counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,448,215,951,785
حجم معاملات 121,934,187,131
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,888.72
نات کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 174 زمان مطالعه: 3 دقیقه

پاول دوروف؛ هولد ۶.۸ میلیون دلار نات کوین تا ۱۰۰ برابر شدن!

پاول دوروف؛ هولد ۶.۸ میلیون دلار نات کوین تا ۱۰۰ برابر شدن!

پروژه نات کوین، ابتکار مبتنی بر بازی، بیش از ۱ میلیارد توکن نات کوین (NOT) به ارزش تقریبی ۶.۸ میلیون دلار را به دوروف و تیمش هدیه داد.

کانال تلگرام مارکت فلو

دوروف در تاریخ ۱۷ می از پروژه نات کوین (NOT) به خاطر اهدای سخاوتمندانه‌شان تشکر کرد.  مایت دوروف، تلگرام را به پشتوانه نات کوین تبدیل کرد. این توکن‌ها از طرف ۵۵۲،۵۸۶ نفر از جامعه نات کوین اهدا شد. از این تعداد، ۲۰۳،۳۱۳ نفر توکن‌های خود را از طریق بازی به دست آورده‌اند. این تلاش، حمایت قوی جامعه نات کوین را نشان می‌دهد.

دوروف گفت: «نیم میلیون کاربر نات کوین، ۶.۸ میلیون دلار نات کوین به من هدیه دادند! از شما متشکرم. من این توکن‌ها را تا زمانی که به ۶۸۰ میلیون دلار برسند نگه خواهم داشت و در آن زمان از آن‌ها برای خرید سرورهای بیشتر برای تلگرام استفاده خواهم کرد.»

دوروف پیش از دریافت این هدیه، بیانیه‌ای در حمایت از نات کوین صادر کرد. او در این بیانیه توضیح داد که چگونه نات کوین به سرعت از یک ارز درون بازی به پول واقعی برای کاربرانش تبدیل شده است.

او نوشت: «این داستان موفقیت شگفت‌انگیز نشان می‌دهد که اکوسیستم‌های تلگرام یا تون (TON) برای توسعه‌دهندگان برنامه چقدر قدرتمند هستند. تلگرام آزادی بیشتری را نسبت به هر پلتفرم دیگری به توسعه‌دهندگان برنامه ارائه می‌دهد و فرصت‌های بی‌نظیری را برای استفاده از تعاملات اجتماعی برای توزیع ویروسی در اختیارشان قرار می‌دهد. تون  نیز در مقابل، مقیاس و انعطاف‌پذیری را برای هر پروژه بلاکچینی که روی آن راه‌اندازی می‌شود، فراهم می‌کند.»

در بیانیه‌ای جداگانه، نات کوین نقش حیاتی دوروف و تیم تلگرام در ایجاد پلتفرمی با استاندارد بالا برای توسعه‌دهندگان را تایید کرد. این قدردانی، رابطه جدایی‌ناپذیر بین تلگرام و اکوسیستم در حال رشد بلاکچین را برجسته می‌کند. نات کوین اخیراً بیش از ۸۰ میلیارد توکن NOT را بین شرکت‌کنندگان در بازی توزیع کرد و رویداد تولید توکن (TGE) خود را برگزار نمود. همچنین چندین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال نیز این توکن را لیست کرده‌اند.

همچنین بخوانید: نات کوین NOT به لانچ‌پول بایننس می‌آید!

نات کوین که بر پایه بلاکچین TON ساخته شده است، محبوبیت اولیه خود را از بازی ویروسی «ضربه بزنید برای کسب درآمد» در تلگرام به دست آورد. این بازی تاکنون ۳۵ میلیون شرکت‌کننده را جذب کرده است. علاوه بر این، کاربران را به طور مؤثری با فناوری‌های وب ۳ آشنا کرده و تعامل قابل توجهی را به همراه داشته است.

در زمان نگارش این متن، نات کوین با قیمت ۰.۰۰۶۸ دلار معامله می‌شود که ۸.۲ درصد کاهش نسبت به بالاترین قیمت تاریخی آن یعنی ۰.۰۰۷۴ دلار را نشان می‌دهد. طبق داده‌های کوین گکو، نات کوین در حال حاضر ارزش کل رقیق‌شده (FDV) معادل ۷۰۵.۱۹ میلیون دلار و حجم معاملات ۴۳۴.۱۹ میلیون دلار در ۲۴ ساعت گذشته را داراست. اگرچه تیم پروژه ادعا می‌کند که حدود ۷۰۰ میلیون دلار در ارزش بازار ثبت کرده‌‌اند، اما با توجه به اینکه این توکن نسبتاً جدید وارد بازار شده است، گردآورنده‌های داده مانند کوین گکو و کوین مارکت کپ هنوز ارزش بازار نات کوین را منعکس نکرده‌اند.

منبع: BeInCrypto

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.