counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,445,698,963,137
حجم معاملات 118,092,134,227
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,838.76
مولارز بیت کوین رمزارز ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 62 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بنیان گذار مولارز می گوید ساتوشی یک میلیون بیت کوین در اختیار دارد

بنیان گذار مولارز می گوید ساتوشی یک میلیون بیت کوین در اختیار دارد

در جامعه رمزارزها، بحران‌ها و گفتگوهای پیوسته در مورد نقاط قوت و ضعف انواع دارایی‌های دیجیتال، از جمله بیت‌کوین و بنیان‌گذار آن وجود دارد. اخیراً، سازنده یک ارز دیجیتال جدید به نام «مولارز» اظهار کرد که ذخایر بزرگ بیت کوین ساتوشی ناکاموتو می تواند به طور بالقوه با اصل عدم تمرکز در تضاد باشد.

کانال تلگرام مارکت فلو

بنیانگذار مولارز معتقد است که سازندگان نباید توکن های رایگان دریافت کنند

خالق یک توکن جدید، غیرمتمرکز و با ارزش ذخیره‌سازی به نام «مولارز» هیچ تردیدی علیه پدر ارزهای دیجیتال انجام نداده است. اما می‌گوید که تراکنش‌های بیت کوین به طور غیرمستقیم باعث غیرمتمرکز بودن این ارز دیجیتال می‌شوند.

درعوض، خالق مولارز یک توکن با ارزش را ارائه می‌کند بدون اینکه منفعتی برای سازندگان آن داشته باشه، حداقل  نه به صورت رایگان. تمام توکن های ضرب شده از مولارز باید خرید و فروش شوند.

در بخشی از پیام ۲۵۴ کلمه‌ای، توسعه‌دهنده مرموز پشت توکن مولارز این اتهام را به خالق بیت‌کوین وارد می‌کند:

«اگر چه زمانی که ساتوشی با حداقل یک میلیون توکن برای خود کنار رفت، می‌توان گفت وقتی صحبت از تولید کل بیت‌کوین و کارمزد تراکنش‌ها می‌شود، فکر می‌کنم این کارمزد‌ها به سادگی قابل ردیابی نیستند».

ساتوشی چند بیت کوین دارد؟

بر اساس منبع اخبار، ناکاموتو کنترل یک میلیون بیت‌کوین را در اختیار دارد.

دولت ها چند توکن دارند؟

در مقایسه، دولت ایالات متحده تنها ۲۲۰ هزار بیت کوین دارد که بیشتر آنها از نهادهایی که در فعالیت های غیرقانونی مختلف شرکت داشتند، مصادره شده‌اند.

شایعه ای وجود دارد مبنی بر اینکه دولت چین امروز کیف پول ناکاموتو را در اختیار دارد، اما این صحبت ها هیچ پایه و اساسی ندارد.

دارایی خالص ساتوشی ناکاموتو چقدر است؟

گمان می رود یک میلیون بیت کوین در اختیار ساتوشی باشد که از «تلاش های استخراج» او حاصل شده است.

زمانی که بیت‌کوین به ۷۸،۰۰۰ دلار رسید، ثروت ناکاموتو به ۷۸ میلیارد دلار افزایش یافت. این ذخیره اکنون در نرخ‌های لحظه‌ای حدود ۴۰،۰۰۰ دلار است.

آمار مربوط به دارایی خالق بیت کوین ممکن است با تصویری که اکثر مردم هنگام فکر کردن به تاسیس بیت کوین در ذهن دارند متفاوت باشد.

با توجه به اینکه بیت کوین در ابتدا به عنوان یک جایگزین غیرمتمرکز برای بانکداری متمرکز و ارزهای فیات در نظر گرفته شده بود، قابل درک است که برخی ممکن است نگرانی هایی در مورد نگه داشتن مقدار زیادی از سکه توسط بنیانگذار داشته باشند.

اطلاعات بیشتر در مورد ارز دیجیتال مولارز

کارمزد بیت کوین نسبتاً بالاتر است. مولارز که در حال حاضر پیش فروش توکن خود را انجام می دهد، راه اندازی خود را بر اساس بزرگترین رقیب بیت کوین قرار داده است. دارندگان مولارز نیز از مزایایی برخوردار خواهند شد.

این پروژه با هدف ذخیره ارزش طراحی شده است و زنجیره و یک اپلیکیشن مبادلات رمزارز توسعه خواهد یافت.

راه‌اندازی بلاک چین مولارز

اگر مولارز یک بلاک چین راه‌اندازی کند، سریع‌تر خواهد بود و کارمزد پایین‌تری ارائه می‌دهد. بنابراین، کاربران احتمالاً از شیبا اینو یا بونک به نوعی به توکن جدید ERC-20 منتقل خواهند شد.

به همین دلیل، یک تحلیلگر رمزنگاری «آری» تصور می کند که ارزش این توکن در آینده افزایش خواهد یافت. حتی اگر ملارز انگیزه بالایی داشته باشد، بسیار بعید است که تسلط بیت‌کوین را به چالش بکشد.

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.