ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,222,299,189,787
حجم معاملات 158,839,834,952
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $63,159.73
ریپل تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 3 زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیش بینی قیمت ریپل XRP؛ آیا افزایش قیمت در راه است؟

پیش بینی قیمت ریپل XRP؛ آیا افزایش قیمت در راه است؟

مفسر حرفه ای ارز ریپل (XRP)، BarriC، جامعه ی XRP را با یک اعلامیه ی جسورانه هیجان زده کرده است: افزایش قیمت XRP که مدت ها انتظار می رفت، تنها در ۳۰ روز آینده آغاز خواهد شد. او نسبت به XRP خوش بین است و پیشنهاد می کند که عملکرد ضعیف فعلی آن موقتی است.

کانال تلگرام مارکت فلو

تحلیلگران در حال هشدار هستند - پنجره قیمت پایین XRP به سرعت در حال بسته شدن است! اکنون زمان خوبی برای انباشت XRP است. ادامه مطلب را بخوانید.

پنجره ۳۰ روزه ی ریپل؟

BarriC در یک پست اخیر در X، با اطمینان پیش بینی کرد که اقدام قیمت XRP تا ماه اکتبر شروع به گرم شدن خواهد کرد و به سرمایه گذاران یک پنجره کوتاه برای انباشت قبل از افزایش قیمت می دهد. XRP که در حال حاضر با قیمت ۰.۵۵۰۴ دلار معامله می شود، در بازار گاوی در حال انجام، که از اواخر سال ۲۰۲۳ آغاز شد، از همتایان خود مانند BNB و اتریوم عقب مانده است.

BarriC علیرغم عملکرد ضعیف آن، معتقد است که XRP می تواند تا ماه نوامبر یا دسامبر به بیش از ۳ دلار افزایش یابد، با هیجانات بیشتر در افق به عنوان سال ۲۰۲۵ نزدیک می شود. او تأکید کرد که هر کسی که این پیش بینی را زیر سوال می برد، بازار را درک نمی کند.

چه چیزی می تواند افزایش قیمت ارز دیجیتال را تحریک کند؟

اعتماد BarriC ممکن است توسط خوش بینی گسترده تر برای Q۴ ۲۰۲۴ تقویت شود، با نظاره گران تأثیرگذار بازار مانند Ki Young Ju از کریپتو کوانت که به یک فصل هیجان انگیز آینده اشاره می کنند. گمانه زنی در مورد یک صندوق سرمایه گذاری قابل معامله در بورس (ETF) XRP بالقوه می تواند تقاضا را افزایش داده و قیمت ها را تقویت کند. یک ETF XRP را برای سرمایه گذاران نهادی قابل دسترسی تر خواهد کرد و ممکن است منجر به افزایش قابل توجه قیمت شود.

همچنین بخوانید: شکست سنگین XRP؛ داده های آنچین چه می گویند؟

شک و تردید در جامعه غالب است

با این حال، همه از پیش بینی جسورانه BarriC متقاعد نیستند. افراد بدبین در جامعه پست او را نشانه گذاری کرده اند، قصد دارند در صورت عدم بهبود عملکرد XRP، پس از گذشت زمان پیش بینی شده، آن را دوباره بررسی کنند. این شک و تردید، خوش بینی محتاطانه بسیاری از معامله گران نسبت به آینده XRP را علیرغم محرک های بالقوه در افق برجسته می کند.

شش ماه آینده: آینده قیمت XRP را بساز یا خراب کن؟

BarriC تأکید کرد که شش ماه آینده می تواند برای XRP تعیین کننده باشد، با پتانسیل رسیدن به رکوردهای جدید. XRP زیر میانگین های متحرک ۵۰ روزه و ۲۰۰ روزه است، که نشان دهنده یک روند نزولی است. با این حال، یک شکست بالاتر از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه می تواند XRP را به سمت میانگین متحرک ۵۰ روزه سوق دهد و منجر به یک حرکت به سمت سطح مقاومت ۰.۵۷۳۹ دلار شود.

اگر XRP زیر ۰.۵۴ دلار سقوط کند، ممکن است به سمت ۰.۵۰ دلار کاهش یابد، با یک شکست زیر ۰.۵۰ دلار که ممکن است منجر به کاهش بیشتر شود. با RSI ۱۴ روزه در ۴۱.۶۵، XRP ممکن است قبل از اینکه بیش از حد فروخته شود، به ۰.۵۰ دلار نزدیک شود. فعالیت های SEC و به روزرسانی های مرتبط همچنان عوامل مهمی هستند که باید مشاهده شوند.

همچنین بخوانید: شکست مقاومت ارز ریپل؛ پیش بینی قیمت جدید ۷.۵ دلاری

منبع: کوین پدیا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.