ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,303,060,562,756
حجم معاملات 128,255,698,418
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 18%
بیت کوین $61,743.85
تون آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 8 زمان مطالعه: 3 دقیقه

تون از بیت کوین پیشی گرفت، بلر در آستانه سقوط؟

تون از بیت کوین پیشی گرفت، بلر در آستانه سقوط؟

ارزهای دیجیتال تون(TON) و بلر (BLUR) در سال ۲۰۲۴ عملکردهای متضادی را از خود نشان داده اند. تونبا رشد قابل توجه ۱۱۸ درصدی، عملکردی بسیار بهتر از بیت کوین داشته است. در همین حال، BLUR در سطوح حمایتی حیاتی با مشکل مواجه است و صبر سرمایه گذاران را آزمایش می کند.

کانال تلگرام مارکت فلو

افزایش چشمگیر تون کوین

تون کوین (TON) به عنوان یکی از بهترین بلاکچین های لایه ۱ با عملکرد بالا در سال ۲۰۲۴ ظهور کرده است. طبق CryptoQuant.com، TON از ابتدای سال جاری ۱۱۸ درصد نسبت به بیت کوین عملکرد بهتری داشته است. این عملکرد تون را نسبت به سایر بلاکچین های محبوب لایه ۱ که برای کسب سهم تلاش کرده اند، پیشتاز می کند.

ارز دیجیتال تون در بین بهترین بلاکچین های لایه ۱ با عملکرد بالا در سال ۲۰۲۴ قرار دارد.
از ابتدای سال ۲۰۲۴، @ton_blockchain با ۱۱۸ درصد نسبت به #bitcoin عملکرد بهتری داشته است، در حالی که سایر زنجیره های لایه ۱ محبوب برای یافتن قدرت با مشکل مواجه بوده اند. - توسط @BenSizelove
— CryptoQuant.com (@cryptoquant_com) ۱۴ مه ۲۰۲۴

علاوه بر این، قدرت تون در برابر ارزش های دلار آمریکا و بیت کوین، پتانسیل آن را برجسته می کند. تون در کنار بایننس کوین (BNB)، یکی از معدود دارایی های اصلی لایه ۱ است که توانسته در سال ۲۰۲۴ عملکردی بهتر از بیت کوین داشته باشد. قدرت نسبی تون در برابر بیت کوین، همراه با اثر شبکه تلگرام، باعث می شود ارزش رصد کردن این روند صعودی را داشته باشد.

سرمایه گذارانی که به تون کوین نگاه می کنند باید قبل از تصمیم گیری چندین عامل را در نظر بگیرند. اصول بنیادی قوی درون زنجیره ای و فنی، از جمله تراکنش ها، کاربران فعال، برنامه های کاربردی و توکنومیک ضروری است. علاوه بر این، ارزش توکن باید در برابر ارزش های دلار آمریکا و بیت کوین در یک روند صعودی قرار داشته باشد. در زمان نگارش این مقاله، تون با قیمت ۶.۷۴ دلار معامله می شود که در هفته گذشته ۱۱.۶۷ درصد افزایش یافته است.

بلر: در آب های نامشخص حرکت می کند

برخلاف عملکرد عالی تون، بلر با دوره چالش برانگیزی روبرو است. طبق YG crypto، بلر همچنان در حال پیمایش یک کانال نزولی است و در حال حاضر یک منطقه حمایت حیاتی بین ۰.۳۶۶۰ دلار و ۰.۳۱۰۰ دلار را آزمایش می کند. این منطقه به طور تاریخی آخرین خط دفاع قبل از سقوط شدیدتر برای بلر را نشان می دهد.

همچنین بخوانید: تحلیلگر: تون TON و ایوو AEVO ارزهای دیجیتال داغ این هفته

با این حال، با وجود روند کاهشی در حال کاهش، هنوز هیچ سیگنال صعودی روشنی وجود ندارد. شکست بالاتر از کانال برای معکوس شدن احتمالی ضروری است. مشاهده سطوح حمایتی و نظارت بر هر گونه نشانه ای از شکست، برای سرمایه گذاران علاقه مند به بلر کلیدی خواهد بود.

تحرکات بازار و چشم انداز آینده

عملکردهای متضاد تون و بلر ماهیت پویای بازار ارزهای دیجیتال را برجسته می کند. در حالی که بنیادهای قوی و اثرات شبکه ای تون باعث موفقیت آن می شود، مبارزه بلر با سطوح حمایتی بر اهمیت تحلیل تکنیکال و احساسات بازار تاکید می کند.

عملکرد استثنایی تون کوین و سطوح حمایتی حیاتی بلر، بینش ارزشمندی را نسبت به دنیای متنوع ارزهای دیجیتال ارائه می دهد. قدرت تون در برابر هر دو دلار آمریکا و بیت کوین، همراه با اثر شبکه ای آن، باعث می شود که امسال یک مدعی قابل توجه باشد. برعکس، چالش‌های فعلی بلر بر لزوم نظارت و تجزیه و تحلیل دقیق تاکید می‌کند.

منبع: CaptainAltcoin

همچنین بخوانید: سولانا در تقلا برای عبور از مقاومت، تون کوین در انتظار جهش ۱۰۰ درصدی

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.