ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,034,118,786
حجم معاملات 168,933,473,371
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,125.42
ریپل تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 4 زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارز ریپل در بن بست ۰.۵۰ دلاری؛ آیا شاهد تغییر روند خواهیم بود؟

ارز ریپل در بن بست ۰.۵۰ دلاری؛ آیا شاهد تغییر روند خواهیم بود؟

قیمت ریپل (XRP) موفق به ماندن بالای سطح ۰.۵۰۰۰ دلار شد. قیمت در حال بازگشت است و برای شروع یک افزایش مناسب باید سطح مقاومت ۰.۵۴۸۰ دلار را پاک کند.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • قیمت XRP برای حرکت بالای منطقه ۰.۵۳۵۰ دلار در حال تلاش است.
  • قیمت اکنون زیر ۰.۵۳۲۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود.
  • در نمودار ساعتی جفت XRP/USD (منبع داده از صرافی کراکن)، یک شکست بالای خط روند نزولی کلیدی با مقاومت در ۰.۵۲۸۰ دلار وجود داشت.
  • اگر جفت نتواند ۰.۵۳۲۰ دلار و ۰.۵۴۸۰ دلار را پاک کند، ممکن است دوباره کاهش یابد.

قیمت XRP با مقاومت روبرو می شود

قیمت XRP مانند بیت کوین و اتریوم زیر ۰.۵۳۵۰ دلار ضرر را افزایش داد. کاهش جدیدی وجود داشت و قیمت منطقه حمایت ۰.۵۰۲۰ دلار را مجدداً آزمایش کرد. یک کف در ۰.۵۰۲۱ دلار تشکیل شد و قیمت اکنون در حال تلاش برای موج بهبود است.

افزایش جزئی بالای سطح ۰.۵۲۰ دلار وجود داشت. قیمت از سطح بازگشت فیب ۲۳.۶% حرکت نزولی از اوج سوییینگ ۰.۵۶۲۶ دلار به پایین ۰.۵۰۲۱ دلار فراتر رفت. در نمودار ساعتی جفت XRP/USD، یک شکست بالای خط روند نزولی کلیدی با مقاومت در ۰.۵۲۸۰ دلار وجود داشت.

با این حال، به نظر می رسد خرس ها در نزدیکی سطوح ۰.۵۳۲۰ و ۰.۵۳۵۰ دلار فعال هستند. قیمت اکنون زیر ۰.۵۳۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می شود. در سمت بالا، قیمت ممکن است در نزدیکی سطح ۰.۵۳۲۰ دلار با مقاومت مواجه شود.

اولین مقاومت اصلی در نزدیکی سطح ۰.۵۴۸۰ دلار یا سطح بازگشت فیب ۷۶.۴% حرکت نزولی از اوج سوییینگ ۰.۵۶۲۶ دلار به پایین ۰.۵۰۲۱ دلار قرار دارد. مقاومت کلیدی بعدی ممکن است ۰.۵۵۵۰ دلار باشد. یک حرکت واضح بالای مقاومت ۰.۵۵۵۰ دلار ممکن است قیمت را به سمت مقاومت ۰.۵۶۲۰ دلار بفرستد.

نمودار قیمت ارز ریپل XRP

مقاومت اصلی بعدی در نزدیکی سطح ۰.۵۷۵۰ دلار قرار دارد. هرگونه افزایش ممکن است قیمت را به سمت مقاومت ۰.۵۸۸۰ دلار یا حتی ۰.۶۰۰ در کوتاه مدت بفرستد.

همچنین بخوانید: ریپل به سوی ۸ دلار؛ تحلیلگر از تکرار سال ۲۰۱۷ می گوید

سقوط دوباره؟

اگر XRP نتواند منطقه مقاومت ۰.۵۳۲۰ دلار را پاک کند، ممکن است کاهش دیگری را شروع کند. حمایت اولیه در پایین در نزدیکی سطح ۰.۵۲۲۰ دلار است. حمایت اصلی بعدی ۰.۵۲۰۰ دلار است. اگر شکست نزولی و بسته شدن زیر سطح ۰.۵۲۰۰ دلار وجود داشته باشد، قیمت ممکن است در کوتاه مدت به سمت حمایت ۰.۵۱۲۰ دلار کاهش یابد. حمایت اصلی بعدی در ۰.۵۰۲۰ دلار قرار دارد.

شاخص های فنی

MACD ساعتی - MACD برای XRP/USD اکنون در حال از دست دادن سرعت در منطقه نزولی است.

RSI ساعتی (شاخص قدرت نسبی) - RSI برای XRP/USD اکنون بالای سطح ۵۰ است.

سطوح حمایت اصلی - ۰.۵۲۰۰ دلار و ۰.۵۱۲۰ دلار.

سطوح مقاومت اصلی - ۰.۵۳۲۰ دلار و ۰.۵۴۸۰ دلار.

همچنین بخوانید: پیش بینی قیمت ریپل XRP؛ آیا افزایش قیمت در راه است؟

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.