ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,531,193,021,806
حجم معاملات 108,859,732,882
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $67,131.62
بیت کوین ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 12 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگر: بیت کوین در آستانه انفجار پس از ۱۰۰ هزار دلاری!

تحلیلگر: بیت کوین در آستانه انفجار پس از ۱۰۰ هزار دلاری!

کانگ انتظار چالش هایی بین ۸۰ هزار تا ۱۰۰ هزار دلار را دارد، اما انتظار دارد صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) به رفع سریع این کمبود عرضه کمک کنند. حرکت صعودی قیمت بیت کوین با میانگین کردن هزینه خرید (DCA) گسترده سرمایه گذاران جهانی هدایت خواهد شد.

اندرو کانگ، شریک مدیریتی در شرکت Mechanism Capital، روز جمعه آینده ای صعودی برای بیت کوین (BTC/USD) پیش بینی کرد و گفت که ارز دیجیتال پیشرو ممکن است تا ماه مه به ۸۰,۰۰۰ دلار برسد. چه اتفاقی افتاد: پیش بینی های او به همین جا ختم نشد، زیرا او انتظار تحرکات قابل توجهی را داشت که می تواند باعث شود بیت کوین به زودی پس از آن از مرز ۱۰۰,۰۰۰ دلار عبور کند.

صعود بیت کوین به ۸۰۰۰۰ دلار

خوش بینی کانگ ناشی از حمایت قابل توجهی است که بیت کوین همچنان از سوی نهادهای جهانی متنوع به دست می آورد. برخلاف چرخه های قبلی بازار که تحت سلطه چند بازیگر بزرگ بود، کانگ بر این باور است که روند صعودی فعلی با «میانگین هزینه دلاری تجمعی (DCA) از میلیون ها فرد/سازمان منحصر به فرد در بیش از ۱۰۰ کشور» پیش خواهد رفت.

انتظار می رود این حمایت گسترده، قیمت بیت کوین را به طور پایدارتر و با نوسان کمتری به سطوح جدید برساند.

چالش ها بین ۸۰ هزار تا ۱۰۰ هزار دلار

در حالی که کانگ نسبت به رسیدن سریع بیت کوین به ۸۰,۰۰۰ دلار اطمینان دارد، او وجود یک دوره چالش برانگیز قبل از رسیدن به شش رقمی شدن را تایید کرد.

او توضیح داد: «بین ۸۰ هزار دلار تا ۱۰۰ هزار دلار، عرضه قابل توجهی برای عبور وجود خواهد داشت.»

با این حال، او خوشبین است که با افزایش تلاش تیم‌های فروش مدیران دارایی و ثروت برای بازاریابی صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین، این موضوع به سرعت مدیریت شود.

همچنین بخوانید: استخراج بیت کوین سخت تر شد؛ دشواری به ۸۶ تریلیون افزایش یافت

کانگ افزود: «پاک کردن این عرضه ممکن است تنها یک ماه، حداکثر سه ماه در زمان طولانی‌تر طول بکشد.»

شکستن سد ۱۰۰ هزار دلاری

طبق گفته کانگ، پتانسیل بیت کوین برای عبور از ۱۰۰,۰۰۰ دلار می تواند باعث ایجاد یک روند صعودی قابل توجه دیگر شود. او گفت: «هنگامی که سد ۱۰۰ هزار دلاری شکسته شود، دوباره شاهد یک جهش بزرگ خواهیم بود»، این نشان می دهد که موانع روانی که اغلب با اعداد رند مانند ۱۰۰,۰۰۰ دلار تعیین می شود، اهمیت کمتری پیدا می کنند، زیرا فروشندگان کمتری تمایل دارند دارایی های خود را کمی بالاتر از آن قیمت بفروشند.

این کمبود عرضه در دسترس در مقابل تقاضای مداوم می تواند به طور چشمگیری بر افزایش قیمت بیت کوین تأثیر بگذارد. این بینش‌های یک چهره برجسته در صنعت، به‌ویژه با توجه به تمرکز جامعه مالی بر کنفرانس آینده دارایی‌های دیجیتال بنزینگا در ۱۹ نوامبر، بسیار مرتبط است.

منبع: Benzinga

همچنین بخوانید: صعود بیت کوین به ۷۰ هزار دلار، علی‌رغم تورم بالای آمریکا

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.