ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,155,830,545,288
حجم معاملات 171,933,054,027
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $61,879.45
بایننس کوین تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 15 زمان مطالعه: 3 دقیقه

احتمال افزایش قیمت BNB با گذر از سطح حمایتی کلیدی

احتمال افزایش قیمت BNB با گذر از سطح حمایتی کلیدی

قیمت بایننس کوین روند بهبودی را از بالای مقاومت ۵۰۰ دلاری آغاز کرد. اکنون قیمت در حال تثبیت است و ممکن است برای کسب سود بیشتر به بالای ۵۳۰ دلار برسد.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • قیمت BNB یک حرکت صعودی مناسب را از منطقه حمایتی ۴۷۲ دلاری آغاز کرد.
  • قیمت اکنون بالاتر از ۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.
  • یک کانال صعودی کلیدی با سطح حمایت در ۵۱۸ دلار در نمودار ساعتی جفت BNB/USD در حال شکل گیری است (منبع داده از صرافی بایننس).
  • اگر این جفت بتواند مقاومت ۵۳۰ دلاری را در کوتاه مدت بشکند، می تواند روند بهبود خود را گسترش دهد.

قیمت BNB شروع به بهبود می کند

در چند روز گذشته، قیمت بایننس کوین (BNB) مانند اتریوم و بیت کوین، شاهد یک روند بهبودی مناسب از منطقه حمایتی ۴۷۲ دلاری بود. قیمت توانست از سطوح مقاومت ۴۹۵ و ۵۰۰ دلار عبور کند.

حتی مقاومت ۵۲۰ دلاری را نیز پشت سر گذاشت، اما فروشندگان در نزدیکی منطقه ۵۳۰ دلار فعال بودند. یک قله در ۵۲۹.۲ دلار تشکیل شد و اکنون قیمت در حال تثبیت سود است. قیمت بالاتر از سطح اصلاحی فیبوی ۲۳.۶٪ از حرکت صعودی از کف نوسانی ۴۷۱ دلار به سقف ۵۲۹ دلار معامله می شود.

قیمت اکنون بالاتر از ۵۲۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. همچنین یک کانال صعودی کلیدی با سطح حمایت در ۵۱۸ دلار در نمودار ساعتی جفت BNB/USD در حال شکل گیری است.

اگر موج بهبودی دیگری رخ دهد، قیمت ممکن است در نزدیکی سطح ۵۳۰ دلار با مقاومت مواجه شود. مقاومت بعدی در حدود سطح ۵۴۲ دلار قرار دارد. عبور صریح از منطقه ۵۴۲ دلاری می تواند قیمت را به سمت بالا سوق دهد. در صورت ذکر شده، قیمت BNB می تواند ۵۵۰ دلار را آزمایش کند.

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت بایننس کوین

بسته شدن قیمت بالای مقاومت ۵۵۰ دلاری ممکن است زمینه را برای افزایش بیشتر به سمت مقاومت ۵۶۵ دلاری فراهم کند. هرگونه سود بیشتر ممکن است نیاز به آزمایش سطح ۵۸۰ دلار در روزهای آینده داشته باشد.

کاهشی دیگر؟

اگر BNB نتواند مقاومت ۵۳۰ دلاری را بشکند، ممکن است با یک روند نزولی جدید شروع شود. حمایت اولیه در سمت نزولی در نزدیکی سطح ۵۲۰ دلار یا خط روند کانال است.

همچنین بخوانید: قیمت BNB به زیر ۵۰۰ دلار سقوط کرد، آیا وقت خرید است؟

نزدیکترین حمایت اصلی در حدود سطح ۵۰۸ دلار است. حمایت اصلی در ۵۰۰ دلار و سطح اصلاحی فیبوی ۵۰٪ از حرکت صعودی از کف نوسانی ۴۷۱ دلار به سقف ۵۲۹ دلار است. در صورت شکسته شدن قیمت به پایین سطح حمایتی ۵۰۰ دلاری، قیمت می تواند به سمت حمایت ۴۸۵ دلاری کاهش یابد. هر گونه ضرر بیشتر می تواند منجر به کاهش بیشتر به سمت سطح ۴۷۲ دلاری شود.

شاخص های تکنیکال

MACD ساعتی - MACD برای BNB/USD در حال از دست دادن سرعت در منطقه صعودی است.

RSI ساعتی (شاخص قدرت نسبی) - RSI برای BNB/USD در حال حاضر نزدیک به سطح ۵۰ است.

سطوح اصلی حمایت - ۵۲۰ و ۵۰۰ دلار.

سطوح اصلی مقاومت - ۵۳۰ و ۵۴۲ دلار.

همچنین بخوانید: رشد انفجاری بایننس کوین؛ BNB قله ۷۲۰ دلار را فتح کرد!

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.