ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,935,417,321,400
حجم معاملات 83,896,277,942
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,039.71
ارز دیجیتال آلت کوین
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 9 زمان مطالعه: 4 دقیقه

یونی سواپ، استارک نت و BNB پیشتاز رالی آلت‌کوین‌ها در پی جهش بیت‌کوین

یونی سواپ، استارک نت و BNB پیشتاز رالی آلت‌کوین‌ها در پی جهش بیت‌کوین

با افزایش قیمت بیت کوین (BTC) به بالاتر از ۷۱ هزار دلار برای اولین بار در دو هفته گذشته، چندین آلت‌کوین پیشرو در افزایش قیمت بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال بودند.

کانال تلگرام مارکت فلو

در میان بیست دارایی در شاخص CoinDesk 20 (CD20)، هفده مورد آن‌ها سود ثبت کرده‌اند، که نشان‌دهنده روند صعودی در کل بازار ارزهای دیجیتال است.

توکن صرافی غیرمتمرکز یونی‌سواپ (UNI) پس از یک پست رمزآلود در شبکه‌های اجتماعی توسط سازمان توسعه پروتکل آزمایشگاه‌های یونی‌سواپ که نوید یک اعلامیه را می‌داد، طی روز بیش از ۲۰ درصد افزایش یافت.

توکن شبکه لایه دوم اتریوم، استارک‌نت (STRK) نیز پس از آنکه استارک‌ور، شرکت توسعه‌دهنده پشت این زنجیره، چشم‌انداز خود را برای استفاده از استارک‌نت برای مقیاس‌گذاری شبکه بیت‌کوین تشریح کرد، بیش از ۱۰ درصد افزایش یافت. قیمت توکن ممکن است تحت فشار قرار گیرد زیرا حدود ۸۵ میلیون دلار STRK هفته آینده از حالت سرمایه گذاری خارج می‌شود و عرضه آن را افزایش می‌دهد.

توکن اصلی بایننس اسمارت چین (BNB) که در ابتدا توسط صرافی ارز دیجیتال بایننس راه‌اندازی شد، با ۷ درصد افزایش به رکورد قیمتی خود نزدیک شد و از ۱۰۰ میلیارد دلار در ارزش بازار فراتر رفت. این توکن از افزایش فعالیت‌های لانچ‌پول و لانچ‌پد بایننس بهره‌مند می‌شود، جایی که کاربران می‌توانند برای شرکت در ایردراپ‌ها و راه‌اندازی توکن‌های جدید، BNB را قفل کنند.

این توکن‌ها عملکرد بهتری نسبت به شاخص رمزنگاری بازار گسترده CoinDesk 20 داشتند که در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۸ درصد افزایش یافته است. هفده مورد از بیست عنصر در این دوره سبز بودند که روند مثبت قیمت ارزهای دیجیتال را برجسته می‌کند.

با نگاهی به بزرگترین دارایی دیجیتال، بیت کوین برای اولین بار از ۲۰ می به بالاتر از ۷۱ هزار دلار رسید، اما قبل از کاهش سود و معکوس شدن به پایین ۷۰ هزار دلار، سود خود را جبران کرد. مجموعه جدیدی از داده‌های تولید ایالات متحده در روز دوشنبه نشان دهنده خنک شدن اقتصاد بود و احتمالاً کاهش نرخ بهره را تا اواخر امسال برای کاهش شرایط مالی به دید فدرال رزرو بازگرداند.

صندوق تامینی ارز دیجیتال QCP در به‌روزرسانی روز سه‌شنبه گفت: «ما انتظار داریم با NFP [غیرکشاورزی] در این جمعه، این حرکت صعودی بیشتر تقویت شود.» «بازارها برای ژوئن و جولای هیچ شانسی برای کاهش نرخ در نظر گرفته‌اند. یک عدد NFP ضعیف‌تر ممکن است آن را تغییر دهد.»

همچنین بخوانید: پیش‌بینی سقوط سولانا با تئوری امواج الیوت

دومین دارایی بزرگ رمزنگاری، اتریوم (ETH) با قیمتی در حدود ۳۸۰۰ دلار دست به دست شد که ۰.۳ درصد افزایش یافت و از رشد ۱.۵ درصدی BTC عقب ماند. شرکت تحلیل رمزنگاری K33 Research پیش‌بینی کرد که صندوق‌های قابل معامله در بورس آتی ETH ایالات متحده در پنج ماه می‌توانند شاهد ۴ میلیارد دلار ورودی باشند که منجر به افزایش قیمت و کسب ETH نسبت به BTC می‌شود.

چندین شرکت استخراج بیت کوین که در ایالات متحده فهرست شده‌اند، سود قابل توجهی را به دست آوردند، به رهبری افزایش ۴۰ درصدی Core Scientific (CORZ) پس از توافق با شرکت محاسبات ابری CoreWeave برای میزبانی خدمات هوش مصنوعی (AI). همچنین گزارش شده است که CoreWeave پیشنهاد خرید این شرکت را با قیمت تمام نقدی ۵.۷۵ دلار برای هر سهم ارائه کرده است.

سهام شرکت‌های استخراج بیت‌کوین پس از نصف شدن پاداش استخراج در آوریل (هاوینگ)، که منبع اصلی درآمد برای استخراج‌گران را کاهش می‌دهد، ضربه خورده است. این معامله نشان می‌دهد که شرکت‌های استخراج‌کننده کوچک‌تر می‌توانند با داغ‌تر شدن روند ادغام در این بخش یا تنوع بخشیدن برای سوار شدن بر روند داغ هوش مصنوعی، هدف خرید باشند.

ماراتون دیجچیتال (MARA) با ارزش سهام بالا ۵ درصد افزایش یافت، در حالی که ترا وولف (WULF)، بیت دیر (BTDR) و هایو دیجیتال تکنولوژیز (HIVE) با ارزش سهام پایین‌تر به ترتیب ۲۲ درصد، ۱۲ درصد و ۸ درصد افزایش یافتند.

منبع: CoinDesk

همچنین بخوانید: تایید ETF بیت کوین این بار در تایلند

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.