ارز دیجیتال 606 فارکس 174
ارزش بازار 35,136,833,983,874
حجم معاملات 139,859,070,876
دامیننس
BTC: 57%
ETH: 14%
بیت کوین $57,785.99
بیت کوین تحلیل بازار
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 5 زمان مطالعه: 3 دقیقه

رشد بی سابقه ETFهای بیت کوین؛ ذخایر ساتوشی در معرض عقب ماندن

رشد بی سابقه ETFهای بیت کوین؛ ذخایر ساتوشی در معرض عقب ماندن

ETFهای بیت کوین ایالات متحده به طور متوسط ماهانه حدود ۳۷ هزار و ۵۱۰ بیت کوین به دارایی های خود اضافه کرده اند و ممکن است به زودی از انباشت تخمین زده شده ساتوشی ناکاموتو پیشی بگیرند.

کانال تلگرام مارکت فلو

صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین اسپات در ایالات متحده ممکن است به زودی به طور جمعی بیت کوین بیشتری نسبت به ساتوشی ناکاموتو، خالق ناشناس این ارز دیجیتال، در اختیار داشته باشند. اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ، در ۱۳ آگوست در ایکس چارتی منتشر کرد که نشان می دهد این ETFها در مجموع ۹۰۹ هزار و ۷۰۰ بیت کوین (BTC) به ارزش تقریبی ۵۵.۱ میلیارد دلار با قیمت فعلی حدود ۶۰ هزار و ۵۰۰ دلار در اختیار دارند.

آنها در حال نزدیک شدن به انباشت تخمین زده شده ۱.۱ میلیون بیت کوین ناکاموتو هستند که این خالق مرموز در دوران نوزادی بیت کوین استخراج کرد و پس از ناپدید شدن بیش از ۱۳ سال پیش، آن را دست نخورده رها کرده است. به طور متوسط، ETFهای بیت کوین ماهانه حدود ۳۷ هزار و ۵۱۰ بیت کوین به دارایی های خود اضافه می کنند، به این معنی که با این سرعت، آنها می توانند در ژانویه، یک سال پس از راه اندازی، از دارایی های ناکاموتو پیشی بگیرند.

بالچوناس فکر می کند که این صندوق ها ممکن است تا اکتبر از انباشت ناکاموتو پیشی بگیرند.

توییت اریک بالچوناس از دارایی های ساتوشی ناکاموتو

بالچوناس نوشت: «تنها بلک راک در حال حاضر رتبه سوم را دارد و در مسیر قرار گرفتن در رتبه اول در اواخر سال آینده است و احتمالاً برای مدت طولانی در آنجا باقی خواهد ماند.»

همچنین بخوانید: فروش دوباره صرافی مت گوکس؛ آیا قیمت بیت کوین کاهش می یابد؟

این ETFها ممکن است از قبل کل دارایی بیت کوین ناکاموتو را پشت سر گذاشته باشند، زیرا برخی تخمین ها دارایی های این خالق را تا ۶۰۰ هزار بیت کوین پخش شده در ۲۰ هزار کیف پول تخمین می زنند. هیچ کس نتوانسته است تعداد دقیقی از دارایی های بیت کوین ناکاموتو را مشخص کند، زیرا خالق بیت کوین از یک کیف پول جدید برای دریافت پاداش ۵۰ بیت کوینی برای هر بلوک استخراج شده در روزهای اولیه بیت کوین استفاده کرد.

ناکاموتو در آن زمان بزرگترین ماینر بود و این فرآیند بسیار کمتر از امروز منابع مصرف می کرد. از ژانویه، ۱۱ ETF بیت کوین شاهد ورودی خالص ترکیبی ۱۷.۳۵ میلیارد دلاری بوده اند که شامل خروج خالص ۱۹.۴۹ میلیارد دلاری از ETF پرچمدار گری اسکیل نیز می شود.

طبق گفته فارساید اینوسترز، iShares Bitcoin Trust ETF (IBIT) بلک راک بیشترین جریان را داشته است و تا ۱۲ آگوست ۲۰.۳۳ میلیارد دلار بیت کوین جمع آوری کرده است، پس از آن صندوق Fidelity Wise Origin Bitcoin (FBTC) با ۹.۷۲ میلیارد دلار قرار دارد.

همچنین بخوانید: مایکرواستراتژی به وارن بافت ثابت کرد؛ بیت کوین بازنده نیست!

منبع: کوین تلگراف
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.