ارز دیجیتال 605 فارکس 174
ارزش بازار 2,423,989,218,005
حجم معاملات 119,263,198,069
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $63,040.75
پپه میم کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 17 زمان مطالعه: 5 دقیقه

پپه در سال ۲۰۲۴؛ آیا پپه ارزش سرمایه گذاری دارد؟

پپه در سال ۲۰۲۴؛ آیا پپه ارزش سرمایه گذاری دارد؟

پپه که به طور جدلی چهره معاصر فرهنگ میم کوین به حساب می آید، از زمان ظهور در سال ۲۰۲۳ قدرت بی امان خود را نشان داده است.

با این حال، رقابت در حوزه میم کوین ها در حال افزایش است، بنابراین آیا پپه (PEPE) همچنان گزینه مناسبی برای خرید است؟ ما امروز در پیش بینی قیمت پپه به این سوال پاسخ می دهیم.

پپه می تواند در سال ۲۰۲۴ بازار را تحت الشعاع قرار دهد

پپه از زمان عرضه در سال ۲۰۲۳، قدرت نسبی خود را در برابر تقریبا همه دارایی های رمزنگاری بزرگ نشان داده است. قیمت فعلی آن ۰.۰۰۰۰۰۷۳۹۴ دلار است که ۳ درصد امروز و ۴۹ درصد این هفته افزایش یافته است، اما در این ماه ۹ درصد کاهش داشته است. این کوین دارای ارزش بازار ۳.۱ میلیارد دلاری و حجم معاملات ۲۴ ساعته ۱.۲ میلیارد دلاری است.

ارزش بازار آن را در جایگاه سی و ششمین ارز دیجیتال بزرگ قرار می دهد، اما حجم معاملات آن را در رتبه یازدهم قرار می دهد که نشان دهنده علاقه شدید بازار است. پپه از پایین ترین قیمت خود در سال ۲۰۲۴ تا بالاترین قیمت آن، ۱۰ برابر افزایش یافت، اما پس از آن عقب نشینی کرد و دو سطح حمایتی کلیدی را که در صعود خود شکل گرفته بود، دوباره آزمایش کرد.

اما پس از آزمایش مجدد سطوح حمایتی، قدرت چشمگیری نشان داده است و بیش از ۵۰ درصد از روند نزولی خود را بازیابی کرده است. با توجه به این حرکت و حجم معاملات فوق العاده بالای آن، می توانیم انتظار داشته باشیم که روند صعودی پپه در هفته های آینده ادامه داشته باشد. نمودار قیمت پپه سطوح فیبوناچی را در ۰.۰۰۰۰۱۵ و ۰.۰۰۰۰۲۲ دلار نشان می دهد که می تواند مناطق مقاومت بعدی برای این میم کوین با مضمون قورباغه باشد.

بلانتز، معامله گر مشهور، در مورد مقایسه قدرت پپه با سایر میم کوین ها گفت: «از بین تمام میم کوین های اصلی، پپه بهترین به نظر می رسد. این کوین پس از معکوس شدن شدید از سطح فیبوناچی ۰.۶۱۸، قبلاً پایین ترین سطح موج را پاک کرده و دوباره به دست آورده است.

ماکس شوارتزمن، مدیرعامل بیکاز بیت کوین (Because Bitcoin)، همچنین از پپه برای ادامه حرکت صعودی حمایت می کند. این تحلیلگر توضیح داد: «شما می توانید به همان اندازه (اگر نه بیشتر) از رد شدن در یک سطح کلیدی همانطور که از یک شکست یاد بگیرید. هیچکس از عقب نشینی لذت نمی برد، اما آنها ضروری و سالم هستند.»

او ادامه داد: «پس از شکستن از تجمع مجدد چند ماهه، پپه به سطح اکستنشن ۱.۶۱۸ فیبو رسید. خبر خوب اینجاست که از آنجایی که ۱.۶۱۸ به طور رسمی به عنوان معتبر و در حال بازی تایید شده است، ۲.۶۱۸ و ۳.۶۱۸ نیز معتبر و در حال بازی هستند. من بسیار خوشبین هستم. من همچنان انتظار دارم که چندین برابر X در دو سه ماهه آینده به دست آید.»

در واقع، بهبود قاطعانه پپه همراه با حمایت از سوی کارشناسان برتر صنعت، سابقة صعودی برای آینده آن ایجاد می کند. با این حال، تحلیلگران همچنین از اسلوثانا، میم کوین جدید، به عنوان یکی از برترین ها پس از جمع آوری ۱۵ میلیون دلار در پیش فروش حمایت می کنند.

همچنین بخوانید: بیت کوین، سولانا و پپه: ارزهای دیجیتال پیشرو در این هفته

اسلوثانا (Slothana) با سرمایه گذاری هنگفت ۱۵ میلیون دلاری در پیش فروش خود، با سرمایه گذارانی که تشنه سود هستند و به دنبال موفقیت مشابه با سایر پیش فروش های سولانا مانند بوک آف میم (Book of Meme) و اسلرف (Slerf) هستند، ارتباط برقرار کرده است. این دو پروژه پس از راه اندازی در صرافی ها به طور تصاعدی افزایش یافتند، بوک آف میم (BOME) در دو روز به ارزش بازار ۱ میلیارد دلاری رسید و اسلرف در بلومبرگ مورد توجه قرار گرفت و از اتریوم در حجم معاملات پیشی گرفت.

دو پروژه پس از راه‌اندازی در صرافی‌ها به طور تصاعدی افزایش یافتند، بوک آف میم در دو روز به ارزش بازار ۱ میلیارد دلاری رسید و اسلرِف مورد توجه بلومبرگ قرار گرفت و از نظر حجم معاملات از اتریوم پیشی گرفت. اما برخلاف ماهیت آرام‌شان، اسلوثانا با جذب بیش از ۱۵ میلیون دلار در مقایسه با ۲ میلیون دلار بوک آف میم و ۱۰ میلیون دلار اسلرِف، از هر دوی این پروژه‌ها در مجموع جذب سرمایه پیش‌فروش، بهتر عمل کرده است.

در حالی که این نشان‌دهنده حمایت عظیم بازار از اسلوثانا است، اما تنها عامل ایجاد هیجان برای آن نیست.

معامله‌گران گمانه‌زنی می‌کنند که تیم ناشناس اسلوثانا همان گروهی است که پیشگام اسموگ بوده‌اند. این کوین میم فوق‌العاده موفق سولانا در ماه فوریه بیش از ۱۰۰ برابر افزایش یافت و به ارزش بازار ۲۷۰ میلیون دلاری رسید. و این فراتر از شایعات رسانه‌های اجتماعی است. کارآگاهان تیزبین ارتباطی انکارنشدنی بین تیم‌ها پیدا کرده‌اند، به طوری که اسموگ زمانی که کمتر از ۵۰ دنبال‌کننده داشت، به اولین پست اسلوثانا پاسخ داد.

با در نظر گرفتن این موضوع، به نظر می‌رسد اسلوثانا آماده شکستن رکوردهای بیشتر و لذت بردن از یک IEO انفجاری است. با این حال، پیش‌فروش تنها در سه روز آینده به پایان می‌رسد، بنابراین سرمایه‌گذاران بالقوه باید به سرعت اقدام کنند.

منبع: Crypto.news

همچنین بخوانید: آیا پپه در آوریل به ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار می‌رسد؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.