ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,486,827,325,622
حجم معاملات 94,986,959,949
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $66,238.25
ارکات میم کوین آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 37 زمان مطالعه: 3 دقیقه

توکن Orcat؛ خرید بعدی نهنگ های میم کوین های مبتنی بر سولانا

توکن Orcat؛ خرید بعدی نهنگ های میم کوین های مبتنی بر سولانا

با ادامه‌ی تب و تاب میم کوین‌های سولانا، توجه نهنگ‌های بازار به «ارکات» (Orcat)، یک میم کوین مبتنی بر سولانا، جلب شده است.

هشدار: توکن ارکات (Orcat) یک توکن جدید است و نوسانات قیمتی بالایی دارد. پیش از انجام معاملات، تحقیقات لازم در خصوص این توکن را انجام دهید. اطلاعات ارائه شده در این مطلب صرفا از منابع خبری نقل شده است و به هیچ عنوان پیشنهاد خرید و فروش نیست.

علی‌رغم انتقاداتی که وجود دارد، میم کوین های مبتنی بر سولانا حداقل بازدهی ۱۰۰ درصدی برای سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال به همراه داشته‌اند. پول‌های هوشمند یا همان نهنگ‌ها با سرمایه‌گذاری به موقع در این میم کوین، سود قابل توجهی کسب کرده‌اند. تامین‌کنندگان داده‌های درون-زنجیره‌ای، میم کوینی را که نهنگ‌ها بعد از بوک آف میم (BOME) و کت این ا داگ ورلد (MEW) خریداری می‌کنند، فاش کرده‌اند.

خرید با پول هوشمند Orcat بعد از BOME

بزرگترین شرکت کننده در پیش‌فروش BOME، طبق گزارش پلتفرم داده‌های درون-زنجیره‌ای Lookonchain در تاریخ ۱ آوریل، به بزرگترین دارنده‌ی میم کوین Orcat تبدیل شده است. Orcat ترکیبی از اورکا و گربه است و خود را قاتل Pepe Coin و دوج‌کوین می‌داند.

آدرس پول هوشمند sundayfunday.sol با ۷۳ توکن SOL (معادل ۱۵ هزار دلار) اقدام به خرید ۹۴.۵۵ میلیون Orcat کرده است. این آدرس برای اینکه به بزرگترین دارنده تبدیل شود از دو کیف پول استفاده کرده و ۹.۴۶ درصد از کل عرضه را به خود اختصاص داده است.

این نهنگ همچنین با ۱۵۰ توکن SOL و ۱۲.۴ میلیون Orcat روی Raydium، یک تامین‌کننده‌ی نقدینگی و بازارگردان خودکار روی بلاک‌چین سولانا برای صرافی غیرمتمرکز Serum، برای Orcat نقدینگی تامین کرده است. به طور مشابه، این نهنگ با سرمایه‌گذاری روی BOME، ۲.۳ میلیون دلار هزینه کرده و تنها در ۳ روز با تبدیل ۷۲ هزار دلار به ۳۰.۲ میلیون دلار، سود قابل توجهی به دست آورده است. قیمت ORCAT در تاریخ یکم آپریل ۱۲۱ درصد افزایش یافته است اما در حال حاضر با قیمت ۰.۰۰۱۵۹۸ دلار معامله می‌شود.

یک آدرس پول هوشمند دیگر با نام B8g2G…XogNJ نیز در پایین‌ترین قیمت ORCAT اقدام به خرید کرده است. این آدرس با بازدهی ۲۰۲۷۹ درصدی، ۴۰۰ هزار دلار سود کسب کرده است. قابل ذکر است که این آدرس بلافاصله پس از آدرس SundayFunday که بزرگترین دارنده‌ی BOME است، اقدام به خرید کرده و ۲۰.۷ میلیون ORCAT با ۸.۲ توکن SOL خریداری کرده است.

قیمت BOME بیش از ۱۰ درصد جهش کرد

قیمت BOME طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ درصد و طی یک هفته بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته است. قیمت این توکن در حال حاضر با ۰.۰۱۵۱۶ دلار معامله می‌شود و پایین‌ترین و بالاترین قیمت ۲۴ ساعته‌ی آن به ترتیب ۰.۰۱۳۹ دلار و ۰.۰۱۶۴ دلار بوده است. علاوه بر این، حجم معاملات طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است که نشان‌دهنده‌ی افزایش علاقه‌ی معامله‌گران است.

علاوه بر این، افزایش فعالیت معاملاتی در صرافی‌های غیرمتمرکز سولانا یعنی Jupiter و Raydium نشان‌دهنده‌ی تقاضای رو به رشد برای میم کوین‌های سولانا است. با این حال، سرمایه‌گذاران باید قبل از سرمایه‌گذاری در این میم کوین‌ها که ریسک بالایی دارند، تحقیقات عمیقی انجام دهند. همچنین، این میم کوین هنوز در صرافی‌های برتر ارز دیجیتال لیست نشده است.

منبع: CoinGape

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.