ارز دیجیتال 601 فارکس 174
ارزش بازار 1,935,417,321,400
حجم معاملات 83,896,277,942
دامیننس
BTC: 56%
ETH: 14%
بیت کوین $54,018.63
اتریوم تحلیل تکنیکال
آخرین بروزرسانی:
بازدید: 13 زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت اتریوم ریزش کرد؛ چه آینده‌ای در انتظار دومین ارز دیجیتال محبوب است؟

قیمت اتریوم ریزش کرد؛ چه آینده‌ای در انتظار دومین ارز دیجیتال محبوب است؟

قیمت اتریوم همچنان در منطقه نزولی و پایین سطح ۳۲۵۰ دلار باقی ماند. ETH زیر سطح حمایتی ۳۰۰۰ دلار سقوط کرد و حتی سطح ۲۸۵۰ دلار را نیز آزمایش کرد.

کانال تلگرام مارکت فلو
  • اتریوم یک روند نزولی جدید را زیر سطوح ۳۱۲۰ و ۳۰۰۰ دلار آغاز کرد.
  • قیمت در حال حاضر پایین‌تر از ۳۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود.
  • در نمودار ساعتی ETH/USD (داده‌های دریافتی از صرافی کراکن) یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۳۰۰۰ دلار در حال شکل گیری است.
  • این جفت ارز ممکن است ضررها را جبران کند، اما افزایش قیمت ممکن است بالاتر از سطح ۳۱۲۰ دلار محدود شود.

کاهش ۸ درصدی قیمت اتریوم

قیمت اتریوم نتوانست روند بهبودی را بالاتر از سطوح مقاومتی ۳۱۵۰ و ۳۲۰۰ دلار آغاز کند. ETH مانند بیت کوین، روند نزولی دیگری را زیر سطح حمایتی ۳۱۲۰ دلار آغاز کرد. حرکتی به زیر سطوح حمایتی ۳۰۵۰ و ۳۰۰۰ دلار وجود داشت.

قیمت ۸ درصد کاهش یافت و حتی سطح حمایتی ۲۸۵۰ دلار را نیز آزمایش کرد. در کف قیمتی ۲۸۶۲ دلار قرار گرفت و اکنون در حال تثبیت ضررها است. قیمت نشانه‌های نزولی زیادی را نشان می‌دهد و به‌طور قابل توجهی پایین‌تر از سطح فیبو اصلاحی ۲۳.۶% از حرکت نزولی از سقف نوسانی ۳۴۲۵ دلار به کف ۲۸۶۰ دلار معامله می‌شود.

اتریوم در حال حاضر پایین‌تر از ۳۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. در صورت وجود موج بهبود، قیمت ممکن است با مقاومت نزدیک به سطح ۲۹۶۰ دلار مواجه شود. اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح ۳۰۰۰ دلار است.

همچنین یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۳۰۰۰ دلار در نمودار ساعتی ETH/USD در حال شکل‌گیری است. مانع اصلی بعدی نزدیک به سطح ۳۱۲۰ دلار یا سطح فیبو اصلاحی ۵۰% از حرکت نزولی از سقف نوسانی ۳۴۲۵ دلار به کف ۲۸۶۰ دلار است.

نمودار تحلیل تکنیکال اتریوم

احتمالاً عبور از بالای سطح ۳۱۲۰ دلار، اتر را به سمت مقاومت ۳۲۰۰ دلار سوق دهد. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به ۳۲۵۰ دلار است. شکستن مقاومت به سمت بالا بالاتر از سطح ۳۲۵۰ دلار ممکن است قیمت را به سمت منطقه مقاومت ۳۳۵۰ دلار سوق دهد.

کاهش بیشتر برای اتریوم؟

اگر اتریوم نتواند مقاومت ۳۰۰۰ دلار را بشکند، ممکن است همچنان به پایین حرکت کند. حمایت اولیه در نزولی نزدیک به ۲۸۵۰ دلار است. اولین حمایت اصلی نزدیک به منطقه ۲۸۰۰ دلار قرار دارد.

همچنین بخوانید: جهش اتریوم؛ آیا اتریوم با ETF ها از بیت کوین پیشی می گیرد؟

حرکت صریح به زیر سطح حمایتی ۲۸۰۰ دلار ممکن است قیمت را به سمت ۲۷۲۰ دلار سوق دهد. هرگونه ضرر بیشتر ممکن است قیمت را به سمت سطح ۲۶۵۰ دلار در کوتاه مدت سوق دهد.

شاخص‌های فنی

مکدی ساعتی - مکدی برای ETH/USD در حال کسب شتاب در منطقه نزولی است.

RSI ساعتی - RSI برای ETH/USD اکنون پایین‌تر از منطقه ۵۰ است.

سطح حمایت اصلی - ۲۸۵۰ دلار

سطح مقاومت اصلی - ۳۰۰۰ دلار

همچنین بخوانید: جهش دوباره قیمت اتریوم؛ تداوم روند صعودی در هاله ای از ابهام

منبع: نیوز بی‌تی‌سی
مارکت‌فلو هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال معاملات مالی یا مدیریت دارایی‌های خواننده‌ی این مطلب را نمی‌پذیرد و مطالب ارائه شده تنها به عنوان اطلاعات عمومی از منابع خبری ارائه شده‌اند و نباید به عنوان مشاوره مالی یا سرمایه‌گذاری در نظر گرفته شوند.