ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,521,616,585,139
حجم معاملات 115,222,931,793
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $67,069.55
پپه ویف ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 46 زمان مطالعه: 3 دقیقه

توکن های پپه و ویف در شبکه های اتریوم و سولانا با ۵۰ درصد رشد در صدر اخبار

توکن های پپه و ویف در شبکه های اتریوم و سولانا با ۵۰ درصد رشد در صدر اخبار

در ۲۴ ساعت گذشته، توکن‌های مهم میم در اکوسیستم اتریوم و سولانا با افزایش قابل توجهی مواجه شدند و تا ۵۱ درصد افزایش یافتند. داده‌های کوین گکو نشان می‌دهد این دسته در ۲۴ ساعت گذشته به‌طور متوسط بیش از ۱۳ درصد افزایش یافته است.

رشد سکه‌های میم به عنوان راهی برای شرط‌بندی روی رشد یک بلاک‌چین در نظر گرفته می‌شود و با میانگین افزایش ۱۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به سایر شبکه‌ها نیز سرایت می‌کند. توکن‌های مهم میم اکوسیستم اتریوم و سولانا روز سه‌شنبه با افزایش قابل توجهی روبرو شدند، زیرا این بخش به سرعت در میان علاقه‌مندان به کریپتو به عنوان راهی برای شرط‌بندی روی رشد یک بلاک‌چین به شهرت می‌رسد.

پپه (PEPE)، توکن میم با مضمون قورباغه در اتریوم، در ۲۴ ساعت گذشته تا ۵۱ درصد افزایش یافت و به سطوح قیمتی رسید که قبلا در ماه مه دیده شده بود. بونک، توکن با مضمون سگ در سولانا، قبل از عقب‌نشینی در بعدازظهر اروپا در روز سه‌شنبه، تا ۲۵ درصد افزایش یافت. CD20، معیاری برای کل بازار، ۶ درصد افزایش یافت.

داگ ویف هت (WIF) مبتنی بر سولانا قبل از اینکه مقداری از سود خود را پس دهد، بیش از ۶۵ درصد افزایش یافت. در همین حال، شاخص CoinDesk ۲۰ (CD20)، معیاری برای بزرگترین و نقدشونده‌ترین ارزهای دیجیتال، نزدیک به ۸ درصد جهش کرد.

معاملات فیوچرز مرتبط با توکن‌های پپه کمتر از ۵ میلیون دلار تسویه حساب داشتند، که نشان می‌دهد افزایش قیمت عمدتاً ناشی از تقاضای لحظه‌ای بوده است. چنین اقدام قیمتی می‌تواند به سایر توکن‌های میم در شبکه‌های دیگر سرایت کند، زیرا از دوشنبه شب چندین توکن میم جهش کرده‌اند.داده‌های کوین گکو نشان می‌دهد این دسته در ۲۴ ساعت گذشته به‌طور متوسط بیش از ۱۳ درصد افزایش یافته است. رالی سکه‌های میم در حالی رخ می‌دهد که اتریوم (ETH) و SOL سولانا در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۸ درصد افزایش یافتند، زیرا بیت‌کوین (BTC) برای اولین بار از نوامبر ۲۰۲۱ از مرز ۵۷۰۰۰ دلار گذشت.

این توکن‌ها که معمولاً بدون ارزش ذاتی در نظر گرفته می‌شوند، اخیراً به عنوان شرط‌بندی بتا روی اکوسیستمی که بر آن بنا شده‌اند، به شهرت رسیده‌اند. برخی از آنها، مانند بنیاد آوالانچ، یک سازمان غیرانتفاعی که بلاک‌چین آوالانچ را مدیریت می‌کند، حتی شروع به سرمایه‌گذاری در توکن‌های میمی ساخته‌شده بر روی شبکه کرده‌اند تا ارزش فرهنگی آنلاین و ارزش میمیتیکی را که چنین توکن‌هایی می‌توانند در بین سرمایه‌گذاران ایجاد کنند، به رسمیت بشناسند.

برخی می گویند سکه‌های میم همچنین راهی سودآور، هرچند پرخطر، برای بهره مندی از رشد اکوسیستم هستند. نیک راک، مدیر ارشد عملیات ContentFi Labs، در پیامی تلگرامی به کوین دسک گفت: «در حالی که توکن‌های میم از روایت خارج شده‌اند، اما اغلب پس از رالی‌های ارزهای دیجیتال بزرگ پامپ می‌شوند و معامله‌گران از اتریوم و بیت‌کوین به آلت‌کوین‌ها تغییر موقعیت می‌دهند.»

در همین حال، حداقل شش کیف پول در اوایل روز سه‌شنبه بیش از ۴ میلیون دلار توکن PEPE را برای کسب سود فروختند که منجر به فشار فروش شد. شرکت تجزیه و تحلیل Lookonchain اعلام کرد: «۶ کیف پول ۱.۹۸ تریلیون دلار PEPE (۴.۳۷ میلیون دلار) را برای کسب سود فروختند که مجموعاً حدود ۲ میلیون دلار سود داشت.» «۵ کیف پول (احتمالاً متعلق به یک شخص) ۱.۵ تریلیون دلار PEPE (۳.۳ میلیون دلار) را به بایننس واریز کردند و ۱.۴۹ میلیون دلار (+۸۲٪) درآمد کسب کردند.»

منبع: کوین دسک

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.