ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,136,833,983,874
حجم معاملات 139,859,070,876
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,785.99
ریپل ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 9 زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیروزی حقوقی ریپل و خبر خوش برای سرمایه گذاران

پیروزی حقوقی ریپل و خبر خوش برای سرمایه گذاران

در جدیدترین تحولات، ریپل اعلام کرده است که آزمایش بتای ریپل دلار (RLUSD) را بر روی دفتر کل XRP (XRPL) و شبکه اصلی اتریوم آغاز کرده است. این شرکت تأکید کرد که این یک نقطه عطف مهم و گامی به سوی آوردن دارایی های باکیفیت بیشتر به XRPL است و فرصت های جدید، نقدینگی و موارد استفاده سازمانی را برای کاربران، توسعه دهندگان و برنامه ها ایجاد می کند.

کانال تلگرام مارکت فلو

ریپل همچنین اعلام کرد که نسخه اصلی ریپل دلار بر روی اتریوم نیز در دسترس است و برنامه هایی برای گسترش آن به بلاکچین های دیگر و پروتکل های مالی غیرمتمرکز (DeFi) در آینده وجود دارد.

RLUSD هنوز برای معامله در دسترس نیست

این شرکت تأکید کرد که این مرحله برای اطمینان از رعایت بالاترین استانداردهای امنیتی، کارایی و قابلیت اطمینان برای استیبل کوین قبل از در دسترس بودن گسترده آن و پس از دریافت تأییدیه نظارتی بسیار مهم است. بنابراین، ریپل دلار در حال حاضر برای خرید یا معامله در دسترس نیست.

تا آن زمان، از جامعه خواسته شده است که مراقب کلاهبرداری های رمزنگاری باشند که ممکن است از برند ریپل سوء استفاده کنند و ادعا کنند که دسترسی زودهنگام به فروش ریپل دلار دارند که در حال حاضر در دسترس نیست. این شرکت تأکید کرد که پس از در دسترس بودن RLUSD، از هر دو RLUSD و XRP در راهکار پرداخت های بین المللی خود برای خدمت رسانی به مشتریان جهانی و بهبود چشمگیر تجربه آن ها استفاده خواهد کرد.

ارزش RLUSD برابر با ۱ دلار آمریکا است!

ریپل اعلام کرد که ریپل دلار با ارزش ۱ به ۱ با دلار آمریکا (USD) برابر است و ۱۰۰ درصد توسط سپرده های دلار آمریکا، اوراق قرضه کوتاه مدت دولت ایالات متحده و سایر معادل های نقدی پشتیبانی می شود. این دارایی های ذخیره توسط یک شرکت حسابداری شخص ثالث حسابرسی خواهند شد و ریپل گواهی های ماهانه را منتشر خواهد کرد.

همچنین بخوانید: رای دادگاه؛ ریپل می تواند به فروش به موسسات ادامه دهد

ریپل در پایان تعهد خود به شفافیت را ابراز کرد و گفت که جامعه را در مورد پیشرفت ریپل دلار به روز نگه خواهد داشت.

پیروزی بزرگ ریپل علیه SEC

این اعلامیه پس از حکم ۷ آگوست قاضی آنالیسا تورس مبنی بر اعمال جریمه ۱۲۵ میلیون دلاری بر ریپل لبز در دادخواست SEC صورت می گیرد. برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، این جریمه را پیروزی علیه SEC توصیف کرد، زیرا این جریمه حتی نزدیک به جریمه ای که SEC خواستار آن بود، نبود. SEC خواستار اعمال جریمه سنگین ۲ میلیارد دلاری علیه ریپل لبز به دلیل نقض ادعایی اوراق بهادار بود.

XRP به این خبر مثبت واکنش نشان داد و با افزایش ۲۶ درصدی به بالاترین قیمت ۰.۶۴ دلار در روز صدور حکم رسید.

همچنین بخوانید: قیمت ریپل؛ آیا به اوج قبلی باز میگردد؟

منبع: کوین پدیا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.