ارز دیجیتال 600 فارکس 174
ارزش بازار 2,198,248,673,110
حجم معاملات 174,329,317,134
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $62,873.44
ارز دیجیتال اپتوس
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 18 زمان مطالعه: 3 دقیقه

بهترین جایگزین سولانا برای سرمایه گذاری در این ماه

بهترین جایگزین سولانا برای سرمایه گذاری در این ماه

در حالی که سولانا برای حفظ سلطه خود بالای سطح ۱۵۰ دلار تلاش می کند، بهبود کلی بازار با کاهش بیت کوین زیر ۶۰ هزار دلار متوقف شده است.

کانال تلگرام مارکت فلو

در میان مشکلات سولانا، چندین سکه با پتانسیل جایگزینی سولانا در حال کسب قدرت با تغییر احساسات زیرزمینی هستند. بنابراین، در اینجا لیستی از بهترین جایگزین های سولانا برای خرید در این ماه برای یک روند صعودی آورده شده است.

بهترین جایگزین های سولانا برای خرید: 

هلیوم (HNT)

با شکست خط روند در نمودار روزانه، هلیوم یک رالی معکوس روند را نشان می دهد که در حال کسب قدرت است. قیمت HNT در ۳۶ روز گذشته از کمترین سطح ۳.۰۴۶ دلار، ۱۱۸ درصد افزایش یافته است. علاوه بر این، تاثیر فزاینده صعودی منجر به تقاطع مثبت در میانگین متحرک ۵۰ روزه و ۲۰۰ روزه شده است که منجر به یک تقاطع طلایی می شود.

بر اساس سطوح فیبوناچی، قیمت HNT از سطح ۵۰ درصد فیبوناچی در ۶.۴۵ دلار فراتر رفته است. در حال حاضر، این جایگزین سولانا در قیمت ۶.۵۹۳ دلار معامله می شود و کاهش قیمت روزانه ۵.۳۹ درصدی دارد.

خطوط MACD و سیگنال یک تقاطع صعودی ایجاد می کنند که از شانس های روند صعودی پشتیبانی می کند. شکست صعودی سطح ۶۱.۸۰ درصد فیبوناچی در ۷.۳۰ دلار منجر به جهش قیمت به ۱۰ دلار خواهد شد.

سویی (SUI)

با ارزش کل قفل شده ۶۱۵ میلیون دلار و افزایش قیمت ۸۵ درصدی، SUI در یک بازار نوسانی و کمی نزولی در حال کسب محبوبیت است. روند صعودی در این آلت کوین منجر به یک رالی شکست کانال نزولی در نمودار روزانه می شود.

همچنین بخوانید: دو روز توقف شبکه کانتو؛ زنگ خطر برای امنیت بلاکچین ها

علاوه بر این، روند صعودی در خطوط MACD و سیگنال قدرت می گیرد و وارد محدوده مثبت می شود. با شکست صعودی در سطح ۲۳.۶۰ درصد فیبوناچی در ۰.۸۹ دلار و بازپس گیری سطح روانی ۱ دلار، شانس های روند صعودی بهبود یافته است.

در حال حاضر، این آلت کوین برای عبور از سطح ۳۸.۲ درصد فیبوناچی و میانگین متحرک ۲۰۰ روزه تلاش می کند. یک شکست صعودی می تواند منجر به جهش قیمت به سطح ۱.۷۵ دلار شود.

اپتوس (APT)

با ارزش بازار ۳ میلیارد دلاری، اپتوس بالاترین پتانسیل برای تبدیل شدن به یک جایگزین سولانا را دارد. یک روند صعودی در قیمت APT اخیراً یک شکست صعودی از خط روند مقاومتی در نمودار روزانه ایجاد کرده است.

با بهبود شبانه ۱۲.۳۹ درصدی، قیمت APT به میانگین متحرک ۵۰ روزه چالش می کشد و هدف آن یک افزایش ناگهانی است. طبق سطوح فیبوناچی، روند صعودی می تواند به سطح ۵۰ درصد فیبوناچی در ۱۱.۵۵ دلار برسد.

همچنین بخوانید: افت بازار ارزهای دیجیتال؛ واکنش سرمایه گذاران به داده های جدید

منبع: کوین پدیا
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.