counter statistics
ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 2,455,983,663,838
حجم معاملات 109,956,933,388
دامیننس
BTC: 55%
ETH: 16%
بیت کوین $67,949.56
ارز دیجیتال رمزارز
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 14 زمان مطالعه: 3 دقیقه

توافق مقامات انرژی آمریکا برای نابودی اطلاعات نظرسنجی رمزارز

توافق مقامات انرژی آمریکا برای نابودی اطلاعات نظرسنجی رمزارز

شورای بلاکچین تگزاس و شرکت استخراج بیت کوین Riot Platforms ادعا کردند که این نظرسنجی انگیزه های سیاسی داشته و تهدیدی برای نوآوری و رشد اقتصادی در ایالات متحده محسوب می شود.

کانال تلگرام مارکت فلو

مقامات انرژی ایالات متحده با شورای بلاکچین تگزاس (TBC) و شرکت استخراج بیت کوین Riot Platforms به توافق رسیدند تا نظرسنجی اضطراری پیشنهادی خود را که ماینر‌های ارز دیجیتال در سراسر کشور را هدف قرار داده است، متوقف کنند. بر اساس سندی که در تاریخ ۲ مارس ثبت شد، وزارت انرژی ایالات متحده، اداره اطلاعات انرژی (EIA) و دفتر مدیریت و بودجه (OMB) با TBC و Riot به توافق رسیدند تا جمع آوری اطلاعات از استخراج کنندگان رمز ارز برای نظرسنجی اضطراری سه ساله پیشنهادی خود که تحت عنوان «درخواست جمع آوری اضطراری EIA-862» ثبت شده بود، متوقف کنند.

این توافق همچنین اشاره می کند که تمامی اطلاعاتی که قبلاً از استخراج کنندگان رمز ارز برای این نظرسنجی جمع آوری شده است، که TBC و Riot آن را تجاوز به حریم خصوصی می دانند، حذف خواهد شد و هرگونه اطلاعات آینده نیز از بین خواهد رفت.

«متهمان موافقند که EIA هرگونه اطلاعاتی را که قبلاً در پاسخ به نظرسنجی اضطراری EIA-862 دریافت کرده است، نابود کند. در صورتی که EIA اطلاعات بیشتری در پاسخ به نظرسنجی اضطراری EIA-862 دریافت کند، EIA آن داده ها را نابود خواهد کرد.»

این توافق در واقع حکم منع موقت را که قرار بود تا ۸ مارس اجرا شود، لغو می کند. در ۲۳ فوریه، کوین تلگراف گزارش داد که دادگاه در حالی که دادخواست در جریان بود، به طور موقت از تنظیم کنندگان انرژی ایالات متحده برای جمع آوری داده ها تعلیق کرد. این اقدام پس از آن صورت گرفت که TBC و Riot قاضی را متقاعد کردند که بدون ممنوعیت جمع آوری داده های بیشتر، آسیب غیرقابل جبرانی رخ خواهد داد. شاکیان ادعا کردند که این نظرسنجی منجر به خسارات بالقوه ای از جمله هزینه های غیرقابل بازیابی برای مطابقت با نظرسنجی، تهدید قابل اعتماد به پیگرد قانونی در صورت عدم رعایت و افشای اطلاعات اختصاصی درخواستی می شود.

همچنین بخوانید: قیمت بیت کوین در سراسر جهان به بالاترین سطح خود در تمام دوران رسید!

در حالی که EIA تخمین زده بود که تکمیل نظرسنجی حدود ۳۰ دقیقه طول بکشد، دادگاه این تخمین را «به شدت نادرست» در نظر گرفت. TBC و Riot همچنین این تخمین را به چالش کشیدند و اعلام کردند که هزینه های رعایت تاکنون بیش از ۴۰ ساعت بوده است. با این حال، هر دو TBC و Riot موافقت کرده اند که EIA می تواند یک اطلاعیه جدید برای دریافت بازخورد عمومی به مدت دو ماه در مورد اطلاعاتی که مجاز به جمع آوری آن است، ارائه دهد.

در این سند آمده است: «متهمین موافقند که EIA با شروع از تاریخ انتشار اطلاعیه جدید در ثبت فدرال، امکان ارسال نظرات را به مدت ۶۰ روز فراهم کند.»

منبع: CoinTelegraph

همچنین بخوانید: بالاترین قیمت سولانا در سال همزمان با هیجان خرید میم کوین ویف

مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.