ارز دیجیتال 604 فارکس 174
ارزش بازار 2,426,628,512,613
حجم معاملات 129,706,920,483
دامیننس
BTC: 53%
ETH: 16%
بیت کوین $63,097.05
پاپکت میم کوین ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 13 زمان مطالعه: 3 دقیقه

جهش ۴۰ درصدی پاپکت در میان افت بیت کوین و اتریوم!

جهش ۴۰ درصدی پاپکت در میان افت بیت کوین و اتریوم!

در حالی که بازار با رکودی مواجه شده که باعث شده ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین و اتریوم با مشکل مواجه شوند، توکن میم مبتنی بر سولانا، پاپکت (POPCAT) به عنوان یک عملکرد برجسته ظاهر شده است. در ۲۴ ساعت گذشته، این توکن با رشدی چشمگیر ۴۳.۸۲ درصد، به قیمت ۰.۴۶۸۴ دلار در زمان نگارش رسیده است.

این افزایش قیمت، ارزش بازار پاپکت (POPCAT) را به ۴۵۹،۰۳۰،۳۲۸ دلار رسانده و آن را در رتبه ۲۲۰ در رده‌بندی ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار قرار داده است. حجم معاملات ۲۴ ساعته این توکن نیز با ۳۷.۸۸ درصد افزایش به ۱۵۳،۴۴۴،۲۳۴ دلار رسیده و در رتبه ۵۴ در رده‌بندی حجم معاملات قرار گرفته است.

تحلیل تکنیکال: پاپکت از کانال نزولی خارج می شود

با توجه به تحلیل تکنیکال ما، افزایش قیمت اخیر پاپکت را می توان به خروج از یک کانال نزولی نسبت داد. این شکست باعث ایجاد یک حرکت صعودی قوی شده و قیمت توکن را به سطوح جدیدی رسانده است.

در ۲۴ ساعت گذشته، پاپکت بین کف ۰.۳۰۰۹ دلار و سقف ۰.۴۷۱۵ دلار معامله شده است که نشان دهنده نوسانات و پتانسیل این توکن برای سودهای قابل توجه است. با وجود افزایش اخیر، پاپکت تنها ۶.۳۶ درصد پایین تر از بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۰.۴۹۸۴ دلار است که تنها سه روز پیش در ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ به دست آمد.

با این حال، در مقایسه با پایین ترین قیمت تاریخی خود یعنی ۰.۰۰۳۸۳ دلار که چهار ماه پیش در ۴ ژانویه ۲۰۲۴ به دست آمد، پاپکت شاهد افزایش قابل توجهی معادل ۱۲،۰۸۶.۵۷ درصد بوده است. این افزایش عظیم ارزش، پتانسیل بازدهی قابل توجه در بازار توکن های میم را حتی در دوره های رکود گسترده بازار برجسته می کند.

عواملی که در افزایش قیمت پاپکت نقش دارند

با وجود احساسات نزولی بازار به طور کلی، ممکن است چندین عامل در افزایش قیمت اخیر پاپکت دخیل بوده باشند:

  • افزایش گفتگو‌ها در رسانه های اجتماعی: توکن های میم اغلب از طریق کمپین های ویروسی رسانه های اجتماعی و مشارکت جامعه، محبوبیت پیدا می کنند. ممکن است قیمت اخیر پاپکت ناشی از افزایش گفتگو‌ها در رسانه های اجتماعی و رشد جامعه حامیان آن باشد.
  • رشد اکوسیستم سولانا: پاپکت به عنوان یک توکن مبتنی بر سولانا، ممکن است از رشد و پذیرش مداوم اکوسیستم سولانا بهره مند شده باشد. سولانا به عنوان یک پلتفرم بلاکچین با کارایی بالا در حال محبوبیت به دست آورده است و توسعه دهندگان و سرمایه گذاران را به خود جذب می کند.
  • معاملات سفته بازی: توکن های میم اغلب در معرض معاملات بسیار سفته بازانه قرار دارند و سرمایه گذاران به دنبال کسب سود از حرکات کوتاه مدت قیمت هستند. ممکن است افزایش اخیر پاپکت ناشی از معامله گران سفته بازی باشد که به دنبال کسب سود از شکست و حرکت این توکن هستند.

در حالی که بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال، از جمله بازیگران اصلی مانند بیت‌کوین و اتریوم، با رکود مواجه شده‌اند، توکن میم مبتنی بر سولانا، پاپکت (POPCAT)، با افزایش خیره‌کننده‌ی ۴۰ درصدی قیمت، خلاف جهت بازار حرکت کرده است. خروج این توکن از یک کانال نزولی، همانطور که توسط تحلیل تکنیکال ما شناسایی شد، یک حرکت صعودی قوی را ایجاد کرده است.

منبع: CaptainAltcoin

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.