counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,450,208,158,449
حجم معاملات 128,977,576,163
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,877.68
رمزارز پالیگان
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 41 زمان مطالعه: 2 دقیقه

افزایش پنج درصدی قیمت پالیگان پس از اعلام شراکت جدید

افزایش پنج درصدی قیمت پالیگان پس از اعلام شراکت جدید

پس از افزایش ۵ درصدی قیمت پالیگان در ۲۴ ساعت گذشته، این ارز در حال خروج از روند نزولی پایدار خود در بازار است. چشم انداز فعلی نشان می دهد که تحلیل هفتگی این رمزارز در چارچوب مناسبی قرار دارد و در حال حاضر روی یک سکوی پرتاب قرار دارد.

کانال تلگرام مارکت فلو

بازگشت قیمت پالیگان به طور مشخص به تازه‌ترین شراکت خود با تولید کننده لوازم الکترونیکی کاسیو مرتبط است، که قرار است NFT های ساعت G-Shock را روی لایه دوم این شکبه پیاده سازی کند. این کار به نوآوران امکان دسترسی به کانال اختصاصی Discord پروژه را می دهد.

طبق بروزرسانی انجام شده، حدود پانزده هزار NFT جی شاک ایجاد خواهد شد، که کاربران می توانند از تاریخ ۲۳ سپتامبر برای آن‌ها درخواست دهند. مراحل توزیع مختلفی برای این NFT ها وجود دارد و مشتریان کاسیو با داشتن شناسه شرکت Casio می توانند در مرحله پیش‌توزیع ۲۳ تا ۲۶ سپتامبر شرکت کنند، همچنین دریافت عمومی این توکن از تاریخ ۲۶ تا ۲۹ سپتامبر ممکن خواهد بود.

همانطور که توسط کاسیو هم اشاره شده است، هدف اصلی پشت‌ پرده NFT های G-Shock سادگی است و همین اتفاق تایید می کند که چرا این شرکت، زنجیره پالیگان را برای این کار انتخاب کرده است.

اکوسیستم پالیگان در حال رشد است

همچنین بخوانید: انتشار گزارش از تامین بودجه «مخفیانه» دوج کوین توسط ایلان ماسک

پالیگان به دلیل ترند شدن، خود را برای رشد بیشتر در آینده آماده می کند. در طول سال گذشته، پالیگان شاهد پذیرش بیشتری از طرف موسساتی بوده است که در حال راه اندازی اکوسیستم Web 3.0 و NFT های خود هستند.

با این پذیرش، تقاضا برای مَتیک در آینده نزدیک قطعا افزایش خواهد یافت که منجر به رشد قیمت خواهد شد. در حال حاضر پالیگان حدودا ۸۱ درصد پایین‌تر از قیمت تاریخی خود (ATH) معامله می‌شود که نشان دهنده‌ی این است که دارای توانمندی بیشتری برای رشد است که از طریق شراکت های خود در تمامی زمینه ها افزایش خواهد یافت.

همچنین بخوانید: کاردانو در مقابل روندهای بازار با افزایش حجم تراکنش‌های زنجیره‌ای (On-Chain) مقاومت می‌کند

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.