counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,452,705,672,964
حجم معاملات 112,079,274,846
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,964.45
پپه میم کوین آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 35 زمان مطالعه: 4 دقیقه

آیا پپه در آوریل به ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار می‌رسد؟

آیا پپه در آوریل به ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار می‌رسد؟

در دنیای تجارت سکه های میم، پپه (PEPE) در ۱۲ ماه گذشته یکی از بهترین عملکردها را داشته است. سوال بزرگ در ذهن هر معامله گر سکه میم در حال حاضر این است که آیا PEPE می تواند از رکود اخیر خود خارج شود و قبل از پایان ماه آوریل به سطح ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار برسد؟

کانال تلگرام مارکت فلو

پپه از حمایت کلیدی جهش می کند و EMA ۲۰ روزه را پس می گیرد

در زمان نگارش این مقاله، پپه (PEPE) پس از افزایش ۱۷ درصدی قیمت طی سه روز گذشته، حدود ۰.۰۰۰۰۰۷۴۳ دلار معامله می شود. این جهش پس از آن صورت گرفت که PEPE در ۰.۰۰۰۰۰۶۵ دلار، سطح کلیدی که در ۱۹ مارس نیز توانسته بود از آن جهش کند، حمایت محکمی پیدا کرد. این الگوی کف دوقلو نشان می دهد که این سکه می تواند برای حرکت صعودی بعدی خود آماده شود.

با افزودن برخی از تکنیکال ها به ترکیب، PEPE برای اولین بار در بیش از یک هفته، میانگین متحرک نمایی (EMA) ۲۰ روزه خود را در نمودار روزانه پس گرفته است. این یک سیگنال صعودی است، به خصوص زمانی که با حجم معاملات ۲۴ ساعته PEPE که دوباره به بالای ۵۰۰ میلیون دلار می رسد، ترکیب شود.

البته، این سکه باید ثابت کند که می تواند با عبور تمیز از منطقه مقاومت بعدی در حدود ۰.۰۰۰۰۰۷۵ دلار، این رالی را حفظ کند. این در گذشته یک مانع بوده است - زمانی که فروشندگان تلاش می کنند با صعود PEPE به آن منطقه، محدودیت قائل شوند.

آیا پپه می تواند در این ماه ۳۲ درصد افزایش یابد تا به ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار برسد؟

با وجود نشانه های امیدوارکننده از PEPE در طی دو روز گذشته، این سوال همچنان باقی است: آیا این رالی احیا شده به اندازه کافی قدرت دارد که این سکه را در ماه جاری به ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار برساند؟ برای رسیدن به آن، PEPE نیاز به افزایش ۳۲ درصدی دیگر از قیمت فعلی خود دارد. با توجه به سابقه پمپاژ (و ریزش) سریع قیمت این سکه، این کار یک کار دشوار است، اگرچه غیرممکن نیست.

آخرین باری که PEPE با ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار معامله شد، ۱۵ مارس بود، قبل از اینکه رکود گسترده در بازار سکه های میم منجر به سقوط قیمت آن شود. با این حال، PEPE اکنون یک محرک بالقوه دارد که می تواند فشار خرید را افزایش دهد. هفته گذشته، صرافی غیرمتمرکز پیشرو پنکیک سواپ یک استخر سیروپ راه اندازی کرد که کاربران آن را برای سهام گذاری توکن های CAKE به منظور دریافت پاداش PEPE تشویق می کند.

با APR که در حال حاضر در حدود ۲.۴۳ درصد است، استخر جدید در حال حاضر شروع به جذب سرمایه گذاران ارز دیجیتال تشنه بازده کرده است. این انگیزه تازه می تواند برای چشم انداز قیمت PEPE بسیار مهم باشد. همراه با هیاهوی گسترده پیرامون رویداد آینده «روز دوج» (Doge Day)، PEPE ممکن است در موقعیت خوبی برای بازگشت به ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار در آوریل - و احتمالاً بالاتر - باشد.

کدام سکه های میم دیگر می توانند برای افزایش آماده شوند؟

در حالی که معامله گران بر احیای PEPE تمرکز دارند، پروژه دیگری با ارزش بازار پایین که توجه ها را به خود جلب کرده است، Dogecoin۲۰ است. این توکن ERC-۲۰ که برند نمادین Dogecoin را با پاداش های جذاب سهام گذاری ترکیب می کند، می تواند در ماه آوریل نیز با نزدیک شدن به لیستینگ مورد انتظار یونی سواپ، افزایش یابد.

همچنین بخوانید: پپه ۲۵۰ درصد بالا رفت! منتظر شگفتی‌های مارس باشیم؟

Dogecoin۲۰ در کانون توجه قبل از لیست شدن در صرافی غیرمتمرکز

وقتی صحبت از پتانسیل پرواز سکه های میم در آوریل می شود، Dogecoin۲۰ به سرعت در حال بالا رفتن از لیست تماشای معامله گران است. Dogecoin۲۰ نه تنها به دوج کوین ادای احترام می کند، بلکه هدف آن ارائه ابزار واقعی نیز است. به طور خاص، Dogecoin۲۰ پاداش‌های سهام‌گذاری را معرفی می‌کند که به دارندگان این امکان را می‌دهد تا تنها با نگه‌داشتن توکن، ۵۳ درصد بازده سالانه (APY) کسب کنند.

این پیشنهادی وسوسه‌کننده است که قبلاً شاهد سهام‌گذاری بیش از ۵۳ میلیارد توکن DOGE۲۰ در طول پیش‌فروش فوق‌العاده موفق این پروژه بوده‌ایم. این هیجان حتی به یوتیوبرهای ارز دیجیتال معتبر مانند Jacob Bury رسیده است، که در ویدیوی اخیر خود Dogecoin۲۰ را به عنوان «بهترین سکه میم برای خرید در حال حاضر» معرفی کرد.

به نظر می رسد CoinSniper نیز با این ارزیابی موافق است، زیرا DOGE۲۰ را در لیست پنج توکن برتر برای تماشا در این ماه قرار داده است. قابل‌توجه‌ترین مهر تأیید اعتبار، گذراندن موفقیت‌آمیز حسابرسی قرارداد هوشمند توسط Coinsult است. این تأیید مستقل به کاهش نگرانی‌های باقی‌مانده در مورد کد پروژه قبل از راه‌اندازی آن در یونی‌سواپ در ۲۰ آوریل (روز دوج) کمک کرده است.

با احتمال بازگشت قدرت PEPE در کنار بازار ارز دیجیتال به طور کلی، Dogecoin۲۰ می‌تواند در موقعیت عالی برای بهره‌مندی کامل از هرگونه سرخوشی سکه‌های میم آینده باشد.

منبع: Crypto.news

همچنین بخوانید: توکن های پپه و ویف در شبکه های اتریوم و سولانا با ۵۰ درصد رشد در صدر اخبار

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.