ارز دیجیتال 602 فارکس 174
ارزش بازار 2,524,054,856,452
حجم معاملات 108,422,089,791
دامیننس
BTC: 54%
ETH: 15%
بیت کوین $66,942.94
یونی سواپ صرافی
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 10 زمان مطالعه: 3 دقیقه

یونی سواپ: توزیع توکن به نفع همه

یونی سواپ: توزیع توکن به نفع همه

هیدن آدامز، بنیانگذار پروتکل یونی سواپ، نظر خود را در مورد ویژگی های توزیع یا عرضه خوب یک توکن به اشتراک گذاشته است. این شخصیت برجسته دنیای کریپتو در یک پست اخیر در پلتفرم X، ۱۰ ویژگی توزیع خوب توکن را فهرست کرد و پیچیدگی های مربوط به راه اندازی یک ارز دیجیتال را برجسته کرد.

بنیانگذار یونی سواپ نظر خود را در مورد توزیع خوب توکن ارائه می دهد

آدامز با بیان اینکه پروژه ها باید «توکن، نه امتیاز» را به جامعه اختصاص دهند، نظر خود را در مورد توزیع خوب توکن آغاز کرد. این عبارت به این معنی است که شرکت کنندگان باید به جای دریافت امتیازاتی که ممکن است کاربرد محدودی داشته باشند، توکن های واقعی را که ارزش را در یک اکوسیستم خاص یا روی یک شبکه دارند، دریافت کنند.

ثانیاً، آدامز در مورد ایجاد ابهام یا ابهام در مورد توزیع توکن برای افزایش تعداد شرکت کنندگان یا «فریب دادن فارمر‌ها» هشدار داد. به گفته بنیانگذار یونی سواپ، یک روش خوب توزیع توکن شامل به اشتراک گذاشتن جزئیات واقعی در صورت آمادگی است. علاوه بر این، آدامز از «توکن های با شناور کم» انتقاد کرد و آنها را مخرب خواند. این شخصیت برجسته دنیای دیفای از تیم های پروژه خواست تا اطمینان حاصل کنند که توکن های کافی در گردش وجود دارد تا از دستکاری جلوگیری شود و کشف قیمت واقعی را امکان پذیر کند.

آدامز همچنین از افزایش قیمت توکن و نحوه افزایش قیمت آن قبل از راه اندازی جلوگیری کرد. بنیانگذار معتقد است که استخدام یک تأثیرگذار یا یک شرکت بازاریابی برای تبلیغ ارزش یک توکن، به جای تلاش واقعی برای ایجاد ارزش واقعی، تنها به یک طرح سریع ثروتمند شدن شباهت دارد. علاوه بر این، بنیانگذار یونی سواپ بر اهمیت توزیع رایگان توکن در طول توزیع توکن تأکید کرد. آدامز در پست خود گفت: «خسیس نباشید - مقدار قابل توجهی را اهدا کنید. اگر فکر نمی کنید جامعه شایسته مقدار قابل توجهی است، توکنی منتشر نکنید.»

در نهایت، آدامز به پروژه های جدید کریپتو توصیه کرد که در تصمیم گیری خود محتاط و متفکر باشند تا از اشتباهاتی که ممکن است آنها را با جامعه کریپتو درگیر کند، اجتناب کنند. بنیانگذار یونی سواپ افزود: «چیزی خلق کنید که به آن افتخار می کنید و از آن حمایت کنید.»

کنایه ای به Friend.tech و FRIEND آن؟

بنیانگذار یونی سواپ در ابتدای پست خود به صراحت اعلام کرد که این نظر به هیچ پروژه خاصی معطوف نیست. با این حال، زمان بندی جالب است، به خصوص پس از توزیع توکن  «ناموفق» پلتفرم رسانه اجتماعی Friend.tech. در روز جمعه، ۳ مه، Friend.tech توکن های جدید FRIEND خود را همزمان با راه اندازی نسخه ۲ پروتکل به کاربران توزیع کرد. در حالی که ارزش توکن پس از عرضه به سرعت به ۱۶۷ دلار رسید، قیمت FRIEND ظرف چند ساعت به زیر ۲ دلار سقوط کرد.

تحلیلگران مشکلات نقدینگی و فروش گسترده را دلایل اصلی نزول FRIEND و در نهایت عرضه ناکارآمد توکن عنوان کردند. علاوه بر این، بسیاری از کاربران از چالش های دریافت توزیع توکن شکایت داشتند، زیرا مشکلات فنی این فرآیند را ناامید کننده می کرد.

منبع: NewsBTC

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.