ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,502,536,856,147
حجم معاملات 101,780,475,931
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $66,660.19
سولانا میم کوین آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 38 زمان مطالعه: 2 دقیقه

سکه‌های میم با مضمون بایدن و ترامپ در معرض توجه سولانا

سکه‌های میم با مضمون بایدن و ترامپ در معرض توجه سولانا

یکی از ارزهای میم برجسته سولانا، داگ ویف هت (WIF)، روز چهارشنبه با ۴۸٪ افزایش همراه بود. یک توکن با مضمون رئیس‌جمهور آمریکا، جو بایدن، صبح روز چهارشنبه با افزایش ۸۳۰٪ در میزان معاملات به بیش از ۲۳ میلیون دلار ارزش معامله، افزایش یافت.

چندین ارز دیجیتال میم دیگر بر اساس شخصیت‌های مشهور و سیاستمداران در سولانا نیز ایجاد شده‌اند. این موضوع در حالی است که داگ ویف هت (WIF) با ۴۸٪ افزایش و ریزش کرد. این هفته، معامله‌گران بازار ارزهای دیجیتال میم  بر روی موج جدیدی از توکن‌های کارتونی مبتنی بر سیاستمداران و افراد مشهور شناخته‌شده در حال سرمایه‌گذاری پرخطر هستند. این در حالی است که پس از نوسانات شدید بازار ارزهای دیجیتال در روز سه‌شنبه، توکن‌های میم مبتنی بر سولانا پیشتاز بازار هستند.

بر اساس داده‌های سایت CoinMarketCap، یک توکن با نماد BODEN، با مضمون رئیس‌جمهور آمریکا، جو بایدن، در دوره‌ای شش ساعته صبح روز چهارشنبه با افزایش ۸۳۰٪ روبرو بود، زمانی که حجم روزانه به بیش از ۲۳ میلیون دلار افزایش یافت. یک سری ارزهای مشابه بر اساس شخصیت‌هایی مانند الان ماسک، کانیه وست و دونالد ترامپ نیز ایجاد شده‌اند و توسعه‌دهندگان تلاش می‌کنند از تبلیغات برای ارائه آن‌ها استفاده کنند.

ارزهای دیجیتال میم (Meme) که به تازگی منتشر شده‌اند، دارایی‌های پرخطری هستند زیرا اغلب قربانی طرح‌های کلاهبرداری Rug Pull و خروج از پروژه (Exit Scam) می‌شوند. این روایت نوظهور در حالی مطرح می‌شود که داگ ویف هت، برجسته‌ترین ارز دیجیتال میمِ سولانا، با جهشی ۴۸ درصدی، از رقیبان همیشگی خود، دوج‌کوین (DOGE) و بونک (BONK)، پیشی گرفت.

همچنین بخوانید: بالاترین قیمت سولانا در سال همزمان با هیجان خرید میم کوین ویف

بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال پس از ثبت رکورد قیمتی جدید بیت‌کوین در روز سه‌شنبه با ۶۹,۳۲۵ دلار، همچنان در شوک به سر می‌برد. این در حالی است که برخلاف چرخه‌های گذشته، قیمت‌ها به سرعت سقوط کردند و منجر به ۱ میلیارد دلار لیکوییدشدن شدند. بخش ارزهای دیجیتال میم، با بیشترین ضربه مواجه شد، به طوری که  پپه و  دوج کوین به دلیل کمبود نقدینگی، بیش از ۳۰ درصد سقوط کردند، هرچند هر دوی این دارایی ها از آن زمان بهبود یافته اند.

منبع: CoinDesk

همچنین بخوانید: عرضه توکن JUP در سولانا DEX با ۱.۳۵ میلیارد واحد در گردش

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.