ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,104,504,222,145
حجم معاملات 138,245,709,119
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,877.46
سولانا تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 6 زمان مطالعه: 3 دقیقه

شاخص ها نشان دهنده رشد قریب الوقوع سولانا

شاخص ها نشان دهنده رشد قریب الوقوع سولانا

سولانا روند بهبودی را از منطقه ۱۲۸ دلاری آغاز کرد. قیمت SOL بیش از ۶ درصد افزایش یافته است و به نظر می رسد گاوها قصد دارند سطح ۱۵۰ دلار را پس بگیرند.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • قیمت SOL یک حرکت صعودی مناسب را بالاتر از سطح مقاومت ۱۳۲ دلاری در برابر دلار آمریکا آغاز کرد.
  • قیمت اکنون بالاتر از ۱۳۵ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.
  • شکستی بالاتر از خط روند نزولی کلیدی با مقاومت در ۱۳۶ دلار در نمودار ساعتی جفت SOL/USD (منبع داده از صرافی کراکن) وجود داشت.
  • این جفت ممکن است در کوتاه مدت به سمت ۱۵۰ دلار یا حتی ۱۵۵ دلار افزایش یابد.

قیمت سولانا بخشی از ضررها را جبران می کند

قیمت سولانا موفق شد بالای سطح محوری ۱۲۰ دلار باقی بماند. SOL یک پایه بالاتر از سطح ۱۲۸ دلاری تشکیل داد و اخیراً یک روند بهبودی مناسب را آغاز کرد و در دو روز گذشته از بیت کوین و اتریوم بهتر عمل کرد.

حرکتی بالاتر از سطوح مقاومت ۱۳۲ و ۱۳۵ دلاری وجود داشت. قیمت سطح فیبوی اصلاحی ۶۱.۸ درصدی از حرکت نزولی از سقف نوسان ۱۴۴.۱۵ دلار به کف ۱۲۷.۸۸ دلار را پاک کرد. همچنین شکستی بالاتر از خط روند نزولی کلیدی با مقاومت در ۱۳۶ دلار در نمودار ساعتی جفت SOL/USD وجود داشت.

سولانا اکنون بالاتر از سطح ۱۳۵ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. اکنون در حال تلاش برای بسته شدن بالاتر از سطح فیبوی اصلاحی ۷۶.۴ درصدی از حرکت نزولی از سقف نوسان ۱۴۴.۱۵ دلار به کف ۱۲۷.۸۸ دلار است.

نمودار تحلیل تکنیکال قیمت سولانا

در سمت بالا، قیمت ممکن است در نزدیکی سطح ۱۴۴ دلار با مقاومت مواجه شود. مقاومت اصلی بعدی نزدیک سطح ۱۵۰ دلار است. بسته شدن موفق بالای مقاومت ۱۵۰ دلاری می تواند زمینه را برای افزایش مداوم دیگر فراهم کند. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به ۱۵۵ دلار است. هر سود بیشتر ممکن است قیمت را به سمت سطح ۱۶۲ دلار سوق دهد.

کاهش دیگری در SOL؟

اگر SOL نتواند از مقاومت ۱۴۴ دلاری عبور کند، ممکن است روند نزولی دیگری را آغاز کند. حمایت اولیه در سمت نزولی نزدیک سطح ۱۳۶ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است.

همچنین بخوانید: رشد ۸ برابری میم کوین های سولانا در سال ۲۰۲۴ نسبت به اتریوم!

اولین حمایت اصلی نزدیک سطح ۱۲۸ دلار است، که پایین تر از آن قیمت می تواند ۱۲۰ دلار را آزمایش کند. اگر بسته شدن زیر سطح حمایتی ۱۲۰ دلاری وجود داشته باشد، قیمت ممکن است در کوتاه مدت به سمت حمایت ۱۱۲ دلاری کاهش یابد.

شاخص های فنی

MACD ساعتی – MACD برای SOL/USD در حال افزایش در منطقه صعودی است.

RSI ساعتی (شاخص قدرت نسبی) – RSI برای SOL/USD بالاتر از سطح ۵۰ است.

سطوح حمایت اصلی – ۱۳۶ دلار و ۱۲۸ دلار.

سطوح مقاومت اصلی – ۱۴۴ دلار و ۱۵۰ دلار.

همچنین بخوانید: رقابت میم کوین ها با تم سگ در برابر توکن های سولانا

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.