ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,519,098,118,237
حجم معاملات 102,885,272,878
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $67,065.61
سولانا بونک
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 33 زمان مطالعه: 2 دقیقه

موبایل سولانا به دنبال عرضه دومین گوشی هوشمند

موبایل سولانا به دنبال عرضه دومین گوشی هوشمند

یکی از افراد آگاه از برنامه توسعه موبایل سولانا گفته است، جانشین ساگا دارای سخت افزار جدید و قیمت ارزان تری خواهد بود.

سولانا موبایل قصد دارد دومین گوشی هوشمند خود را ارائه دهد زیرا به نظر می رسد موفقیت غیرمحتمل اولین گوشی هوشمند آماده رمزنگاری خود را داشته باشد.

به گفته این شخص، گوشی آینده دارای همان ویژگی های اساسی نسخه قبلی خود به نام ساگا خواهد بود: کیف پول رمزنگاری داخلی، نرم افزار اندروید سفارشی و فروشگاه dApp برای برنامه های کریپتو، اما با قیمت ارزان تر و با سخت افزار متفاوت ارائه خواهد شد. گوشی اصلی در اولین عرضه‌اش در سال گذشته ۱۰۰۰ دلار قیمت داشت، اما بعداً با کاهش فروش مواجه شد.

تلفن همراه جدید سولانا می‌تواند به کاهش بازار ثانویه داغ برای عرضه محدود تلفن‌های هوشمند موجود ساگا کمک کند. در زمان انتشار این خبر، یک دستگاه ساگا که در کارخانه مهر و موم شده بود، قیمت ۳۲۰۰ دلار را در eBay داشت که پنج برابر بیشتر از قیمت پنج هفته پیش بود.

در زمانی که حامیان Saga در حال آماده شدن برای حرکت از تلفن آزمایشی خود بودند، که به دنبال ایجاد یک پلتفرم اول تلفن همراه برای معامله‌گران رمزارز و کلکسیونرهای NFT بود، اما در تلاش برای یافتن بازاری به اندازه کافی بزرگ برای توجیه وجود آن بود.

این تغییر در یک لحظه رخ داد وقتی معامله‌گران رمزارز متوجه شدند که گوشی با تخصیص توکن‌های BONK همراه هست که بیش از قیمت دستگاه را پوشش می‌دهد. در کمتر از یک هفته، ساگا به فروش خود پایان داد.

همچنین بخوانید: پیش بینی افزایش قیمت چشمگیر سولانا تا سال ۲۰۲۳

در ماه‌های آینده، گوشی‌های ساگا همچنان منافعی برای صاحبانشان داشته‌اند، با انواع پروژه‌ها که توکن‌ها و NFT سودآور را به ۱۵ هزار گوشی در دسترس پخش کرده‌اند. این پخش‌ها به جامعه ساگا افتخار آورده و بیشتر توسعه‌دهندگان سولانا را ترغیب به ساخت برنامه‌های تلفن همراه کرده‌اند.

نماینده سولانا موبایل درخواستی برای اظهار نظر در خصوص این موضوع را ارائه نداده است.

منبع: کوین دسک

همچنین بخوانید: رشد خیره کننده ۲۱۴ درصدی سولانا از ابتدای سال و عملکردی بالاتر از کاردانو

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.