ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,938,287,457,255
حجم معاملات 82,702,247,161
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $53,975.86
ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 2 زمان مطالعه: 3 دقیقه

همکاری استیت استریت و گلکسی برای عرضه ETFهای جدید کریپتو

همکاری استیت استریت و گلکسی برای عرضه ETFهای جدید کریپتو

استیت استریت بر این باور است که «سطح بعدی رشد» از گزینه های سرمایه گذاری فراتر از بیت کوین به صورت «نقد نقطه ای» حاصل خواهد شد.

کانال تلگرام مارکت فلو

شرکت مدیریت دارایی State Street Global Advisors با شرکت سرمایه گذاری رمزارز Galaxy Digital برای راه اندازی صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) جدید که امکان سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال را فراهم می کند، همکاری کرده است.

هر دو شرکت سرمایه گذاری در بیانیه های جداگانه ای اشاره کرده اند که این ETFها فراتر از صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (BTC) صرف (که پشتوانه آن بیت کوین واقعی است) گسترش خواهند یافت.

استیت استریت، مدیر دارایی ۴.۱ تریلیون دلاری، در بیانیه ۲۶ ژوئن اعلام کرد: «از زمان معرفی صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین، علاقه سرمایه گذاران نهادی و خرده فروش به دارایی های دیجیتال به شدت افزایش یافته است. با این حال، سرمایه گذاران همچنین به دنبال کسب درآمد از این کلاس دارایی در حال رشد از طریق گزینه های سرمایه گذاری فراتر از بیت کوین صرف هستند.»

«ما معتقدیم این همان جایی است که سطح بعدی رشد برای اکوسیستم دارایی های دیجیتال رقم خواهد خورد.»

توییت استیت استریت

این خبر در حالی منتشر شده است که استیت استریت در تاریخ ۲۶ ژوئن، صندوق قابل معامله در بورس (ETF) به نام SPDR Galaxy Digital Asset Ecosystem را به تنظیم کننده اوراق بهادار آمریکا پیشنهاد داد. این صندوق در شرکت های دارایی دیجیتال که به صورت عمومی معامله می شوند سرمایه گذاری خواهد کرد. 

این دامنه می تواند شامل صرافی های رمزارز، شرکت های استخراج رمزارز، ارائه دهندگان خدمات کیف پول سخت افزاری و شرکت های سرمایه گذاری خطرپذیر متمرکز بر رمزارز در آمریکا و خارج از کشور باشد. 

این صندوق همچنین به دنبال سرمایه گذاری در قراردادهای آتی و محصولات صندوق قابل معامله در بورس مبتنی بر دارایی دیجیتال است.

استیت استریت همچنین صندوق های قابل معامله در بورس دیگری با نام های SPDR Galaxy Emerging Technology Enablers و Hedged Digital Asset Ecosystem را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا پیشنهاد داده است.

همچنین بخوانید: حمایت مالی ۵۰۰ هزار دلاری بیت کوینر از جولیان آسانژ

دادی کریستجنسون، مدیرعامل Viska Digital Assets در واکنش به این خبر در ۲۶ ژوئن گفت: «رمزارز به آرامی اما مطمئناً در حال تبدیل شدن به یک طبقه دارایی جریان اصلی است. این یک نشانه دیگر است. صعودی».

نیت گراچی، رئیس ETF Store، این تحول را «قابل توجه» توصیف کرد، اما ابراز تعجب کرد که استیت استریت به طور کامل روی صندوق های قابل معامله در بورس مبتنی بر بیت کوین نقدی و صندوق های قابل معامله در بورس مبتنی بر اتر (ETH) که به زودی راه اندازی می شوند، تمرکز نکرده است. 

توییت استیت استریت

بانک و تراست استیت استریت انتظار می رود خدمات اداری و حسابداری را برای صندوق های قابل معامله در بورس دارایی دیجیتال که توسط SSGA و Galaxy Digital توسعه یافته اند، ارائه دهد.

استیت استریت از حداقل ژوئن ۲۰۲۱ که بخش اختصاصی دارایی دیجیتال را راه اندازی کرد، در حوزه دارایی دیجیتال فعالیت داشته است.

با این حال، SSGA از جمله متقاضیان اخیر برای صندوق های قابل معامعه در بورس مبتنی بر بیت کوین نقدی یا اتر نبوده است.

داده های فارساید اینوستور نشان می دهد که صندوق های قابل معامله در بورس مبتنی بر بیت کوین نقدی ایالات متحده — که توسط برخی از بزرگترین رقبای SSGA منتشر شده اند — از زمان راه اندازی پنج و نیم ماه پیش، بیش از ۱۴.۴ میلیارد دلار جریان ورودی داشته اند.

همچنین بخوانید: ایردراپ بلست (Blast)؛ نکات کلیدی که باید بدانید!

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.