ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,525,436,101,206
حجم معاملات 109,871,536,745
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $67,032.35
سولانا ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 12 زمان مطالعه: 2 دقیقه

رشد خیره کننده ۲۱۴ درصدی سولانا از ابتدای سال و عملکردی بالاتر از کاردانو

رشد خیره کننده ۲۱۴ درصدی سولانا از ابتدای سال و عملکردی بالاتر از کاردانو

بر اساس داده‌های کوین‌گکو، سولانا یکی از بهترین دارایی‌های رمزارزی امسال بوده و از ابتدای سال ۲۱۴٪ افزایش داشته است.

پلتفرم رتبه‌بندی رمزارز کوین‌گکو، همراه با یک توییت، تصویری از عملکرد ده ارز رمزی در طول سال منتشر کرد.

ما به تاریخ میانه اکتبر ۲۰۲۳ هستیم، با #بیت‌کوین و #اتریوم که به ترتیب ۱۰۶٪ و ۵۰٪ افزایش پیدا کرده‌اند. نظر شما در مورد روند بازار در آینده چیست؟
CoinGecko (@coingecko)
اکتبر ۲۰۲۳

بیت‌کوین و اتریوم، ارزهای دیجیتال پیشرو با توجه به ارزش بازار به ترتیب از ۱۰۶٪ و ۵۰٪ در همان بازه زمانی رشد کردند. اما ریپل، ترون و چین‌لینک به ترتیب ۶۴٪، ۷۰٪ و ۱۰۵٪ افزایش قیمت داشتند.

با این حال، کاردانو تا تاریخ جاری با ۲۰٪ کاهش مواجه شد. ارزهای دیگری نیز مانند باینانس کوین، دوج‌کوین و TON در این دسته واقع شدند.

علیرغم نگرانی‌ها از فروش توکن توسط صرافی ورشکسته FTX، سولانا همچنان نسبت به بازار ارزهای دیجیتال عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

بر اساس گزارشی که توسط Nansen در ابتدای اکتبر منتشر شد، سولانا بزرگترین هلدینگ FTX است که بیش از ۷۱.۸ میلیون SOL  را قفل و نگهداری می‌کند. این ۱۷ درصد از عرضه در گردش SOL و تقریبا ۱۳ درصد از عرضه کلی را تشکیل می دهد.

همچنین بخوانید: امکان معامله ریپل و دوج کوین به PYUSD پی‌پل در Crypto.com

اگرچه زمان انجام این روش و ارزش واقعی SOL که می تواند وارد بازار شود مشخص نیست، اما گلکسی دیجیتال فروش سهام Alameda/FTX را ممکن می‌کند.

سولانا در گذشته با چالش‌های مختلفی از جمله بحران FTX/Alameda، توقف شبکه، معطلی تراکنش‌های اسپم در شبکه و ... مواجه بوده است.

با این حال، سولانا از ابتدای سال تا به امروز آپ تایم صد درصدی داشته که عملکرد خوبی برای شبکه است. همچنین سولانا در سال جاری به نقاط عطفی رسیده است. .در سپتامبر، ویزا تسویه USDC را در سولانا معرفی کرد و در ماه اوت، سولانا پی با شاپیفای ادغام شد.

در زمان نوشتن این مطلب، ارزش سولانا در ۲۴ ساعت گذشته ۰.۶۳٪ ریزش داشته و به مبلغ ۳۱.۵۴ دلار رسیده است.

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.