ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,158,679,761,415
حجم معاملات 173,055,450,244
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $61,982.00
بایننس کوین تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 1 زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت BNB به زیر ۵۰۰ دلار سقوط کرد، آیا وقت خرید است؟

قیمت BNB به زیر ۵۰۰ دلار سقوط کرد، آیا وقت خرید است؟

قیمت بایننس کوین اخیراً از سطح حمایتی کلیدی ۵۰۰ دلار پایین تر رفته است که نشان دهنده ادامه روند نزولی است. این کاهش نشان دهنده افزایش فشار فروش و احساسات نزولی در بازار ارزهای دیجیتال است.

کانال تلگرام مارکت فلو

با پایین آمدن قیمت بایننس کوین از این سطح مهم، تحلیلگران و معامله گران با دقت روند نزولی بیشتر را زیر نظر دارند که احتمالا سطوح حمایتی پایین تری را هدف قرار می دهد. شکسته شدن سطح ۵۰۰ دلاری نشانگر کلیدی از ضعف مداوم بازار است و حاکی از آن است که بایننس کوین ممکن است در کوتاه مدت با چالش های مداومی روبرو شود.

این مقاله با کمک شاخص های فنی برای ارائه بینش جامع در مورد حرکات بالقوه آتی، سطوح حمایتی کلیدی برای تماشا و استراتژی هایی برای سرمایه گذاران و معامله گران برای گذر از رکود فعلی، به بررسی احساسات نزولی پیرامون قیمت بایننس کوین می پردازد.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بایننس کوین بیش از ۱۰ درصد کاهش یافته و در حدود ۴۷۱ دلار معامله می شود و ارزش بازار آن بیش از ۶۹ میلیارد دلار و حجم معاملات آن بیش از ۲ میلیارد دلار است. در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش بازار بایننس کوین به میزان ۱۰.۸۸ درصد کاهش یافته، در حالی که حجم معاملات آن ۳۷.۴۳ درصد افزایش یافته است.

شاخص های فنی شرایط بازار نزولی مداوم را برجسته می کنند:

قیمت بایننس کوین در نمودار ۴ ساعته به طور فعال در حال معامله در زیر میانگین متحرک ساده (SMA) ۱۰۰ روزه است. در زمان نگارش این مقاله، قیمت با کاهش قابل توجهی از سطح حمایتی ۵۰۰ دلار عبور کرده است که باعث نزولی تر شدن این ارز دیجیتال شده است.

نمودار تحلیل تکنیکال بایننس کوین

با تشکیل واگرایی همگرایی میانگین متحرک در تایم فریم ۴ ساعته (MACD)، قیمت بایننس کوین با توجه به اینکه هیستوگرام های MACD با قدرت زیادی در زیر خط صفر قرار دارند، با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد. همچنین، خطوط MACD و سیگنال به شدت کاهش یافته اند و با فاصله خوبی در زیر خط صفر قرار دارند.

در نمودار ۱ روزه، می توان مشاهده کرد که بایننس کوین در حال معامله زیر SMA ۱۰۰ روزه است و در تلاش است تا برای سومین روز متوالی با قدرت زیاد یک کندل نزولی دیگر را تشکیل دهد. این روند نشان می دهد که قیمت همچنان به طور فعال نزولی است و ممکن است همچنان کاهش یابد.

همچنین بخوانید: رشد انفجاری بایننس کوین؛ BNB قله ۷۲۰ دلار را فتح کرد!

نمودار تحلیل تکنیکال بایننس کوین

در نهایت، MACD ۱ روزه نشان دهنده کاهش بیشتر احتمالی در قیمت بایننس کوین است زیرا هیستوگرام های MACD با قدرت زیادی در زیر خط صفر قرار دارند. همچنین مشاهده می شود که هر دو خط MACD و خط سیگنال پس از عبور از زیر خط صفر، روندی نزولی دارند.

در مرحله بعد برای بایننس کوین چه چیزی را باید تماشا کرد:

تحلیل های فعلی نشان می دهند که قیمت بایننس کوین ممکن است به سمت سطح حمایتی ۳۵۷ دلار حرکت کند. اگر قیمت بایننس کوین به سطح حمایتی ۳۵۷ دلار برسد و از آن عبور کند، ممکن است همچنان به پایین تر رفتن برای آزمایش سطح حمایتی ۲۰۲ دلار ادامه دهد و در صورت شکستن سطح ۲۰۲ دلار، به طور بالقوه سطوح پایین تری را به چالش بکشد.

با این حال، اگر این ارز دیجیتال در سطح حمایتی ۳۵۷ دلاری با ریجکشن مواجه شود، یک بار دیگر به سمت سطح ۵۰۰ دلار حرکت خواهد کرد. در صورت عبور از این سطح، ممکن است همچنان برای آزمایش سطح مقاومتی ۶۳۵ دلار بالا رود و در صورت شکستن سطح مقاومتی ۶۳۵ دلار، به طور بالقوه سطوح بالاتر دیگری را آزمایش کند.

نمودار قیمت بایننس کوین

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.