ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,935,417,321,400
حجم معاملات 83,896,277,942
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,017.82
تتر تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 13 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تتر؛ اختلال جهانی، خواستار تمرکززدایی در دنیای بلاکچین!

تتر؛ اختلال جهانی، خواستار تمرکززدایی در دنیای بلاکچین!

سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال استدلال می کنند که می توان از وقوع اختلال جهانی فناوری اطلاعات با استفاده از یک سیستم غیرمتمرکز جلوگیری کرد.

کانال تلگرام مارکت فلو

پائولو اردوینو، مدیرعامل تتر، پس از وقوع اختلال جهانی فناوری اطلاعات در روز سه شنبه ۱۹ ژوئیه، خواستار سرمایه گذاری بیشتر در فناوری های همتا به همتا شد.

کریپتوسلیت گزارش داد که یک مشکل فنی جدی در نرم افزار متمرکز کرود استرایک (CrowdStrike) منجر به اختلال جهانی شد که بسیاری از بخش ها را تحت تأثیر قرار داد. این مشکل باعث نمایش صفحه آبی مرگ (BSOD) در رایانه های ویندوزی شد و خدمات و کسب وکارها را در سراسر جهان مختل کرد.

جورج کرتز، مدیرعامل کرود استرایک، تأثیر این حادثه را پذیرفت و توضیح داد که مشکل «شناسایی، ایزوله شده و یک رفع مشکل نیز منتشر شده است.» او افزود:

«این یک حادثه امنیتی یا حمله سایبری نیست. مشکل شناسایی، ایزوله شده و یک رفع مشکل منتشر شده است. ما مشتریان را به پورتال پشتیبانی برای آخرین به روزرسانی ها ارجاع می دهیم و همچنان به روزرسانی های کامل و مداوم را در وب سایت خود ارائه خواهیم کرد. ما همچنین توصیه می کنیم سازمان ها اطمینان حاصل کنند که از طریق کانال های رسمی با نمایندگان کرود استرایک ارتباط برقرار می کنند.»

فناوری همتا به همتا

با این حال، اردوینو پیشنهاد کرد که می توان از این حادثه با سرمایه گذاری بیشتر در فناوری های همتا به همتا جلوگیری کرد.

او خاطرنشان کرد که اینترنت امروزه به شدت بر روی خدمات سه شرکت متمرکز است و هرگونه مشکلی در زیرساخت های این شرکت ها می تواند تأثیر قابل توجهی بر کل کشورها، شهرها، جوامع و مشاغل داشته باشد.

او اظهار داشت:

همچنین بخوانید: تتر برای ارتقای آزادی ارزهای دیجیتال در ترکیه تفاهم نامه امضا می کند

«تمرکز و تمرکز مرکزی در حال ایجاد یک دنیای بسیار شکننده است، جایی که تقریباً تمام فناوری هایی که تا امروز توسعه داده ایم، فقط در بهترین حالت ممکن کار می کنند و در اولین نشانه تغییر در اکوسیستم اجتماعی/محیطی شکست خواهند خورد.»

بنابراین، اردوینو تاکید کرد که تتر و هولپانچ، پلتفرمی طراحی شده برای ایجاد برنامه های بدون ذخیره سازی داده متمرکز، در حال ساخت فناوری هایی هستند که به اندازه کافی مقاوم هستند تا از یک آخرالزمان جان سالم به در ببرند. تتر سرمایه گذار اصلی این فناوری است.

دیدگاه اردوینو منعکس کننده احساسات مشترک بسیاری از ذینفعان ارزهای دیجیتال است که اشاره کردند که اختلال جهانی اهمیت غیرمتمرکزسازی را نشان داد.

گابور گورباکس، بنیانگذار PointsVille، گفت:

«زیرساخت های جهان در حال مهاجرت به ریل های قوی، غیرمتمرکز و غیرقابل نگهداری است. ضدعفونی کردن محصولات و زیرساخت های مالی و صنعتی به طور فزاینده ای یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت است.»

همچنین بخوانید: اعلام همکاری تتر با یوکویید در بلاکچین تون

منبع: کریپتو اسلیت
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.