ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,511,284,455,875
حجم معاملات 113,760,872,018
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,717.76
سولانا ویف ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 15 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بالاترین قیمت سولانا در سال همزمان با هیجان خرید میم کوین ویف

بالاترین قیمت سولانا در سال همزمان با هیجان خرید میم کوین ویف

قیمت سولانا (SOL) با افزایش ۱۳ درصدی به بالاترین میزان خود در سال ۲۰۲۴ رسید، در حالی که معامله‌گران توجه خود را به داگ ویف هت مبتنی بر سولانا به نام داگ ویف هت (WIF) معطوف کرده‌اند. سولانا (SOL) با توجه به افزایش فعالیت در بلاک‌چین ناشی از خرید و فروش گسترده داگ ویف هت (WIF)، به جدیدترین آلت‌کوینی تبدیل شده است که به بالاترین سطح قیمتی خود در سال ۲۰۲۴ دست یافته است.

بر اساس داده‌های کوین‌گکو، قیمت سولانا طی ۲۴ ساعت گذشته با ۱۳.۳ درصد افزایش، از ۱۰۸ دلار به بالاترین سطح خود در سال جاری یعنی ۱۲۴.۱۷ دلار رسیده است. پیش از افزایش قیمت سولانا، شاهد افزایش قابل توجه خرید داگ ویف هت (WIF)، میم‌کوین مبتنی بر سولانا بودیم که قیمت آن از ۰.۵۲ دلار در ۲۷ فوریه به ۰.۸۲ دلار در زمان انتشار این خبر، یعنی افزایش ۵۵ درصدی، رسید.

داگ ویف هت (WIF) که در ۱۴ دسامبر ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد، یک میم‌کوین است که تصویر سگی با کلاه بافتنی متعلق به یکی از توسعه‌دهندگان سولانا را نشان می‌دهد. از زمان آغاز به کار، قیمت WIF بیش از ۵۰,۰۰۰ درصد افزایش یافته است. با این حال، سولانا همچنان با کاهش ۵۲ درصدی نسبت به بالاترین قیمت خود یعنی ۲۵۹.۶۲ دلار که در ۶ نوامبر ۲۰۲۱ به ثبت رسید، فاصله دارد.

سولانا تنها ارز دیجیتال باارزش بالا نبود که به بالاترین قیمت خود در سال ۲۰۲۴ دست یافت. بایننس کوین (BNB) و دوج‌کوین (DOGE) نیز به ترتیب به بالاترین قیمت‌های ۴۲۷ دلار و ۰.۱۲ دلار رسیدند که تقریباً دو ساعت قبل از سولانا اتفاق افتاد. بیت‌کوین (BTC) با توجه به ادامه تقویت جریان ورودی وجوه نهادی به صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) مبتنی بر بیت‌کوین که در ۱۱ ژانویه تایید شدند، همچنان پیشرو در بازار است.

در همان روز، صندوق iShares بیت‌کوین متعلق به بلک‌راک، با جذب بیش از ۶۱۲ میلیون دلار ورودی وجه، رکورد بزرگترین میزان ورودی روزانه برای هر ETF را به ثبت رساند. قیمت بیت‌کوین در حال حاضر ۶۲,۴۱۳ دلار است که در هفته گذشته ۲۱ درصد و در ماه گذشته ۴۴ درصد افزایش یافته است. اتریوم (ETH) نیز با رسیدن به بالاترین قیمت خود در سال ۲۰۲۴ یعنی ۳,۴۹۲ دلار در ۲۸ فوریه، رکورد جدیدی ثبت کرد.

همچنین بخوانید: عرضه توکن JUP در سولانا DEX با ۱.۳۵ میلیارد واحد در گردش

کارشناسان بازار با توجه به پیش‌بینی مسیر مشابه قیمت اتریوم با بیت‌کوین در زمان نزدیک به تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس مبتنی بر اتریوم، انتظار دارند که راه‌اندازی این صندوق‌ها محرک رشد اتریوم در ماه‌های آینده باشد.

منبع: CoinTelegraph

همچنین بخوانید: موبایل سولانا به دنبال عرضه دومین گوشی هوشمند

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.