ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,936,340,903,341
حجم معاملات 83,765,914,673
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,159.92
اتریوم ارز دیجیتال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 1 زمان مطالعه: 2 دقیقه

ون اک تقاضای ETF اسپات اتریوم را به SEC ارائه کرد!

ون اک تقاضای ETF اسپات اتریوم را به SEC ارائه کرد!

ون اک (VanEck) اکنون در انتظار تصمیم SEC در مورد ETF های اتریوم اسپات است.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • ون اک رسما برای یک ETF اتریوم مبتنی بر نگهداری مستقیم اتریوم (اسپات) فرم S-1 را به SEC ارائه کرده است.
  • تصمیم SEC در مورد ETF اتریوم ون اک بسیار مورد انتظار است.

شرکت مدیریت دارایی ون اک، به طور رسمی فرم ثبت نام S-1 را برای یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اتریوم مبتنی بر نگهداری مستقیم اتریوم (اسپات) به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه کرده است. این اقدام، گامی کلیدی به سمت راه اندازی احتمالی اولین ETF اتریوم مبتنی بر نگهداری مستقیم در این کشور است.

با توجه به پیش نویس اولیه، ETF اتریوم پیشنهادی ون اک با نماد «ETHV» در بازار بورس Cboe BZX معامله خواهد شد.

هدف این صندوق، منعکس کردن عملکرد قیمت اتریوم، به استثنای هزینه ها است.

این ETF مستقیماً اتریوم نگهداری خواهد کرد و سهام خود را به صورت روزانه بر اساس نرخ شاخص اتریوم مارکت وکتور (MarketVector) ارزش گذاری می کند. این شاخص با استفاده از قیمت ها از آنچه ون اک پنج پلتفرم برتر معاملات اتریوم در نظر می گیرد، محاسبه می شود.

همچنین بخوانید: ترون و اتریوم؛ همکاری برای ارائه استیبل کوین بدون کارمزد

به طور قابل توجهی، این درخواست بیان می کند که نه خود صندوق و نه هیچ طرف مرتبطی با دارایی های صندوق در فعالیت های استیکینگ اتریوم یا سایر فعالیت های ایجاد کننده بازده مشارکت نخواهند کرد. این ETF در ابتدا فقط امکان ایجاد و بازخرید وجه نقد توسط مشارکت کنندگان مجاز را فراهم می کند.

اقدام ون اک در حالی صورت می گیرد که صنعت کریپتو در انتظار تأیید SEC برای یک ETF اتریوم مبتنی بر نگهداری مستقیم است که می تواند در مقایسه با محصولات موجود مبتنی بر قراردادهای آتی، امکان دسترسی مستقیم تری به تغییرات قیمت اتریوم را فراهم کند.

با این حال، مسیر رسیدن به تأیید همچنان نامشخص است. SEC هنوز هیچ ETF ارز دیجیتال مبتنی بر نگهداری مستقیم را به دلیل نگرانی در مورد دستکاری بازار و حمایت از سرمایه گذار تأیید نکرده است. این نهاد نظارتی درخواست ون اک را در هفته های آینده بررسی خواهد کرد.

همچنین بخوانید: قیمت اتریوم ریزش کرد؛ چه آینده‌ای در انتظار دومین ارز دیجیتال محبوب است؟

منبع: کریپتو بریفینگ
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.