ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,448,804,467,174
حجم معاملات 131,198,852,738
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 17%
بیت کوین $63,903.97
ریپل ارز دیجیتال آلت کوین رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 13 زمان مطالعه: 3 دقیقه

احتمال نزول قیمت ریپل؛ سطوح کلیدی برای معامله گران

احتمال نزول قیمت ریپل؛ سطوح کلیدی برای معامله گران

قیمت ریپل (XRP) برای شکستن مقاومت ۰.۵۱۴۰ دلار با مشکل مواجه است. قیمت برای تلاش جهت افزایش مجدد در کوتاه مدت باید بالاتر از سطح حمایتی ۰.۴۵۵۰ دلار باقی بماند.

ریپل (XRP) در حال تلاش برای عبور از سطح ۰.۴۵۰ دلار است. قیمت در حال حاضر پایین‌تر از ۰.۵۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (۴ ساعته) معامله می‌شود. یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت ۰.۵۴۴۰ دلار در نمودار ۴ ساعته جفت XRP/USD در حال شکل گیری است. این جفت ارز در صورت بسته شدن قیمت پایین‌تر از سطح حمایتی ۰.۴۵۵۰ دلار می‌تواند شتاب نزولی پیدا کند.

کاهش مجدد قیمت ریپل؟

پس از یک افزایش پیوسته، قیمت ریپل برای عبور از مقاومت ۰.۶۴۲۰ دلار با مشکل مواجه شد. این قیمت، درست مانند بیت کوین و اتریوم، با یک افت جدید به زیر سطح حمایتی ۰.۶۰۰ دلار رسید. افت شدیدی به زیر سطح حمایتی ۰.۵۰۰ دلار رخ داد. در نهایت، قیمت سطح ۰.۳۸۸۰ دلار را آزمایش کرد. کف قیمت در ۰.۳۸۷۵ دلار شکل گرفت و قیمت روند بهبودی را آغاز کرد. صعودی به بالای سطوح ۰.۴۰ دلار و ۰.۴۵۰ دلار رخ داد. قیمت بالاتر از سطح اصلاحی ۲۳.۶% فیبوناچی از حرکت نزولی ۰.۶۴۲۰ دلار به ۰.۳۸۷۵ دلار قرار گرفت.

قیمت در حال حاضر پایین‌تر از ۰.۵۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (۴ ساعته) معامله می‌شود. مقاومت مستقیم نزدیک سطح ۰.۵۱۴۰ دلار و سطح اصلاحی ۵۰% فیبوناچی از حرکت نزولی ۰.۶۴۲۰ دلار به ۰.۳۸۷۵ دلار است. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک ۰.۵۴۰ دلار است. همچنین یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت ۰.۵۴۴۰ دلار در نمودار ۴ ساعته جفت XRP/USD در حال شکل گیری است. بسته شدن قیمت بالاتر از منطقه مقاومتی ۰.۵۴۰ دلار می‌تواند جرقه افزایش قابل توجهی را بزند. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک ۰.۶۰۰ دلار است.

نمودار تحلیل ریپل XRP

همچنین بخوانید: تحلیلگر: ریپل به سوی قله ۱۰۰ تا ۵۰۰ دلاری!

اگر گاوها همچنان بالاتر از سطح مقاومتی ۰.۶۰۰ دلار فعال باقی بمانند، ممکن است رالی به سمت مقاومت ۰.۶۲۴۰ دلار رخ دهد. هر گونه افزایش بیشتری ممکن است قیمت را به سمت مقاومت ۰.۷۰۰ دلار سوق دهد.

کاهش دوباره؟

اگر ریپل نتواند از منطقه مقاومتی ۰.۵۴۴۰ دلار عبور کند، ممکن است کاهش دیگری آغاز شود. حمایت اولیه در نزول نزدیک سطح ۰.۴۸۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی در ۰.۴۵۵۰ دلار است. در صورت شکست نزولی و بسته شدن قیمت پایین‌تر از سطح ۰.۴۵۵۰ دلار، قیمت ممکن است با سرعت بیشتری کاهش یابد. در چنین شرایطی، قیمت می‌تواند مجدداً سطح حمایتی ۰.۴۲۰ دلار را آزمایش کند.

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی ۴ ساعته – مکدی برای XRP/USD در حال حاضر در حال از دست دادن شتاب در منطقه نزولی است.
  • RSI ۴ ساعته (شاخص قدرت نسبی) – RSI برای XRP/USD اکنون پایین‌تر از سطح ۵۰ است.
  • سطوح اصلی حمایت – ۰.۴۸۰، ۰.۴۵۵۰ و ۰.۴۲۰ دلار.
  • سطوح اصلی مقاومت – ۰.۵۱۴۰، ۰.۵۴۴۰ و ۰.۶۰۰ دلار.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: پیش‌بینی تحلیلگر: ریپل ۲۰ دلاری، اتریوم ۲۰ هزار دلاری

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.