ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,462,440,456,032
حجم معاملات 146,811,827,797
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 15%
بیت کوین $65,494.93
سولانا بیت کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 18 زمان مطالعه: 2 دقیقه

صعود سولانا با پل زئوس به بیت کوین

صعود سولانا با پل زئوس به بیت کوین

سولانا (SOL) با برنامه ریزی شبکه زئوس برای اتصال آن به بلاک چین بیت کوین، روند صعودی به خود گرفته است.

قیمت سولانا (SOL) در ۲۴ ساعت گذشته ۴ درصد افزایش یافته و در حال حاضر با قیمت ۱۲۹.۹ دلار معامله می شود. ارزش بازار این دارایی با حجم معاملات روزانه ۴.۱ میلیارد دلار از مرز ۵۸ میلیارد دلار فراتر رفته است. بر اساس داده های ارائه شده توسط سانتیمنت، کل سود باز سولانا طی ۱۰ روز گذشته به طور مداوم کاهش یافته است - از ۱.۶۳ میلیارد دلار در ۲۲ آوریل به ۱.۳۵ میلیارد دلار در زمان گزارش. کاهش سود باز به طور بالقوه می تواند نشان دهنده کاهش نوسانات قیمت و لیکویید شدن باشد.

علاوه بر این، داده‌های پلتفرم اطلاعات بازار نشان می‌دهد که نسبت موقعیت‌های معاملاتی لانگ به شورت در بایننس از ۲۹ آوریل که قیمت سولانا روند نزولی خود را ادامه داد، نصف شده است. این نشان می دهد که قراردادهای معاملاتی بیشتری روی کاهش قیمت شرط بندی کرده اند.

بر اساس سانتیمنت، شاخص قدرت نسبی سولانا (RSI) طی ۲۴ ساعت گذشته از ۴۳ به ۵۰ افزایش یافته است. این نشانگر نشان می دهد که به دلیل شرایط نزولی بازار، این دارایی در این نقطه قیمتی نه کمتر از ارزش است و نه بیشتر از ارزش. برای اینکه سولانا در منطقه صعودی باقی بماند، RSI آن باید زیر ۵۰ باقی بماند. RSI بالای ۵۰ همچنین می تواند نشان دهنده نوسانات قیمت بالاتر و حتی دستکاری نهنگ ها باشد.

تمایل صعودی به سولانا پس از اعلام شبکه زئوس مبنی بر تبدیل بالقوه سولانا به «راه حل لایه ۲ برای همه بلاکچین ها» با ZPL (کتابخانه برنامه زئوس) و دارایی هایی که توسط لایه ارتباطی بدون مجوز پشتیبانی می شوند، به وجود آمد.

همچنین بخوانید: ریزش ۵۱ درصدی معاملات آتی ریپل، سولانا و دوج کوین

به بیان ساده، کاربران می توانند دارایی هایی مانند بیت کوین (BTC) را به یک دارایی ZPL، به عنوان مثال zBTC تبدیل کنند و طبق این اعلامیه، به اکوسیستم سولانا دسترسی پیدا کنند.

منبع: Crypto.news

همچنین بخوانید: رشد نجومی ۳۲۸ تریلیون دلاری میم کوین سولانا!

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.