counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,452,438,127,366
حجم معاملات 120,155,039,904
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,922.60
بیت کوین رمزارز ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 12 زمان مطالعه: 2 دقیقه

سوان بیت کوین بازوی ماینینگ را معرفی می کند

سوان بیت کوین بازوی ماینینگ را معرفی می کند

بازوی ماینینگ سوان بیت کوین که به تازگی رونمایی شده است، از زمان راه اندازی در تابستان ۲۰۲۳ تاکنون ۷۵۰ بیت کوین، با نرخ هش فعلی ۴.۵ اگزاش در ثانیه را استخراج کرده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

شرکت خدمات مالی سوان بیت کوین که بر بیت کوین متمرکز است با اعلام اینکه سرمایه گذاری جدید استخراج بیت کوین (BTC) را در تابستان ۲۰۲۳ شروع کرده است، عرضه های نهادی خود را گسترش داده و اکنون «فعالانه» برای تبدیل شدن به یک شرکت سهامی عام در ۱۲ ماه آینده فعالیت می کند.

شرکت مادر سوان بیت کوین ۲۵ ژانویه اعلام کرد که Swan Mining در حالت مخفی کار راه اندازی و کار می کرد، قبلاً ۷۵۰ بیت کوین از ظرفیت هش ریت فعلی ۴.۵ اگزاهش در ثانیه (EH/s) استخراج کرده است.

این شرکت انتظار دارد با استقرار تجهیزات جدید ماینینگ در ماه مارس، ظرفیت نرخ هش آن از ۸ EH/s فراتر رود.

سوان افزود که انگیزه راه اندازی یک واحد ماینینگ بخشی از برنامه آن برای ایجاد یک شرکت جامع بیت کوین است. همچنین این شرکت تاکید کرد که شرکت استخراج آن از بدهی استفاده نمی کند و ترازنامه خود را از سایر بازوهای تجاری خود جدا نگه می دارد.

«مدل تامین مالی برای کسب و کار معدن سوان از هیچ بدهی استفاده نمی کند و نهادهای آن از نظر قانونی از بقیه مشاغل سوان جدا هستند.»

همچنین بخوانید: بنیان گذار مولارز می گوید ساتوشی یک میلیون بیت کوین در اختیار دارد

این شرکت افزود که قصد دارد بودجه سری C بعدی خود را به طور مساوی بین سرمایه گذاری های خدمات مالی، استخراج و اکتساب تقسیم کند و مدیر عامل آن، کوری کلیپستن، «فعالانه کار می کند» تا ظرف ۱۲ ماه آینده به فهرست عمومی دست یابد.

رافا زاگوری، مدیر ارشد سرمایه گذاری شرکت و رئیس Swan Mining، اعلام کرد که Swan Mining در حالت مخفی کاری برای جلوگیری از ایجاد اختلال در قیمت گذاری استخراج کنندگان ASIC راه اندازی شده است.

واحد استخراج این شرکت همچنین با چندین «بازیگر صنعت» با برنامه‌هایی برای حمایت از افزایش سرمایه، بازسازی ترازنامه و باز کردن «جهت عملیاتی و مالی قابل توجه» برای شرکا همکاری می‌کند.

سوان همچنین تاکید کرد که واحد خدمات مالی این شرکت سالم است و به رشد خود ادامه می دهد. این شرکت ادعا می کند که در ۱۲ ماه گذشته ۱۲۵ میلیون دلار درآمد داشته و تعداد کارکنان خود را دو برابر کرده است.

همچنین بخوانید: بررسی ریزش قیمت بیت کوین با وجود تایید صندوق ETF

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.