ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,404,198,199,839
حجم معاملات 123,267,455,199
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 16%
بیت کوین $62,760.98
سولانا اتریوم ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 34 زمان مطالعه: 3 دقیقه

هجوم سرمایه گذاران سولانا به کلکسو با رشد اتریوم

هجوم سرمایه گذاران سولانا به کلکسو با رشد اتریوم

به دلیل نوسانات اخیر اتریوم، Kelexo (KLXO) شاهد هجوم سرمایه گذاران سولانا به پیش فروش خود است.

در حال حاضر، با توجه به تغییرات بیشتر، سرمایه گذاران دچار سردرگمی شده اند. نوسانات بیشتر به معنای ریسک پذیری بالاتر و در نتیجه سود یا زیان بیشتر است. در هر صورت، سرمایه گذاران باید بسیار مراقب باشند تا دچار ضررهای سنگین نشوند.

برای کسب سود در بازار فعلی، بهترین راه این است که از ارزهای مختلف و چشم اندازهای مربوط به آنها آگاه باشید. حتی اگر سرمایه گذاران تمام گزینه ها را نمی شناسند، حداقل باید از برجسته ترین توکن ها مانند اتریوم و سولانا که پتانسیل بالایی دارند مطلع باشند. آنها همچنین باید از گزینه های جدید نوظهور با پتانسیل مناسب مانند Kelexo مطلع باشند.

بازگشت اتریوم

شبکه بلاکچین لایه یک، اتریوم که توسط ویتالیک بوترین ساخته شده است، یکی از مورد حمایت ترین بلاکچین ها بوده است. به نظر می رسد سرمایه گذاران و توسعه دهندگان به دلایل زیادی اتریوم را دوست دارند. با وجود کاهش های اخیر، این موضوع همچنان پابرجاست.

اتریوم در جریان سقوط بازار به حدود ۳۳۰۰ دلار در هر واحد کاهش یافت. با این حال، اکنون شاهد افزایش قیمتی است که می تواند صعود دوباره آن به قله را آغاز کند. اتریوم در زمان نگارش این مقاله با قیمت ۳۳۴۷.۹۷ دلار در هر واحد معامله می شود. این قیمت نسبت به یک هفته گذشته حدود ۹ درصد کاهش یافته است.

سولانا عقب نشینی می کند

سولانا یک جایگزین سریع برای اتریوم است که برای کارکرد سریع و کارمزد پایین ساخته شده است. با محبوبیت اتریوم، حجم ترافیک بی سابقه ای به وجود آمد و همچنین شکایت هایی در مورد کارمزدهای بالای آن مطرح شد. سولانا برای تغییر این روند و ارائه شبکه ای سریع و ارزان ظهور کرد.

تا حدودی، بسیاری از مشکلات مشابه به سولانا نیز سرایت کرده است. اخیراً شاهد تراکم بیشتر شبکه در سولانا بوده ایم. قیمت سولانا در زمان نگارش این مقاله ۱۷۰.۷۰ دلار است که کمی نسبت به موقعیت قبلی خود در نزدیکی ۱۸۰ دلار کاهش یافته است. سولانا هفته گذشته از مرز ۲۰۰ دلار عبور کرده بود اما اکنون برای حفظ روند خود با مشکل مواجه است.

همچنین بخوانید: جهش بیت‌کوین و میم‌کوین‌ها: سولانا و آوالانچ در اوج!

کلکسو در حال جذب مخاطب است

وقتی امروز صحبت از با ارزش ترین توکن ها می شود، یکی از نام هایی که به چشم می خورد Kelexo است. این یک تازه وارد و بازیگر جدید در عرصه DeFi است، اما پتانسیل بالایی دارد که می تواند آن را به گزینه ای بهتر از سایرین تبدیل کند. برخلاف اتریوم و سولانا، Kelexo عرضه ای دست نخورده دارد.

کاربران چه در حال قرض دادن و چه در حال قرض گرفتن باشند، می توانند از Kelexo و سیستم پرداخت غیرمتمرکز آن بهره مند شوند. کارمزدهای پایین به نفع هر دو طرف است، زیرا وام گیرندگان مجبور نیستند مبلغ زیادی را روی وام بپردازند و وام دهندگان سود خود را به طور کامل دریافت می کنند. در هر دو صورت، آنها می توانند وجوه موردنظر خود را به صورت آنی دریافت کنند.

Kelexo اکنون وارد مرحله دوم پیش فروش خود شده است. این پس از مرحله اول پرفروش با فروش هزاران واحد صورت گرفته است.

منبع: Crypto.news

همچنین بخوانید: سکه‌های میم با مضمون بایدن و ترامپ در معرض توجه سولانا

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.