیک کردن BNB و FDUSD، توکن‌های نات کوین دریافت کنند.

کانال تلگرام مارکت فلو

بایننس مفتخر است تا از جدیدترین پروژه خود در لانچ‌پول بایننس، نات کوین (NOT) رونمایی کند. نات کوین یک توکن اجتماعی است که برای معرفی کاربران به وب ۳ با استفاده از یک مکانیزم استخراج با ضربه زدن (tap-to-earn) طراحی شده است. انتظار می‌رود وب‌سایت این پروژه تنها ۲۴ ساعت پیش از آغاز لانچ‌پول، راه‌اندازی شود. کاربران این فرصت را خواهند داشت تا BNB و FDUSD خود را در استخرهای جداگانه برای دریافت توکن‌های NOT به مدت سه روز، از ۱۳ می، ساعت ۰:۰۰ به وقت هماهنگ جهانی (UTC) استیک کنند.

جزئیات راه‌اندازی نات کوین (NOT)

معرفی نات کوین (NOT) به عنوان پنجاه و چهارمین پروژه لانچ‌پول در بایننس، یک نقطه عطف مهم در اکوسیستم ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود. راه‌اندازی این توکن برای ۱۶ می ۲۰۲۴، ساعت ۱۲:۰۰ به وقت هماهنگ جهانی (UTC) برنامه‌ریزی شده است. نات کوین دارای حداکثر عرضه ۱۰۳ میلیارد توکن و عرضه اولیه ۱۰۰ درصدی به میزان ۱۰۲,۷۱۹,۲۲۱,۷۱۴ توکن می‌باشد که نشان‌دهنده قابلیت مقیاس‌پذیری و پتانسیل پذیرش گسترده این ارز دیجیتال است.

پیش‌تر بایننس لبز روی این پروژه سرمایه‌گذاری کرده است که اعتبار نات کوین را در جامعه ارزهای دیجیتال تقویت می‌کند. مکانیزم راه‌اندازی شامل استیک کردن BNB و FDUSD در استخرهای جداگانه است که به کاربران امکان می‌دهد تا توکن نات را به مدت شش روز، از ۱۳ می، ساعت ۰:۰۰ به وقت هماهنگ جهانی (UTC) دریافت کنند.

۸۵ درصد از پاداش‌ها به استیک‌کنندگان BNB و ۱۵ درصد به استیک‌کنندگان FDUSD اختصاص می‌یابد. به کاربران یادآوری می‌شود که توکن‌ها تنها می‌توانند در یک استخر در یک زمان استیک شوند تا عدالت و مشارکت برابر در اکوسیستم نات کوین تضمین شود.

چشم اندازهایی در مورد دینامیک بازار بایننس کوین (BNB)

در دنیای ارزهای دیجیتال، بایننس کوین (BNB) به عنوان یک بازیگر قدرتمند شناخته می شود و در حال حاضر از نظر ارزش بازار در رتبه چهارم قرار دارد. BNB با قیمت فعلی ۵۹۸.۸۱ دلار، انعطاف پذیری و ثبات را در میان چشم انداز پویای ارزهای دیجیتال نشان می دهد، که با حجم معاملات ۲۴ ساعته آن به ارزش ۱،۴۱۳،۴۶۴،۲۰۸ دلار ثابت می شود.

با بررسی عمیق تر دینامیک بازار BNB، عرضه در گردش ۱۴۷،۵۸۷،۰۸۸ واحدی و ارزش بازار ۸۸،۳۷۶،۶۳۴،۴۳۰ دلاری آن، حضور قابل توجه آن را در حوزه ارز دیجیتال برجسته می کند. روندهای اخیر قیمت، افزایش قابل توجه ۵.۷۴ درصدی را طی ۷ روز گذشته نشان می دهد که نشان دهنده اعتماد سرمایه گذار و احساسات مثبت نسبت به BNB است.

حرکات اخیر قیمت BNB همراه با عملکرد چشمگیر بازار آن، این کوین را به عنوان یک دارایی جذاب برای معامله گران کوتاه مدت و بلند مدت به طور یکسان تبدیل می کند. با ادامه تحول چشم انداز ارزهای دیجیتال، انعطاف پذیری و پتانسیل رشد BNB همچنان پابرجا باقی می ماند و آن را به عنوان یک افزودنی قابل توجه به سبد سرمایه گذاری هر سرمایه گذاری تبدیل می کند.

منبع: CoinGape

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.