ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,523,331,004,100
حجم معاملات 115,609,589,752
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,927.47
پالیگان رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 9 زمان مطالعه: 2 دقیقه

اولین ارتقاء اصلی zkEVM پالیگان با موفقیت انجام شد

اولین ارتقاء اصلی zkEVM پالیگان با موفقیت انجام شد

پالیگان zkEVM، اولین ارتقاء اصلی برای یک راه حل افزایش مقیاسی دانش صفر (zero-knowledge) متناسب با ماشین مجازی اتریوم، را به پایان رسانده است.

ارتقاء میوه‌ی اژدها که با نام ForkID5 نیز شناخته می‌شود، اولین ارتقاء بزرگ برای پالیگان zkEVM از زمانی است که در ماه مارس امسال در نسخه بتا آن منتشر شد. این ارتقاء در روز چهارشنبه، ۲۰ سپتامبر، ساعت ۷:۳۰ صبح به ساعت جهانی (UTC) انجام شد.

موفقیت ارتقاء میوه‌ی اژدها

Polygon zkEVM Mainnet Beta + عملیات ارتقاء + عملیات پل با موفقیت به پایان رسید. سیستم فعالیت کامل را از سر می گیرد.

توسعه‌دهندگان، لیست شبکه‌های EVM که از عملیات PUSH0 پشتیبانی می‌کنند:
اتریوم
Polygon zkEVM Mainnet Beta

Polygon در توییتی گزارش داد که ارتقاء میوه‌ی اژدها و Polygon zkEVM Mainnet Beta و عملیات پل موفقیت آمیز بودند. ارتقاء میوه‌ی اژدها طیف وسیعی از پیشرفت‌ها از جمله پشتیبانی از آخرین کد دستور اتریوم، PUSH0 را در شبکه پوشش می‌دهد.

این ارتقا دو ویژگی جدید را اضافه می‌کند، PUSH0، آخرین کد دستور EVM موجود در هارد فورک شانگهای و تجزیه و تحلیل ‍RLP، با رفع یک باگ غیر بحرانی در تجزیه و تحلیل تراکنش‌ها.

Polygon به لیست شبکه‌هایی از EVM ملحق می‌شود که به غیر از خود بلاک چین اتریوم، از کد PUSH0 پشتیبانی می‌کنند. این ارتقاء Polygon zkEVM Mainnet Beta را با آخرین نسخه از Solidity همگام می‌کند و توانایی هم‌ارزی را با EVM حفظ می‌کند.

همچنین بخوانید: افزایش پنج درصدی قیمت پالیگان پس از اعلام شراکت جدید

دیگر دستاوردها

در هفته گذشته، شبکه Polygon یک دستاورد کلیدی جشن گرفت، زیرا پیاده‌سازی Polygon 2.0 به طور رسمی آغاز شد.

مجموعه اولیه از PIPs (پیشنهادات بهبود Polygon) که سه مورد را در بر می‌گیرد، منتشر شدند و تغییراتی را که پس از تأیید اجتماعی، در اوایل چهارمین سه ماهه امسال آغاز می‌شوند، شرح داده‌اند.

PIP-18 مرحله 0 از Polygon 2.0 را مشخص می‌کند و نظارت بر پیاده‌سازی تغییراتی مانند آغاز ارتقاء از MATIC به POL، ارتقاء از MATIC به عنوان توکن گازی و stake اصلی Polygon PoS، و همچنین راه‌اندازی لایه stake و مهاجرت متوالی را به عهده دارد.

با توجه به اخبار رسیده‌ی دیگر، در صورت اتفاق نظر برای پیشنهاد یک «شاخه دوستانه» بین Uniswap DAO و Zero Protocol، ممکن است Polygon و Uniswap به تعامل بیافتند و Polygon zkEVM با موفقیت پذیرفته شود.

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.