ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,169,109,028,695
حجم معاملات 167,533,581,764
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,448.62
ارز دیجیتال میم کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 28 زمان مطالعه: 4 دقیقه

صعود داگ ویف هت و نات کوین؛ نوسان بیت کوین در ۶۸ هزار

صعود داگ ویف هت  و نات کوین؛ نوسان بیت کوین در ۶۸ هزار

قیمت ارزهای دیجیتال امروز نیز به روند صعود و نزول ادامه داد و بیت‌کوین و اتریوم همچنان نوسانات قیمتی را تجربه کردند. ریپل (XRP) نیز همین روند را دنبال کرد، در حالی که قیمت سولانا (SOL)، دوج‌کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و نات کوین (NOT) افزایش یافت.

کانال تلگرام مارکت فلو

بازار ارزهای دیجیتال امروز شاهد یک جلسه معاملاتی بسیار پرنوسان بود، بیت‌کوین و اتریوم با نوسانات قیمتی قابل توجهی مواجه شدند. داگ ویف هت (WIF) از بخش میم‌کوین‌ها به عنوان یکی از برترین ارزهای دیجیتال با بیشترین افزایش قیمت ظاهر شد، در حالی که نات کوین (NOT) نیز به روند صعودی خود ادامه داد.

قابل ذکر است که ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نسبت به روز گذشته ۰.۵۳ درصد افزایش یافته و به ۲.۵۸ تریلیون دلار رسیده است. حجم کل معاملات بازار ارز دیجیتال نیز با افزایش قابل توجه ۳.۶۶ درصدی به ۹۱.۰۶ میلیارد دلار در ۲۴ ساعت گذشته رسیده است.

در اینجا به بررسی اجمالی برخی از ارزهای دیجیتال برتر و قیمت آنها در امروز می‌پردازیم.

قیمت بیت‌کوین

در زمان نگارش این مطلب، بیت‌کوین با قیمت ۶۸۷۴۸.۵۹ دلار معامله می‌شود که ۱.۳۰ درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است. با این حال، نمودار این ارز دیجیتال پیشرو نشان می‌دهد که قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته با نوسانات شدید روبرو بوده است. کمترین و بیشترین قیمت ۲۴ ساعته آن به ترتیب ۶۷۲۷۷.۱۵ دلار و ۶۸۸۵۲.۴۶ دلار است.

ارزش بازار این توکن ۱.۳۵ تریلیون دلار است، در حالی که حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با افزایش ۷ درصدی به ۳۰.۱۵ میلیارد دلار رسیده است. 

قیمت اتریوم

در همین حال، با وجود هیجان اخیر ناشی از تأیید صندوق قابل معامله در بورس (ETF) مبتنی بر اتریوم در ایالات متحده، قیمت اتریوم در حال معامله‌ی جانبی است و هم در منطقه قرمز و هم سبز حرکت می‌کند. در زمان نگارش این خبر، اتریوم با قیمت ۳۸۴۷.۳۶ دلار معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته ۰.۱۴ درصد افزایش یافته است. کمترین و بیشترین قیمت ۲۴ ساعته آن به ترتیب ۳۷۷۱.۲۱ دلار و ۳۹۲۴.۹۰ دلار است.

قیمت سولانا

در این میان، قیمت سولانا در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش قابل توجه ۲.۷۸ درصدی به ۱۷۱.۷۳ دلار رسید. کمترین و بیشترین قیمت ۲۴ ساعته آن به ترتیب ۱۶۴.۹۷ دلار و ۱۷۳.۰۲ دلار است.  

همچنین بخوانید: XRP در آستانه یک دلار؟ جا به جایی ۲۸ میلیون سکه توسط نهنگ!

قیمت ریپل (XRP)

ارز دیجیتال تحت حمایت ریپل لبز نیز شاهد نوسانات قیمتی بسیار پر تلاطمی بود. در حال حاضر با قیمت ۰.۵۲۸۲ دلار معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته ۰.۱۵ درصد افزایش یافته است. همچنین، کمترین و بیشترین قیمت ۲۴ ساعته آن به ترتیب ۰.۵۲۱۶ دلار و ۰.۵۳۲۶ دلار ثبت شده است.

قیمت دوج‌کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)

دوج‌کوین (DOGE) در ۲۴ ساعت گذشته شاهد جهش قابل توجه ۲.۷۳ درصدی قیمت به ۰.۱۶۹۷ دلار بود. شیبا اینو (SHIB) به طور استثنایی با افزایش ۱۵.۳۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۰۰۰۲۸۷۴ دلار رسید.

همچنین لازم به ذکر است که SHIB یکی از ارزهای دیجیتال با بیشترین افزایش قیمت امروز است، در حالی که یک میم‌کوین دیگر با مضمون سگ نیز در این لیست ظاهر شده است.

برترین ارزهای دیجیتال با بیشترین افزایش قیمت امروز

  • قیمت داگ ویف هت (WIF) در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳.۱۳ درصد افزایش یافته و به ۴.۰۵ دلار رسیده است.
  • نات کوین (NOT) همچنان به رشد خود ادامه داد و در طول روز گذشته ۱۱.۱۲ درصد افزایش یافت و به ۰.۰۰۹۰۷۷ دلار رسید.
  • قیمت سلستیا (TIA) طی روز گذشته ۱۶.۱۳ درصد افزایش یافت و به ۱۱.۳۹ دلار رسید.
  • قیمت شیبا اینو (SHIB) طی روز گذشته ۱۵.۳۷ درصد افزایش یافت و به ۰.۰۰۰۰۲۸۷۴ دلار رسید.

بازندگان برتر کریپتو امروز

نمودارهای تایم فریم ساعتی برای بیت کوین و اتریوم یک نشست معاملاتی پر حجم را نشان می دهد، به طوری که BTC شاهد افزایش ۰.۰۱ درصدی و ETH شاهد افزایش ۰.۱۰ درصدی است. بازیگران بازار کریپتو با اشتیاق منتظر تغییر قابل توجهی در قیمت ها و احساسات بازار هستند.

منبع: CoinGape

همچنین بخوانید: حجم معاملات بیت‌کوین از یک میلیون عبور کرد؛ چه عواملی در این رشد نقش دارند؟

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.