counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,448,215,951,785
حجم معاملات 121,934,187,131
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,992.25
ریپل آلت کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 13 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازگشت نهنگ های بزرگ ریپل! صعود یا ریزش؟

بازگشت نهنگ های بزرگ ریپل! صعود یا ریزش؟

قیمت ریپل (XRP) ممکن است در کوتاه مدت به روند اصلاح خود ادامه دهد زیرا روند قیمت اخیر باعث شده است که در برابر سطح مقاومت ۰.۵ دلار جهش کند.

کانال تلگرام مارکت فلو

داده های درون زنجیره ای همچنین نشان دهنده تعدادی تراکنش از نهنگ های این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته است، اما آیا آنها نسبت به ریپل (XRP) صعودی یا نزولی هستند؟ این تراکنش های بزرگ ترکیبی از هر دو بوده است، اگرچه حجم معاملات هر تراکنش می تواند نشان دهد که آنها بیشتر نزولی هستند تا صعودی.

نهنگ های ریپل در حال حرکت

تراکنش‌های بزرگ ریپل، که اغلب نشان‌دهنده فعالیت نهنگ‌ها هستند، اخیراً افزایش یافته‌اند. ریپل در چند هفته گذشته شاهد برخی حرکات بزرگ نهنگ‌ها بوده است که نشان‌دهنده احساس نزولی در میان بازیگران بزرگ در بحبوحه اصلاح قیمت این ارز دیجیتال در هفت روز گذشته است. با این حال، در حالی که برخی از این انتقالات بزرگ برای فروش احتمالی وارد صرافی‌های ارز دیجیتال می‌شوند، برخی دیگر نیز کیف پول‌های ناشناس هستند که مقادیر هنگفتی از توکن‌ها را از صرافی‌های ارز دیجیتال به کیف پول‌های خصوصی منتقل می‌کنند.

ردیاب تراکنش نهنگ Whale Alerts در پلتفرم رسانه اجتماعی ایکس (X) نمونه هایی از تراکنش های هنگفت در ۱۶ آوریل را منتشر کرد. اولین تراکنش قابل توجه، انتقال ۱۵۸ میلیون توکن به ارزش ۷۷ میلیون دلار از یک کیف پول خصوصی به صرافی ارز دیجیتال بایننس بود. این انتقال عظیم به صرافی، نشانه‌های نگران‌کننده‌ای را برای هولدرهایی که امیدوار به معکوس شدن روند نزولی به افزایش قیمت بودند، ایجاد کرد. به طور مشابه، انتقال ۲۸.۹ میلیون ریپل به ارزش ۱۴.۲ میلیون دلار به بیت استمپ انجام شد.

از سوی دیگر، Whale Alerts همچنین خروج ریپل از بایننس به کیف پول های خصوصی را نشان داد. به طور خاص، ردیاب انتقال ۱۰۰ میلیون ریپل، به ارزش حدود ۴۸ میلیون دلار، به کیف پول های خصوصی را ذکر کرد. این انتقالات با سه انتقال متوالی و هر انتقال ۳۳.۳۳ میلیون ریپل به ارزش ۱۶.۲ میلیون دلار انجام شد.

جالب اینجاست که ردیاب همچنین انتقال مقادیر زیادی از توکن ها را در ۱۵ آوریل ذکر کرد. در مجموع، انتقال ۴۵۷ میلیون ریپل به ارزش بیش از ۲۳۴ میلیون دلار به صرافی های ارز دیجیتال Bithumb، Bitvavo و Bitstamp وجود داشت. بزرگترین تراکنش انتقال ۳۹۰ میلیون توکن به ارزش ۲۰۱ میلیون دلار به Bithumb بود.

همچنین بخوانید: احتمال نزول قیمت ریپل؛ سطوح کلیدی برای معامله گران

آینده این آلت کوین چیست؟

تراکنش های نهنگ در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار مهم هستند. قیمت ها می توانند در هر زمان بر اساس اقدامات چند بازیگر بزرگ به شدت تغییر کنند. برای سرمایه گذاران معمولی ریپل، این انتقالات نهنگ ها بر نوسانات و عدم قطعیت موجود در قیمت فعلی ریپل تأکید می کند. در عین حال، حرکت آنها به صرافی های ارز دیجیتال نزولی است و به سرمایه گذاران نگاهی اجمالی به مسیر قیمت آلت کوین در کوتاه مدت می دهد.

در زمان نگارش این مقاله، ریپل با قیمت ۰.۴۹۸۶ دلار معامله می شود. اگرچه در حال حاضر نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۱.۷۹ درصد افزایش یافته است، به نظر می رسد ریپل پس از برخورد مجدد با ۰.۵ دلار در حال معکوس شدن است. این آلتکوین همچنان در یک اصلاح قیمتی در بازه زمانی بزرگتر قرار دارد، زیرا در حال حاضر به ترتیب در هفت و ۳۰ روز گذشته ۱۸٪ و ۲۰٪ کاهش یافته است.

به گفته یک تحلیلگر کریپتو، ریپل قرار است یک رالی عظیم به سمت ۲۲ دلار داشته باشد. علاوه بر این، بسیاری از کارشناسان بر این باورند که قیمت این آلتکوین پس از هاوینگ بعدی بیت کوین افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: تحلیلگر: ریپل به سوی قله ۱۰۰ تا ۵۰۰ دلاری!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.