ارز دیجیتال 610 فارکس 174
ارزش بازار 2,340,051,079,533
حجم معاملات 148,018,728,575
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $61,462.96
اتریوم ارز دیجیتال رمزارز کوین بیس
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 6 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تایید پرونده طرح صندوق معاملاتی اتریوم بلک راک در نزدک

تایید پرونده طرح صندوق معاملاتی اتریوم بلک راک در نزدک

بلک‌راک قصد دارد یک صندوق معاملاتی مبادلاتی (ETF) ایجاد کند که دارای اتریوم (ETH) باشد؛ این طرح تعهد بزرگترین مدیر دارایی جهان به ارزهای دیجیتال را تقویت می‌کند.

پس از انتشار این خبر، قیمت ETH به بالاترین سطح خود در روز نزدیک به ۲۱۰۰ دلار رسید که در مقایسه با قبل از ارائه پرونده، حدود ۳ درصد افزایش یافته است. پس از این افزایش قیمت، حدود نیمی از این افزایش را از دست داد، اما هنوز حدود ۹٪ نسبت به ۲۴ ساعت پیش افزایش دارد.

این طرح توسط بازار نزدک اعلام شد، جایی که بلک‌راک قصد دارد این محصول را لیست کند؛ البته برای این کار نیاز به تأیید نظارتی دارد. پیش از این، درخواست ثبت نام شرکت «آی‌شرز اتریوم تراست» در ایالت دلاویر ظاهر شده بود؛ آی‌شرز نام بخش ETF بلک‌راک است.

بلک راک در حال حاضر با تلاش برای فهرست کردن ETF بیت کوین، نوعی محصول آسان است که می تواند به طور چشمگیری دسترسی به ارزهای دیجیتال را برای سرمایه گذاران متوسط ​​گسترش دهد و در رشد ارزهای دیجیتال دگرگونی ایجاد کند. مدیر عامل بلک راک، لری فینک به یک حامی صریح از ارزهای دیجیتال تبدیل شده و این امر تغییر نظر قبلی او را نشان می‌دهد.

بر اساس این پرونده، کوین‌بیس صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده، نگهدارنده اتر موجود در محصول خواهد بود، در حالی که شخص ثالثی که نامش فاش نشده است، مسئول نگهداری وجوه نقدی آن خواهد بود.

همچنین بلک‌راک با کوین‌بیس توافق‌نامه‌ای در زمینه نظارت بر بازار دارد؛ این نوع توافقات به نظر می‌رسد که یکی از عوامل اساسی در تأیید ETFهای این چنینی توسط کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا است.

همچنین بخوانید: افزایش انتقال اتریوم به صرافی ها؛ آیا اتریوم ۲۰۰۰ دلاری هنوز امکان پذیر است؟

به نظر می‌رسد که این پرونده سعی می‌کند از اعتراضات احتمالی SEC به جنبه اشتراک نظارت جلوگیری کند، و آنچنان که گفته شده است، بلک راک معتقد است قیمت‌های آتی اتر گروه CME (و در حال حاضر ETF هایی وجود دارند که آن‌ها را حفظ می‌کنند) با قیمت‌های نقطه‌ای اتریوم مطابقت دارد.

در این پرونده آمده است: «نظارت CME می‌تواند تقلب بازار نقدی را که بر ETFهای آتی و محصولات تبادلی نقدی تأثیر دارد، تشخیص دهد یا اینکه این نظارت نمی‌تواند برای هرکدام از این دو نوع محصول انجام شود.»

«پس از تأیید ETF های آتی اتر به دلیل این نظارت، کمیسیون به طور واضح تصمیم گرفته است که نظارت CME می‌تواند تقلب بازار نقدی را که بر ETP های نقدی تأثیر دارد، تشخیص دهد و به همین دلیل اسپانسر معتقد است که بر این اساس نیز باید ETPهای نقدی اتر را تأیید کند.»

همچنین بخوانید: غول فناوری به فروش ۱۰۰ میلیون دلار دارایی بیت‌کوین و اتریوم خود فکر می‌کند

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.