ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 4,779,262,082,414
حجم معاملات 103,343,915,773
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 18%
بیت کوین $61,752.96
کوین بیس صرافی
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 3 زمان مطالعه: 3 دقیقه

SEC: کوین بیس به عدم همکاری متهم شد

SEC: کوین بیس به عدم همکاری متهم شد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) استدلال می کند که «کوین بیس با ایجاد این شرایط، اکنون نمی تواند ادعا کند که باران می بارد.»

کانال تلگرام مارکت فلو

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) با درخواست صرافی ارز دیجیتال کوین بیس برای تجدید نظر میانجی در مورد یک «سوال کنترلی» در دادخواست جاری مخالفت کرده است و ادعا می کند که کوین بیس به دنبال دستکاری تفسیر خود سوال است.

SEC در پرونده‌ای که در تاریخ ۱۰ مه به دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده برای ناحیه جنوبی نیویورک ارائه شد، اعلام کرد: «تلاش‌های کوین بیس برای دستکاری سوال برای تجدید نظر به منظور جای دادن آن در یک سوال قابل تأیید تحت بند ۱۲۹۲(ب) از ماده ۲۸ قانون اساسی ایالات متحده، بیهوده است.»

SEC همچنین استدلال کرد که کوین بیس «تست Howey» را دوست ندارد - معیار این سازمان برای تعیین اینکه چه چیزی یک اوراق بهادار است - و چارچوب فعلی برای تنظیم مقررات اوراق بهادار را دوست ندارد و ترجیح می‌دهد کسب و کار خود را به گونه‌ای راه‌اندازی کند که ممکن است پیروی از قوانین موجود برایشان گران باشد.

«کوین بیس فقط جواب را دوست ندارد. با ایجاد این شرایط، کوین بیس اکنون نمی تواند ادعا کند که باران می بارد.»

این پس از آن است که کوین بیس در ۱۲ آوریل درخواست تجدید نظر میانجی را ثبت کرد و استدلال کرد که قرارداد سرمایه‌گذاری بدون تعهد پس از فروش نمی‌تواند وجود داشته باشد. از آنجایی که SEC با این موضوع مخالف است، کوین بیس ادعا می‌کند که آیا اینطور است یا نه، یک سوال کنترلی است - یک موضوع حقوقی کلیدی که می‌تواند تأثیر زیادی بر نتیجه پرونده داشته باشد.

با این حال، SEC استدلال کرد که کوین بیس فقط ادعا می کند که این یک سوال کنترلی است زیرا صرافی نمی تواند توضیحی روشن در مورد اینکه چه چیزی یک «تعهد قراردادی» را تشکیل می دهد، ارائه دهد. SEC ادعا کرد: «کوین بیس همچنان قادر به پیشبرد یک نسخه واحد و منسجم از این نظریه نیست، که اکنون ادعا می کند یک سوال کنترلی را ارائه می دهد.»

همچنین بخوانید: بزرگترین ورودی USDC در تاریخ کوین بیس، فرصتی برای بیت کوین؟

اما SEC استدلال کرد که در طول هشتاد سال، هیچ دادگاهی هرگز «تعهدات قراردادی» را پس از فروش درخواست نکرده است. SEC خاطرنشان کرد: «بازنگری میانجی صرفاً به این دلیل که کوین بیس یک آزمون حقوقی جدید پیشنهاد می‌کند و با رد آن آزمون توسط دادگاه مخالف است، تضمین نمی‌شود.»

و افزود: «اما تصمیم کوین بیس برای انجام این کار و تمایل آن برای بازنویسی رویه قضایی تثبیت شده و چندین ساله برای مطابقت با اهداف و نیازهای تجاری خود، دلیلی قانع کننده برای تأیید زودهنگام تجدید نظر در این پرونده ارائه نمی دهد.»

SEC در ژوئن ۲۰۲۳ از کوین بیس شکایت کرد و گفت که صرافی ارز دیجیتال با فهرست کردن ۱۳ توکنی که ادعا می‌کرد اوراق بهادار هستند، قوانین اوراق بهادار فدرال را نقض کرده است. کوین بیس گفت که معاملات روی پلتفرم آن نباید به عنوان اوراق بهادار تلقی شود و استدلال کرد که تحت مقررات SEC نیست. با این حال، SEC نظر مخالف دارد.

SEC در اسناد دادگاه مورخ ۲۷ مارس اعلام کرد: «حداقل برخی از معاملات در پلتفرم کوین بیس و از طریق خدمات مرتبط، «قراردادهای سرمایه‌گذاری» را تشکیل می‌دهند که قوانین اوراق بهادار فدرال مدت‌ها است آن‌ها را به عنوان اوراق بهادار به رسمیت شناخته‌اند.»

منبع: CoinTelegraph

همچنین بخوانید: ادامه راه کوین بیس کانادا در سایر کشورها

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.