ارز دیجیتال 603 فارکس 174
ارزش بازار 2,166,432,317,784
حجم معاملات 166,425,680,764
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 13%
بیت کوین $62,237.87
تتر تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 1 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تتر ۳ میلیون دلار برای گسترش خدمات مالی در خاورمیانه سرمایه گذاری می کند

تتر ۳ میلیون دلار برای گسترش خدمات مالی در خاورمیانه سرمایه گذاری می کند

اقتصاد رمزنگاری خاورمیانه و شمال آفریقا به ۳۸۹.۸ میلیارد دلار ارزش درون زنجیره ای رسیده است که ۷.۲ درصد از تراکنش های جهانی را تشکیل می دهد.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • تتر ۳ میلیون دلار در اپلیکیشن کم سرمایه گذاری می کند تا USDT را معرفی کرده و پذیرش رمزنگاری را در خاورمیانه افزایش دهد.
  • منطقه منا با ۳۸۹.۸ میلیارد دلار ارزش درون زنجیره ای از جولای ۲۰۲۲ تا ژوئن ۲۰۲۳ ششمین اقتصاد بزرگ رمزنگاری است.

شرکت تتر آپریشنز ۳ میلیون دلار در کم، یک اپلیکیشن انتقال پول و مدیریت مالی، سرمایه گذاری می کند. هدف از این سرمایه گذاری معرفی استیبل کوین تتر دلار (USDT) در پلتفرم کم و افزایش پذیرش رمزنگاری در خاورمیانه است.

منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) ششمین اقتصاد بزرگ رمزنگاری در جهان است که بین جولای ۲۰۲۲ تا ژوئن ۲۰۲۳، ۳۸۹.۸ میلیارد دلار ارزش درون زنجیره ای دریافت کرده است. این رقم ۷.۲ درصد از حجم تراکنش های جهانی در این دوره را تشکیل می دهد.

هدف این سرمایه گذاری بهبود شرایط اقتصادی در کویت، بحرین، عربستان سعودی، قطر و عراق است. مهاجران در این مناطق می توانند از USDT و خدمات مالی قابل دسترسی بهره مند شوند و نگرانی ها در مورد تورم شدید و بی ثباتی اقتصادی را برطرف کنند.

پائولو اردوینو، مدیرعامل تتر، اظهار داشت: «این سرمایه گذاری تعهد تتر به ارتقای گنجاندن مالی و ثبات را تقویت می کند. ما معتقدیم که همه باید ابزارهایی برای محافظت از خانواده و کسب وکار خود در برابر تورم داشته باشند و در عین حال به خدمات مالی بدون محدودیت دسترسی داشته باشند.»

وی افزود که سرمایه گذاری در کن «گواهی بر این باور است»، زیرا این پلتفرم ابزارهایی را برای ساده سازی دسترسی به سیستم مالی فراهم می کند که با ماموریت تتر برای پیشبرد آزادی مالی برای همه همسو است. این شرکت همچنین در پروژه هایی مانند پیر کریت، هول پانچ و کیت و همچنین سرمایه گذاری در پلتفرم های ابری هوش مصنوعی مشارکت دارد.

همچنین بخوانید: تتر؛ اختلال جهانی، خواستار تمرکززدایی در دنیای بلاکچین!

هدف این همکاری افزایش پیشنهادات کم و خدمت رسانی به کسب وکارهای کم برخوردار در خاورمیانه است. کم با ادغام رمزنگاری در پلتفرم خود، به دنبال افزایش پذیرش گسترده و ایجاد یک چشم انداز بانکی فراگیرتر در منطقه خلیج فارس است.

برنامه های توسعه

همانطور که توسط کریپتو بریفینگ گزارش شده است، تتر قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۵، ۱ میلیارد دلار در استارتاپ ها سرمایه گذاری کند. این شرکت از طریق بازوی سرمایه گذاری خود به نام Tether Investments بر زیرساخت های مالی جایگزین، هوش مصنوعی (AI) و زیست فناوری تمرکز خواهد کرد.

اردوینو در مصاحبه ای با بلومبرگ، بر قصد تتر برای سرمایه گذاری در فناوری که تسهیل کننده حذف واسطه ها در امور مالی سنتی است، تاکید کرد.

اردوینو گفت: «ما می توانیم محاسبات هوش مصنوعی را به تمام شرکت هایی که در آن ها سرمایه گذاری کرده ایم، ارائه دهیم. همه چیز در مورد سرمایه گذاری در فناوری است که به حذف واسطه ها در امور مالی سنتی کمک می کند. کمتر به شرکت های بزرگ فناوری مانند گوگل، آمازون و مایکروسافت وابسته است.»

همچنین بخوانید: تتر برای ارتقای آزادی ارزهای دیجیتال در ترکیه تفاهم نامه امضا می کند

منبع: کریپتو بریفینگ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.