ارز دیجیتال 605 فارکس 174
ارزش بازار 2,486,711,450,512
حجم معاملات 193,327,441,323
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $66,081.17
بیت کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 8 زمان مطالعه: 2 دقیقه

تمسخر اسنودن از هول و هراس معامله‌گران رمزارز در نوسانات بازار

تمسخر اسنودن از هول و هراس معامله‌گران رمزارز در نوسانات بازار

ادوارد اسنودن به جامعه ارزهای دیجیتال در بحبوحه آشفتگی بازار به دلیل افزایش ریسک‌های ژئوپلیتیکی و تمایل به ریسک‌گریزی در بین سرمایه‌گذاران، کنایه زد.

اسنودن اشاره کرد که قیمت بیت کوین (BTC/USD) در مقایسه با یک روز، در طول یک هفته گذشته در همان سطح باقی مانده است. این در حالی است که با هشدار دولت آمریکا مبنی بر احتمال حمله گسترده ایران به اسرائیل، وحشت گسترده‌ای در میان علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال به وجود آمده است.

طبق گزارش بنزینگا پرو، بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۴.۹ درصد کاهش یافته است، در حالی که دوج کوین (DOGE/USD) ۱۲.۹ درصد و شیبا اینو (SHIB/USD) ۱۱.۵ درصد کاهش یافته‌اند. پست اسنودن واکنشی تمسخرآمیز به واکنش جامعه ارزهای دیجیتال نسبت به سقوط اخیر بازار بود. او با به اشتراک گذاشتن سرگرمی خود از این وضعیت، اشاره کرد که قیمت بیت کوین طی یک هفته گذشته به طور قابل توجهی تغییر نکرده است.

سپس او ادامه داد که قیمت بیت کوین را بررسی کرده و با لحنی طنزآمیز گفت که به تماشای انیمه باز خواهد گشت. برای درک بهتر، بیت کوین هفت روز پیش در حدود ۶۸۰۰۰ دلار معامله می‌شد. قیمت آن در حال حاضر در حدود ۶۷۵۰۰ دلار است که در طول این دوره ۰.۷ درصد کاهش یافته است. پست اسنودن در زمانی منتشر می‌شود که بازار ارزهای دیجیتال نوسانات قابل توجهی را تجربه می‌کند. بازار با رکود قابل توجهی مواجه بوده است، به طوری که ۸۷۷.۸ میلیون دلار نقدینگی در بازار مشتقات ارزهای دیجیتال تصفیه شده است.

پیتر شیف، اقتصاددان، پیش‌بینی کرد که صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) منجر به «بزرگترین سقوط» آن و احتمالاً ورشکستگی شرکت مایکرواستراتژی (MSTR) خواهد شد.

همچنین بخوانید: سقوط آزاد: لیکویید شدن ۷۸۳ میلیون دلاری در کریپتو!

«پدر پولدار، پدر فقیر»، نویسنده رابرت کیوساکی، همچنین بی‌علاقگی خود را نسبت به صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت کوین ابراز کرده است و مالکیت مستقیم دارایی‌ها را بر محصولات مالی وال استریت ترجیح می‌دهد.

منبع: Benzinga

همچنین بخوانید: تحلیلگر: بیت کوین در آستانه انفجار پس از ۱۰۰ هزار دلاری!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.