ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,095,960,748,980
حجم معاملات 104,530,320,703
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 17%
بیت کوین $56,657.18
ریپل دوج کوین سولانا پی پال کریپتو.کام
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 17 زمان مطالعه: 2 دقیقه

امکان معامله ریپل و دوج کوین به PYUSD پی‌پل در Crypto.com

امکان معامله ریپل و دوج کوین به PYUSD پی‌پل در Crypto.com

بر اساس اعلامیه روز پنجشنبه، Crypto.com با ادغام مجموعه ای از جفت ارزهای معاملاتی جدید در برنامه خود، پیشنهادات قابل ارائه خود را افزایش داده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

اکنون جفت ارز DOGEUSD و XRP و SOLUSD می‌توانند به دلار پی‌پل (PYUSD) تبدیل شوند. دلار پی‌پل یک استیبل کوین جدید که اخیرا توسط این غول مالی راه اندازی شده است.

همکاری Crypto.com با پی‌پل

Crypto.com به همکاری با پی پال و پکسوس پرداخته و به عنوان یک صرافی ترجیحی برای PYUSD پی پال انتخاب شده است. این مشارکت، که اوایل امروز اعلام شد، به کاربران اجازه می‌دهد تا به نقدینگی عمیق جفت‌های تجاری PYUSD بر اساس ادغام‌های قبلی دسترسی داشته باشند.

هدف این پلتفرم ارتقای دسترسی به ارزهای دیجیتال با پیوند دادن پایگاه کاربری گسترده خود به راه‌حل‌های رمزنگاری نوآورانه و حمایت از شبکه گسترده‌تر مصرف‌کنندگان و بازرگانان پی‌پل است.

استیبل کوین پی پال که ماه گذشته با سر و صدای زیادی راه اندازی شد، اخیراً در صرافی کوکوین نیز عرضه شده است.

همچنین بخوانید: انتقال ۱۰۰ میلیون XRP به ریپل برای حرکت جدید

بر اساس گزارش بانک آمریکا، علیرغم وعده ای که برای تسهیل پرداخت ها و بهبود تجربه کاربری داده است، سکه دیجیتال جدید PYUSD به این زودی ها مورد استفاده گسترده قرار نمی گیرد. این گزارش نشان می دهد که PYUSD به دلیل رقابت با سایر استیبل کوین های خصوصی و CBDC ها با چالش هایی مواجه خواهد شد.

معامله‌گران دوباره ریپل را به لیست معاملاتی خود اضافه می‌کنند

بعد از پیروزی حقوقی ریپل در برابر SEC، تغییر مشهودی در پویایی بازار در مورد XRP رخ داده است. چندین پلتفرم معاملاتی معتبر از جمله Crypto.com، خدمات معاملاتی XRP را دوباره فعال کرده‌اند.

با این حال، این تجدید حیات XRP به افزایش قیمت متناسب تبدیل نشده است، زیرا ارزش‌ها همچنان زیر ۰.۵۰ دلار هستند، که نشان‌دهنده رزرو بالقوه بازار و عدم قطعیت‌های غالب در حوزه کریپتو است.

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.