ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,136,833,983,874
حجم معاملات 139,859,070,876
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,785.99
ریپل تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 9 زمان مطالعه: 3 دقیقه

شکست مقاومت ارز ریپل؛ پیش بینی قیمت جدید ۷.۵ دلاری

شکست مقاومت ارز ریپل؛ پیش بینی قیمت جدید ۷.۵ دلاری

قیمت ارز ریپل (XRP) هنوز وارد مسیر صعودی نشده است، اما بسیاری از تحلیلگران همچنان به آینده آن خوش بین هستند. یکی از این تحلیلگران، EGRAG Crypto است، شخصیتی که در جامعه رمز ارزها به دلیل دیدگاه های فوق العاده صعودی مداوم خود نسبت به XRP شهرت دارد.

کانال تلگرام مارکت فلو

در یک تحلیل دقیق اخیر که در شبکه اجتماعی X به اشتراک گذاشته شده است، EGRAG اعتقاد خود را مبنی بر پایان یافتن روند طولانی معامله XRP زیر ۱ دلار ابراز کرد. تحلیل تکنیکال او پتانسیل یک حرکت صعودی پایدار قیمت را نشان می دهد. طبق گفته EGRAG، به نظر می رسد XRP در آستانه یک رالی بزرگ گاوی قرار دارد که می تواند قیمت را به هدف ۷.۵ دلار برساند، به شرطی که بتواند با موفقیت از یک خط روند مقاومت به خوبی تعریف شده خارج شود.

تحلیلگر پیش بینی می کند که XRP به ۷.۵ دلار برسد

تحلیل EGRAG از طریق یک نمودار هفتگی XRP/TetherUS با عملکرد قیمتی از ژوئن ۲۰۱۹ به اشتراک گذاشته شد. جالب اینجاست که تحلیل تکنیکال نمودار دو الگوی قیمتی مثلثی را نشان می دهد، یکی درون دیگری. مثلث کوچک تر (سفید) با عملکرد قیمت XRP در یک سال گذشته از ژوئن ۲۰۲۳ شکل گرفته است.

مثلث زرد بزرگتری، که پس از یک رالی صعودی قابل توجه از ژوئن ۲۰۲۰ در حال توسعه بوده است، این مثلث سفید کوچکتر را در بر می گیرد. قابل ذکر است که قیمت XRP در طول سال ها بین این مثلث ها محدود شده است. این امر XRP را به یک نقطه بحرانی رسانده است، با عملکرد قیمت فعلی که فشردگی شدید را در این مرزهای مثلثی نشان می دهد.

EGRAG خط روند بالایی این مثلث ها را به عنوان «خط بیدار باش واقعی» (Genuine Wake-Up Line) معرفی کرد. این خط روند به عنوان یک سطح مقاومت کلیدی در نظر گرفته می شود که می تواند تعیین کند XRP به یک روند صعودی قابل توجه وارد شود یا تثبیت خود را ادامه دهد. XRP در حال حاضر در محدوده محدود مثلث سفید معامله می شود و قیمت آن حدود ۰.۶۰ دلار است.

نمودار قیمت ریپل در ۰.۶۰ دلار

محرک (کاتالیست)

EGRAG تاکید می کند که یک بسته شدن هفتگی بالای ۰.۶۴ دلار می تواند محرکی باشد که برای آزمایش «خط بیدار باش واقعی» مورد نیاز است، که بین ۰.۷۰ تا ۰.۷۵ دلار قرار دارد. بنابراین، هدف اصلی گاوهای XRP در حال حاضر این است که مطمئن شوند این ارز دیجیتال «خط بیدار باش واقعی» را بشکند، زیرا انجام این کار باعث ایجاد یک رالی قدرتمند می شود.

#XRP خط بیدار باش واقعی (به روز رسانی):

همچنین بخوانید: پیروزی حقوقی ریپل و خبر خوش برای سرمایه گذاران

هیچ چیز تغییر نکرده است - همان موضع، همان اهداف!

یک مثلث سفید ⬜️ در حال شکل گیری است که رکوردهای سال ۲۰۲۱ را پوشش می دهد. «خط بیدار باش واقعی» را با رنگ زرد وارد کنید، که نشان دهنده حرکت بزرگ بعدی است!

به روز رسانی خط اطلس:

بله، «خط اطلس» بود...

— EGRAG CRYPTO (@egragcrypto) آگوست ۲۳, ۲۰۲۴

از نظر اهداف قیمتی، EGRAG یک هدف بلندپروازانه ۱.۵ دلار را پیش بینی کرد. اگر XRP همچنان فراتر از این نقطه افزایش یابد، انتظار یک حرکت انفجاری تر می رود، به طوری که EGRAG پیش بینی می کند که قیمت به سمت سطح فیبوناچی ۱.۶۱۸ حرکت کند. به طور قابل توجهی، این با قیمت هدف ۷.۵ دلار از مثلث زرد بزرگتر مطابقت دارد.

همچنین بخوانید: رای دادگاه؛ ریپل می تواند به فروش به موسسات ادامه دهد

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.