ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,473,163,310,057
حجم معاملات 90,378,437,207
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 17%
بیت کوین $63,579.47
کوین بیس صرافی ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 7 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بزرگترین ورودی USDC در تاریخ کوین بیس، فرصتی برای بیت کوین؟

بزرگترین ورودی USDC در تاریخ کوین بیس، فرصتی برای بیت کوین؟

داده های درون زنجیره ای نشان می دهد که کوین بیس به تازگی شاهد بزرگترین ورودی USD Coin (USDC) بوده است. در اینجا دلیل اینکه چرا این ممکن است برای بیت کوین مرتبط باشد آورده شده است.

کوین بیس شاهد ورودی ۱.۴ میلیارد دلاری USDC بوده است

همانطور که توسط تحلیلگر Maartunn در پستی در X اشاره شده است، مقدار زیادی USDC طی روز گذشته وارد کوین بیس شده است. شاخص درون زنجیره ای مورد نظر در اینجا «ورودی صرافی» است که کل مبلغ دارایی معینی را که وارد کیف پول های مرتبط با یک صرافی یا گروهی از پلتفرم های متمرکز می شود، ردیابی می کند.

افزایش ناگهانی ورودی صرافی می تواند نشان دهد که سرمایه گذاران علاقه مند به معامله ارز دیجیتال هستند. در مورد دارایی مانند بیت کوین، چنین روندی به طور طبیعی می تواند سیگنال نزولی برای قیمت باشد. با این حال، در متن بحث جاری، یک استیبل کوین مورد توجه است. در حالی که ورودی‌های صرافی USDC همچنین نشان می‌دهد که دارنده می‌خواهد دارایی را بفروشد، اما این تراکنش بر قیمت تأثیری نمی‌گذارد زیرا ماهیتاً این کوین همیشه در حدود ۱ دلار ثابت می‌ماند.

با این حال، این بدان معنا نیست که فروش USD Coin برای کل بخش ارزهای دیجیتال بی اهمیت است. اگر سرمایه‌گذاران در حال تعویض استیبل کوین‌ها به نفع سکه‌های پرنوسان مانند BTC باشند، قیمت این دارایی‌های اخیر شاهد تأثیر خرید خواهند بود.

داده‌ها نشان می دهد که ورودی صرافی USDC به تازگی جهش عظیمی را ثبت کرده است. طبق گفته Maartunn، این ورودی به سمت صرافی ارز دیجیتال کوین بیس هدایت شده است.

در مجموع، ۱.۴ میلیارد دلار از این استیبل کوین با این ورودی وارد کیف پول های پلتفرم شده است که بزرگترین ورودی است که صرافی تا به حال مشاهده کرده است. با توجه به مقیاس فوق العاده، این می تواند برای بیت کوین و سایرین بسیار صعودی باشد، اگر نهاد پشت این ورودی قصد داشته باشد با این پودر خشک، خریدی انجام دهد.

همچنین بخوانید: ادامه راه کوین بیس کانادا در سایر کشورها

با این حال، سناریویی نیز وجود دارد که در آن نهنگ در واقع قصد دارد تا ذخیره USDC را به جای استفاده از آن برای خرید سایر ارزهای دیجیتال، با فیات معامله کند. در چنین حالتی، مقدار خالص سرمایه از این بخش خارج می شود که نشانه ای نزولی خواهد بود. اکنون باید دید که آیا سپرده عظیم USDC واقعاً باعث نوسانات قابل توجهی در بخش پرنوسان بازار، به ویژه در قیمت بیت کوین می شود یا خیر.

قیمت بیت کوین

بیت کوین در اوایل برای عبور از سطح ۷۰۰۰۰ دلاری، حرکت صعودی شدیدی را تجربه کرد، اما از آن زمان، این دارایی به حرکت جانبی بازگشته است و قیمت آن بدون تغییر باقی مانده است.

منبع: NewsBTC

همچنین بخوانید: تایید پرونده طرح صندوق معاملاتی اتریوم بلک راک در نزدک

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.