ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,160,800,965,633
حجم معاملات 138,335,607,162
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,940.48
سوپر ریر تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 12 زمان مطالعه: 3 دقیقه

سقوط قیمت سوپر ریر به دلیل ضعف داده های درون زنجیره ای

سقوط قیمت سوپر ریر به دلیل ضعف داده های درون زنجیره ای

قیمت سوپر ریر (SuperRare) پس از افزایش سهموی بیش از ۵۰۰ درصد بین ۵ تا ۱۵ آگوست، به دلیل سودگیری با کاهش شدیدی روبرو شد.

کانال تلگرام مارکت فلو

توکن سوپر ریر (RARE) با کاهش بیش از ۳۴ درصد نسبت به بالاترین سطح خود در روز یکشنبه، ۱۸ آگوست، به ۰.۲۲۸۰ دلار رسید. این کاهش عمدتاً ناشی از سودگیری بود، زیرا افزایش اخیر فاقد محرک اساسی بود. علاوه بر این، پس از آنکه داده های درون-زنجیره ای نشان داد که خزانه سوپر ریر، ۷.۵ میلیون توکن را به بایننس منتقل کرده است، این توکن کاهش یافت. به طور معمول، انتقال توکن به صرافی، نشانه قصد فروش است.

یک ساعت پیش، خزانه ی #سوپر ریر، ۷.۵ میلیون دلار RARE (۱.۸ میلیون دلار) را از طریق #GSR به #بایننس  منتقل کرد.

آخرین انتقال مشابه در ۱۵ می، پس از افزایش قیمت $RARE نیز انجام شد.

— لوک  آنچین (@lookonchain) ۱۹ اوت ۲۰۲۴

از نظر بنیادی، سوپر ریر و سایر پلتفرم های توکن غیرقابل تعویض (NFT) مانند اپن سی (OpenSea) و رریبل (Rarible) با کاهش مداوم حجم معاملات در حال تقلا هستند.

داده های Dune Analytics نشان می دهد که حجم ماهانه سوپر ریر به پایین ترین حد خود رسیده است. پس از رسیدن به بیش از ۳۶ میلیون دلار در آگوست ۲۰۲۱، حجم معاملات در جولای به کمتر از ۱ میلیون دلار سقوط کرد. این روند نزولی در دو سال گذشته، باعث شد تا این شرکت در سال ۲۰۲۳ نیروی کار خود را کاهش دهد.

سود ماهانه سوپر ریر

به طور مشابه، حجم ماهانه اپن سی از ۶۴۳ میلیون دلار در فوریه ۲۰۲۳ به ۳۲ میلیون دلار در جولای کاهش یافت. داده های اضافی از کریپتو اسلم نشان می دهد که حجم فروش جهانی NFT در ۳۰ روز گذشته ۳۷ درصد کاهش یافته است و به ۳۸۷ میلیون دلار رسیده است. در اوج خود، این صنعت با هدایت کلکسیون های محبوب مانند Bored Ape Yacht Club، Azuki، Art Blocks و کریپتو پانکز، میلیاردها دلار را در هفته مدیریت می کرد.

افزایش قیمت سوپر ریر همچنین باعث شد تا حجم باز قراردادهای آتی آن به رکورد ۱۱۲ میلیون دلار برسد. قابل ذکر است که این توکن در چندین روز از این ماه هیچ حجم باز در بازار آتی نداشت.

نمودار قیمت سوپر رر

نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت RARE به طور سهموی افزایش یافته است و در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند X و StockTwits ترند شده است. این قیمت به ۰.۳۴۶۰ دلار رسید که بالاترین سطح از می ۲۰۲۲ است.

با افزایش قیمت، این توکن از مقاومت کلیدی ۰.۲۳۸۴ دلار که بالاترین نوسان آن در مارس سال جاری بود، عبور کرد. همچنین بالاتر از میانگین متحرک ۵۰ روزه حرکت کرد، در حالی که شاخص جریان پول (MFI) به سطح اشباع خرید رسید.

با توجه به این عوامل، چشم انداز این توکن نزولی به نظر می رسد، زیرا بسیاری از معامله گران ممکن است شروع به خروج از موقعیت های خود کنند. اگر این روند ادامه یابد، قیمت ممکن است به سطح حمایتی کلیدی ۰.۱۶۲۶ دلار که بالاترین نوسان آن در ۱۲ می بود و ۳۰ درصد پایین تر از پایین ترین سطح ۱۹ آگوست است، سقوط کند.

منبع: کریپتو دات نیوز
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.