ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,939,908,353,705
حجم معاملات 83,809,737,952
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,170.92
تحلیل تکنیکال ریپل
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 3 زمان مطالعه: 3 دقیقه

احتمال صعود قیمت XRP؛ آیا روند نزولی به پایان رسیده است؟

احتمال صعود قیمت XRP؛ آیا روند نزولی به پایان رسیده است؟

قیمت XRP در حال تثبیت بالای منطقه حمایتی ۰.۴۲۰ دلار است. اگر قیمتی بالاتر از سطوح مقاومتی ۰.۴۴۰ و ۰.۴۴۵۰ دلار مشاهده شود، قیمت می تواند حرکت صعودی به دست آورد.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • قیمت XRP در حال تلاش برای یک موج بهبود بالای منطقه ۰.۴۲۲ دلار است.
  • قیمت اکنون بالاتر از ۰.۴۳۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.
  • یک مثلث متراکم کوتاه مدت با مقاومت ۰.۴۳۷۰ دلار در نمودار ساعتی جفت XRP/USD (منبع داده از صرافی کراکن) در حال شکل گیری است.
  • اگر این جفت سطوح مقاومتی ۰.۴۴۰ و ۰.४۵۰ دلار را پشت سر بگذارد، ممکن است حرکت صعودی قابل توجهی را آغاز کند.

قیمت XRP به دنبال افزایش است

قیمت XRP مانند بیت کوین و اتریوم، پایه ای بالاتر از سطح ۰.۴۰۵۰ دلار تشکیل داد و اخیراً موج بهبودی را آغاز کرد. قیمت توانست از سطوح مقاومتی ۰.۴۲۰ و ۰.۴۲۵۰ دلار عبور کند.

گاوها توانستند قیمت را بالاتر از سطح فیبوناچی اصلاحی ۶۱.۸٪ از حرکت نزولی از سقف ۰.۴۵۰۰ دلار به کف ۰.۴۰۳۵ دلار برسانند. با این حال، به نظر می رسد که خرس ها در نزدیکی سطوح ۰.۴۳۸۰ و ۰.۴۴۰ دلار فعال هستند. همچنین یک مثلث متراکم کوتاه مدت با مقاومت ۰.۴۳۷۰ دلار در نمودار ساعتی جفت XRP/USD در حال شکل گیری است.

این جفت اکنون بالاتر از ۰.۴۲۷۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. در سمت بالا، قیمت با مقاومت نزدیک به ۰.۴۳۷۰ دلار مواجه است.

نمودار تحلیل تکنیکال ریپل XRP

اولین مقاومت اصلی نزدیک سطح ۰.۴۴۰۰ دلار یا سطح فیبوناچی اصلاحی ۷۶.۴٪ از حرکت نزولی از سقف ۰.۴۵۰۰ دلار به کف ۰.۴۰۳۵ دلار است. مقاومت کلیدی بعدی می تواند ۰.۴۵۰ دلار باشد. عبور واضح از مقاومت ۰.۴۵۰ دلار ممکن است قیمت را به سمت مقاومت ۰.۴۷۲۰ دلار سوق دهد. مقاومت اصلی بعدی نزدیک سطح ۰.۴۸۰ دلار است. هر گونه افزایش دیگری ممکن است قیمت را به سمت مقاومت ۰.۴۸۸۰ دلار سوق دهد.

افت دوباره؟

اگر XRP نتواند منطقه مقاومتی ۰.۴۴۰ را پشت سر بگذارد، ممکن است با یک روند نزولی دیگر مواجه شود. حمایت اولیه در سمت نزولی نزدیک به سطح ۰.۴۳۲۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی ۰.۴۲۰ دلار است. در صورت شکست نزولی و بسته شدن زیر سطح ۰.۴۲۰ دلار، قیمت ممکن است در کوتاه مدت به سمت حمایت ۰.۴۰۵۰ دلار کاهش یابد.

همچنین بخوانید: بازگشت بیت کوین به سمت ۶۰ هزار دلار؛ نوسانات ادامه دارد؟

شاخص های تکنیکال

مکدی ساعتی – مکدی برای XRP/USD اکنون در حال از دست دادن سرعت در منطقه نزولی است.

RSI ساعتی (شاخص قدرت نسبی) – RSI برای XRP/USD اکنون بالاتر از سطح ۵۰ است.

سطوح اصلی حمایت – ۰.۴۲۰۰ و ۰.۴۰۵۰ دلار.

سطوح اصلی مقاومت – ۰.۴۴۰۰ و ۰.۴۵۰۰ دلار.

همچنین بخوانید: شاخص ها نشان دهنده رشد قریب الوقوع سولانا

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.