ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,310,634,263,454
حجم معاملات 112,955,880,924
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 18%
بیت کوین $61,464.85
نات کوین آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 24 زمان مطالعه: 3 دقیقه

رشد ۴۰ درصدی نات کوین؛ بالاترین قیمت پس از ایردراپ!

رشد ۴۰ درصدی نات کوین؛ بالاترین قیمت پس از ایردراپ!

این افزایش قیمت مدتی پس از ایردراپ اخیر، با افزایش قابل توجه علاقه باز به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار و لیکویید شدن موقعیت های شورت به بیش از ۴.۴ میلیون دلار اتفاق افتاد.

کانال تلگرام مارکت فلو

ارز دیجیتال نات کوین (NOT) که بر بستر تلگرام فعالیت می کند، برخلاف روند کلی اصلاح بازار، در ۲۴ ساعت گذشته با جهشی خیره کننده ۴۰ درصدی همراه بود و حجم معاملات روزانه آن با رشدی چشمگیر ۴۵۰ درصدی به بیش از ۱ میلیارد دلار رسید. این رالی صعودی پس از یک هفته رکود، نسیمی تازه برای سرمایه گذاران به همراه داشت. در زمان نگارش این خبر، قیمت نات کوین با قیمت ۰.۰۰۷۸۹۹ دلار و ارزش بازار ۸۱۱ میلیون دلار معامله می شود.

رشد انفجاری برای نات کوین

افزایش قابل توجه نات کوین با محبوبیت روزافزون نات کوین، یک بازی کسب درآمد مبتنی بر وب ۳ که بر روی تلگرام میزبانی می شود، همزمان است. این بازی به کاربران امکان می دهد ارز درون بازی خود را به توکن های NOT تبدیل کنند که با استقبال قابل توجهی از کاربران گسترده تلگرام مواجه شده است. این کوین پس از ایردراپ بسیار مورد انتظار خود که در ابتدا نتوانست سودهای فوری را برای دارندگان به ارمغان بیاورد، شاهد یک جهش قابل توجه بود.

تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، Zen، برای NOT در میان مدت روند صعودی را پیش بینی کرده است. این تحلیلگر در ادامه افزود: «بلندمدت به بازار بستگی دارد، اما به احتمال زیاد صعودی است. افت قیمت برای خرید است.»

سکه NOT شکافی را که از فروش بعد از عرضه باقی مانده بود را پر کرد. اساسا این منطقه اصلی مقاومت است – اگر بتواند بالاتر از آن بسته شود، به احتمال زیاد به ۰.۰۶۸ POC حمله خواهد کرد. در غیر این صورت، ممکن است به سطح شکست زیر ۰.۰۶ عقب نشینی کند.
میان مدت صعودی است. بلندمدت به بازار بستگی دارد...
— Zen (@WiseAnalyze) ۲۷ مه ۲۰۲۴

پس از ایردراپ، احساسات اجتماعی نات کوین افزایش یافت و افزایش قیمت اخیر آن را دوباره به کانون توجه بازگرداند. تیم پروژه اخیراً با اعلام فاز ۱ ایردراپ NOT، مقایسه هایی بین نات کوین و بیت کوین انجام داد. یک نظرسنجی اخیر در توییتر که با حضور ۲۹۷۱۱ شرکت کننده برگزار شد، به طور قاطع به نفع نات کوین بود، به طوری که ۸۶.۲ درصد از شرکت کنندگان تمایل خود را به آن نسبت به بیت کوین که ۱۳.۸ درصد از آرا را به خود اختصاص داد، ابراز کردند.

همچنین بخوانید: پاول دوروف؛ هولد ۶.۸ میلیون دلار نات کوین تا ۱۰۰ برابر شدن!

عرضه محدود
توزیع گسترده
هنوز هم ارزان است
— Notcoin Ø (@thenotcoin) ۲۵ مه ۲۰۲۴

علاقه باز در بازار نات کوین به شدت افزایش یافته است

در ۲۴ ساعت گذشته، شاخص اپ اینترست (Open Interest) از ۴۴ میلیون دلار به ۱۰۱ میلیون دلار افزایش یافته است که همزمان با افزایش قیمت بیش از ۴۰ درصد در همین بازه زمانی است. این افزایش نشان دهنده احساسات صعودی قوی در بازار فیوچرز است، به طوری که معامله گران تمایل خود را برای گرفتن موقعیت های لانگ نشان می دهند.

افزایش اخیر قیمت ها همچنین منجر به موجی از لیکویید شدن موقعیت های شورت شد که باعث افزایش بیشتر قیمت ها شد. طبق داده های Coinalyze، طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴.۴ میلیون دلار لیکویید شدن موقعیت های شورت اتفاق افتاده است.

منبع: CoinGape

همچنین بخوانید: نات کوین NOT به لانچ‌پول بایننس می‌آید!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.