ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,059,916,115,230
حجم معاملات 139,555,377,255
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,885.57
ریپل تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 7 زمان مطالعه: 3 دقیقه

ریپل به سوی ۸ دلار؛ تحلیلگر از تکرار سال ۲۰۱۷ می گوید

ریپل به سوی ۸ دلار؛ تحلیلگر از تکرار سال ۲۰۱۷ می گوید

دارک دیفندر، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، پیش بینی کرده است که قیمت ریپل (XRP) می تواند به ۸ دلار افزایش یابد و توضیح داده است که چه چیزی می تواند چنین افزایش قیمت سرسام آوری را برای این ارز دیجیتال ایجاد کند. به عنوان بخشی از پیش بینی مثبت خود، تحلیلگر رمزنگاری همچنین فاش کرد که چه چیزی می تواند باعث افزایش قیمت XRP به ۱۸ دلار شود.

کانال تلگرام مارکت فلو

اگر تکرار روند صعودی سال ۲۰۱۷ رخ دهد، قیمت XRP به ۸ دلار خواهد رسید

دارک دیفندر در یک پست در X (که قبلاً توییتر بود) پیش بینی کرد که اگر تکرار روند صعودی سال ۲۰۱۷ رخ دهد، ریپل (XRP) به ۸ دلار خواهد رسید. در آن زمان، XRP در ۲۸۰ روز، افزایش قیمت ۶۱،۰۰۰ درصدی را تا بالاترین قیمت تاریخی خود (ATH) به میزان ۳.۸۴ دلار ثبت کرد.

تحلیلگر رمزنگاری به نظر مطمئن بود که این افزایش قیمت در سال ۲۰۱۷ دوباره اتفاق خواهد افتاد و اظهار داشت که جامعه XRP با «دژاوو سال ۲۰۱۷» با ایستادن هفته ها قبل از روند صعودی XRP، احساس می کنند.

تحلیل تکنیکال ریپل

دارک دیفندر افزود که اگر روند مشابهی در حال انجام باشد، انتظار می رود ۱۸.۲۲ دلار، سطح فیبوناچی ۳۶۱.۸۰٪، سطح هدف بالایی حرکت موج ۳ ضربه ای XRP باشد. از نمودار همراه، انتظار می رود که این حرکت پیش بینی شده تا ۸ دلار و احتمالاً ۱۸ دلار در زمانی بین اکتبر و اوایل سال ۲۰۲۵ رخ دهد.

تحلیلگر رمزنگاری همچنین تحلیل قیمت فعلی XRP را ارائه کرد و سطوح حمایت حیاتی را که XRP برای افزایش به این ارتفاع بی سابقه باید بالای آن حفظ کند، برجسته کرد. در ابتدا، او اشاره کرد که این ارز دیجیتال بین ۰.۳۹۱۷ دلار و ۰.۶۶۴۹ دلار در حال تثبیت است. در همین حال، در بازه زمانی هفتگی، کاهش شاخص قدرت نسبی (RSI) XRP با کاهش قیمت موازی شده است. در عین حال، گفته می شود که تقاطع طلایی RSI هفتگی در حال انجام است.

دارک دیفندر بار دیگر بر اهمیت سطح قیمت ۰.۶۶۴۹ دلار تأکید کرد. او ادعا کرد که این سطح، بالاتر از ابرها هفتگی ایچیموکو، یک «علامت حیاتی» است که باید قبل از حرکت پارابولیک XRP در جای خود باشد. تحلیلگر همچنین اشاره کرد که ۰.۵۲۸۶ دلار و ۰.۴۶۲۳ دلار سطوح حمایت حیاتی هستند که دارندگان XRP باید آنها را زیر نظر داشته باشند.

همچنین بخوانید: پیش بینی قیمت ریپل XRP؛ آیا افزایش قیمت در راه است؟

XRP می تواند با ۵۰۰۰ درصد افزایش و به ۲۷ دلار برسد

اگرک کریپتو (Egrag Crypto)، تحلیلگر رمزنگاری، همچنین پیش بینی قیمت مثبت تری برای XRP ارائه کرده است و پیشنهاد می کند که این ارز دیجیتال می تواند افزایش قیمت ۵۰۰۰ درصدی را تجربه کند و به ۲۷ دلار برسد. او به عنوان یک پیش بینی قیمت محافظه کارانه تر، اظهار داشت که XRP می تواند افزایش قیمت ۲۴۰۰ درصدی را تجربه کند و به ۱۷ دلار برسد. او این پیش بینی ها را بر اساس فرمت های شمعی چکش گاو نر انجام داد که او اشاره کرد که از نظر تاریخی افزایش قیمت چشمگیری را برای XRP ایجاد کرده اند.

تحلیل تکنیکال ریپل از اگرگ کریپتو

این اولین بار نیست که Egrag پیش بینی می کند که XRP می تواند در این روند صعودی به ۲۷ دلار برسد. در نوامبر سال گذشته، او اشاره کرد که این سطح قیمت یک هدف «معقول» است، به خصوص اگر این ارز دیجیتال روند صعودی سال ۲۰۱۷ خود را تکرار کند.

در زمان نگارش این مطلب، XRP با قیمت حدود ۰.۵۵ دلار معامله می شود که طبق داده های کوین مارکت کپ، بیش از ۲ درصد در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته است.

نمودار قیمت ریپل XRP

همچنین بخوانید: شکست سنگین XRP؛ داده های آنچین چه می گویند؟

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.