ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,520,023,239,165
حجم معاملات 115,219,785,154
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,931.17
اتریوم ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 20 زمان مطالعه: 2 دقیقه

افزایش انتقال اتریوم به صرافی ها؛ آیا اتریوم ۲۰۰۰ دلاری هنوز امکان پذیر است؟

افزایش انتقال اتریوم به صرافی ها؛ آیا اتریوم ۲۰۰۰ دلاری هنوز امکان پذیر است؟

مقدار زیادی از اتریوم به صرافی‌های متمرکز رفته است و موجب افزایش موجودی اتریوم در این صرافی‌ها شده‌است. با توجه به تأثیرات ورودی‌های صرافی‌ها، ممکن است این امر مانع از دستیابی به مقاومت ۲۰۰۰ دلاری اتریوم شود.

سرمایه‌گذاران ۱۳ هزار اتریوم به صرافی‌ها ارسال کردند

داده های IntoTheBlock نشان می دهد که با افزایش قیمت، مقدار زیادی از اتریوم به سمت صرافی ها هدایت شده است. مجموع حجم ورودی تا ۳۱ اکتبر، زمانی که قیمت این ارز دیجیتال برای اولین بار مقاومت ۱۸۰۰ دلاری را پشت سر گذاشت، ۴۸۰،۵۷۰ بود.

در ۱ نوامبر مجموع اتریوم ورودی به صرافی ها به ۷۷۴،۸۹۰ رسید و در این زمان گاوها تسلط خود را بالاتر از سطح ۱۸۰۰ دلار تثبیت کردند. با خروج حدود ۶۳۰،۰۰۰ اتریوم از صرافی‌ها، جریان خالص ورودی در روز ۱ نوامبر تقریباً به عدد ۱۳۰،۰۰۰ اتریوم رسید که نشان دهنده تمایل سرمایه‌گذاران به شروع جذب سود از دارایی‌هایشان بود.

همان‌طور که ردیاب داده‌ها نشان می‌دهد، اکثر سرمایه‌گذاران اتریوم پس از عبور از مقاومت ۱۸۰۰ دلاری وارد سود شده بودند. حتی پس از اصلاح، درصد کل سرمایه گذاران اتریوم در سود، به ۵۵.۴۰ درصد می رسد و جای تعجب نیست که برخی از این سرمایه گذاران بخواهند سود تضمین کنند.

با این حال، تا ۲ نوامبر، سرمایه‌گذاران در مورد جریان‌های ورودی آرامش داشتند. داده‌ها نشان می‌دهند که در روز چهارشنبه حجم ورودی اتریوم به ۶۳۷،۰۷۰ کاهش یافت، هرچند که این عدد همچنان بالاتر از اعداد هفته گذشته است.

همچنین بخوانید: غول فناوری به فروش ۱۰۰ میلیون دلار دارایی بیت‌کوین و اتریوم خود فکر می‌کند

هولدر‌های بزرگ اتریوم وارد عمل می شوند

همچنین اتریوم شاهد افزایش در تعداد تراکنش‌های بزرگ و حجم تراکنش‌های هولدر‌های بزرگ در شبکه بوده است. تعداد کل تراکنش های بزرگ در ۲۹ اکتبر به ۱۹۰۰ رسید. اما تا ۲ نوامبر، این عدد به ۴۳۲۰ افزایش یافت، یعنی افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی در چهار روز.

حجم معاملات این نهنگ ها در مقایسه با تعداد معاملات بزرگ تقریبا مشابه نیز افزایش یافته است. حجم معاملات بزرگ در ۲۹ اکتبر ۷۴۱،۴۴۰ اتریوم بود. اما در ۲ نوامبر، حجم به ۲.۲۱ میلیون اتریوم رسید. در ارقام دلاری، حجم معاملات بزرگ از ۱.۳۳ میلیارد دلار به ۴.۰۴ میلیارد دلار رسید.

با نگاهی به معاملات صعودی و نزولی (یعنی کسانی که خرید می‌کنند در مقابل کسانی که می‌فروشند)، تفاوت زیادی وجود ندارد و گاوها همچنان در دارایی پیشرو هستند.

همچنین بخوانید: اتریوم (ETH) در مسیر انباشت زیاد

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.